مردیم از فکر و خیال و استرس و اضطراب و کسشر. بابا کس مادر زندگی بکیرم اصلا یه چیزی میشه دیگه ولم کن اه.
سادهترین مسئله برای مردها در دوران حکومت امام زمان تشخیص تفاوت "نه به معنی نه" و "نه به معنی آره" در دایره لغات زنان خواهد بود.
بله اینکه فصل آخر گات خراب شد خیلی ناراحت کنندهست اما تا حالا در یک غروب رندوم یاد کنسل شدن سریالهای شرلوک و هانیبال افتادی؟
این دخترهایی هستن که وقتی قصد مسخره کردن آدم رو دارن یهویی شروع میکنن بلند بلند صحبت کردن و خندیدن؛ تو رو خدا دو سه تا کیر پرت کنید جلوشون آروم بگیرن سرمون رفت.
غمگینترین قسمت مرگهای یهوییِ عزیزان، وقتیه که وسایلشون رو سر جای همیشگی میبینی. همهچیز سرجاشه، همهچیز ادامه پیدا کرده، ولی اون کسی که باید باشه نیست. عینکی که کنار کتابه، کتابی که نصفه خونده شده و نشونه گذاشته شده تا بقیهش خونده بشه، قرصهایی که کنار میز غذاخوریان، کفشها، لباسها، همهچیز. هرچیزی که هست و صاحبش دیگه نیست.
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
گوش مینهید بر من همرهان؟ در یکی از روزهای گرم فصل آدمیان، دختری آمد به شهری که در آن، ارزشی نی داردش این انسان. دختری با فکر آزادی به سر، گو چرا آمدش؟ به شهری که اندکست در آن سر به فَر؟ خندههایش خوب میماند به ذهن. مُشتی آمد بر سرش تاریک گشت دنیا پیش او، در دل این همرهان آشوب شد از درد او. مُشت دوم بر سرش چشمان او کم سو شد، همرهان گوش مینهید؟ دختر ایران که در پی پرواز به آسمانهای شهر بود، اینک با این مشت کثیف، همچو برگی در خزان، پرواز کرد، اما پروازش به سوی خاک بود. از پی پرواز او بر سمت خاک، سالی آمد، سالی رفت و نام سال؟ نیست نامی بر این سال، جز سال خاک. مُشت سوم را که زد بر پیکر بی جان او، همرهان شوریده و شیدا گشتند از خموشی نور روی او. مُشت چهارم از برای انتقام، مُشت ما است، مشت آزادی خواهان این جهان. گر که این مُشت را برهم و باهم نهیم بر صورت دیو صفتان، این جهان را پاک گردانیم از این ظلم بی امان.
۱۴۰۲/۶/۲۵
۱۴۰۲/۶/۲۵
دوستان خواهشمندم یکی مادر ساعت خواب من رو ببره تعمیرگاه. از خرابی گذشته دیگه، داره کون مجانی میده.
تهرانی چس رو ببین تو رو قرآن. جلوی رونالدو سیب موز و آب معدنی گذاشته. خود خدا هم بره پیش این تهرانیها مهمانی پذیراییشون همینه. میخواستین آبروی مملکت حفظ بشه باید مردی رو میاوردین شمال. جوری از مرده پذیرایی میکردیم که مجبور شه فارسی یاد بگیره بگه توروخدا شرمنده نکنید راضی به زحمت نبودیم دو دقیقه اومدیم مسابقه بدیم بریم شما همش دادید ما خوردیم
Forwarded from شما در تئاتر هستید.
۳ میلیارد پول فرشی که دادن به رونالدو شده. مادرقحبهها این خودش ساعت ۲۳۷ میلیاردی داره دست و پاشو ببندین ساعتشو بدزدین.
عربستانیها دارن ما رو مسخره میکنن؟ آخی عزیزم🥰 آخه نیست برای آزادی کون دادید و ما ندادیم؛ واسه همین آزاد بودن شما فخر فروشی داره. کوندهها اگر این شاهزادهتون از لپ لپ در نیومده بود که زنهاتون هنوز باید قاطرسواری میکردن و شکایتی هم نداشتن. من واقعا نمیگم ما رو نباید کسی مسخره کنه و اگر مسخره کنه باید فشار بخوریم و جواب همه دنیا رو بدیم که چرا وضعمون اینطوریه. قطعا کسی درک نمیکنه یا حتی به تخمش هم نیست که بخواد درک کنه. اما عربستانی؟ عربستانی هرگز. چون در گوه بدنیا اومده، در گوه زندگی کرده، عرضه تغییر اون گوه رو هم نداشته(تا اینجاش مشابه هم هستیم) و در نهایت بدون هیچ تلاشی از آسمان با کون افتاده تو عسل. دقیقا دست بالا گرفتن خودشون من رو یاد بچه پولدارهای بیدغدغهای میندازه که افراد طبقه ضعیف جامعه که هر روز و هر ساعت به روشهای مختلف کونشون پاره میشه رو تحقیر میکنن. شما هیچ گوهی نیستید عزیزان و هیچ برتریای هم ندارید. شما فقط شانس آوردید. وگرنه الان از ایرانیای که دنبال اتوبوس یک خوارکسده معروف میدوئه و یا حاضره از تپه بره بالا که فقط یک بار بتونه ببینتش هم کمتر بودید.
حالا درسته وضعیتی که امروز ایجاد شد شرمآور بود ولی آبرومون رفت دیگه چه کسشریه؟ =)))))
تو رئیس جمهور کشورت آخونده و پنج کلاس سواد داره و کل کشورت زیر یوغ آخونده. دیگه چه حقارتی ازین بالاتر میتونه باشه؟
✍چرت نگو عرف
تو رئیس جمهور کشورت آخونده و پنج کلاس سواد داره و کل کشورت زیر یوغ آخونده. دیگه چه حقارتی ازین بالاتر میتونه باشه؟
✍چرت نگو عرف
فکر میکنم اکثر اوقات دلسوزیهایی که برای آدمها میکنم فراتر از نیاز و همچنین لیاقتشون باشه و هر دفعه خودم رو بابت این سرزنش میکنم اما باز آدم نمیشم. فکر کنم ساخته شدم برای تیپیکال مادر ایرانی شدن.