مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
اگر می‌تونستم درست آدرس پیدا کنم شاید نصف مشکلات زندگیم هم حل نمی‌شد؛ اما حداقل موقع تلاش برای حل کردن تمامی مشکلات زندگیم بزرگ‌ترین استرسم گم شدن نبود.🤡 تواناییم در آدرس پیدا کردن مثل یک کودک هفت ساله‌ست در حالی که بیست سالمه و تازه خودم هم پرت کردم داخل تهران.🤡 عالیه. بهتر از این نمی‌شه. آخرش در یکی از خیابان‌های همین تهران فوت می‌کنم و تا ابد هم مفقودالاثر باقی می‌مونم.
اگه الان خوابگاه بودم دور میز ناهار خوری وسط سوئیت نشسته بودیم، در حالی که داشتیم همزمان با فروپاشی روانی دسته جمعی کنار میومدیم اتفافاتی که غروب در پارک لاله برامون افتاد رو دوباره بررسی می‌کردیم و مواظب بودیم که صدامون هم بالا نره تا مسئول خوابگاه بیاد و کونمون بذاره و احتمالا یک چایی‌ای هم اون وسط وجود داشت که من داشتم نصف شب به زور تو کون بقیه فرو می‌کردمش. بعد تموم شدن بررسی‌ها و غیبت‌ها و چایی‌ها هم احتمالا همه به سرمون می‌زد که به اکس‌ها و کراش‌ها و سایر افراد سمی زندگیمون زنگ بزنیم(از اثرات پسافروپاشی روانی‌ای) و هر کس سعی می‌کرد اونیکی رو با ده‌ها دلیل منطقی از این کار منصرف کنه.(تهش هم هممون زنگ می‌زدیم و سوژه فردا عصرمون جور می‌شد.)
الان چی؟ روی تختمم، دارم به تنهایی اورثینک می‌کنم و تازه چون این متن رو نوشتم دلم هم بیشتر تنگ شده و بغض کردم. عالی.
سلام عزیزم. الان از ناسیونالیست به عنوان فحش استفاده کردی؟ آخی. با این مغزی که شما داری من تعریف به حسابش میارم. ممنونم عزیزم.
با من آماده شید بریم صفحه‌ی بعد خط فقر
.
گالری جالب نیست. گالری فقط لحظات خوب رو ثبت کرده و میخواد متقاعدت کنه گذشته جالب‌تر بوده. کس ننت گالری.
زدن بوق‌های ممتد در تونل بسته شده از آثار یونجه نامرغوبه؟
افرادی که خواننده مورد علاقشون ستار باشه من رو می‌ترسونن.
بچه‌ها کسی گاندالف تو دست و بالش نداره؟ می‌خوام بهش بگم عقاب‌هاش رو بفرسته و من رو از کندوان بسته نجات بده چون دیگه برای واقعی نمی‌تونم و همین الان ممکنه از خستگی و کلافگی بمی
یک روز با پس زمینه آهنگ Light of seven کندوان رو منفجر می‌کنم و خودم هم یک گوشه وایمیسم و با پوزخندی پیروزمندانه سوختنش رو تماشا می‌کنم و همزمان جرعه جرعه شراب قرمز می‌نوشم و بعد هم پسرم رو از پنجره پرت می‌کنم‌ پایین چون گوه خورده من دختر می‌خواستم.
فکر کنم من خود غمم چون با بانو هایده زاده شدم و رهاش هم نمیکنم
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتخاب واحد با استادهای مختلف:
Words
Skylar Grey
نمیدونم بار بعضی چیزها زیادی سنگینه یا شونه‌های من زیادی ضعیف هستن. میدونم که زمان سنگینی هر باری رو کم میکنه؛ ولی به چه قیمتی؟
اگه از روند چسناله کردن بنده خسته شدید (چون خودم شدم) حتما لیو بدید. مهم نیست. بالاخره یه روز من هم ۳۱۳ نفر خودم رو پیدا میکنم و یه جمعه ظهور میکنم.
ولی کسشرترین و بی‌محتواترین جاذبه گردشگری‌ای هم که در تهران دیدم پل طبیعت بود. یک پل هوایی بزرگ و شلوغ که صرفا بخاطر مهندسی و نورپردازیش از دور، اون هم فقط شب‌ها قشنگه و از نزدیک هیچ چیز خاصی نداره. پر از افغانیه و یک بطری آب معدنی رو هم ده هزارتومن داخلت فرو می‌کنن. حتی بدرد عکس گرفتن هم نمی‌خوره‌. تازه اگر فوبیای ارتفاع داشته باشید نورعلی نور هم می‌شه و مثل من ممکنه اون وسط یک پنیک اتکی هم بزنید بر بدن. حالا خلاصه و نتیجه چیه؟ اینکه پارک لاله بچه‌ها. پارک لاله. هر زمان به تفریح احتیاج داشتید از پارک لاله دیدن کنید و لذت ببرید. باشد تا نیرو همراه شما باشد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باباها: هرگز جلوی حرف و اعمال ناحق سکوت نکن. حتی اگر فرد خیلی بزرگی اون حرف رو زد در مقابلش بایست. کار اشتباه اشتباهه و بزرگ و کوچیک نداره. هیچوقت از زیر سوال بردن و انتقاد کردن از افراد ترسی نداشته باش.
همچنین باباها، اگه وقتی نشستن نزدیکت بهشون بگی پات رو یکم ببر اونورتر توی دهن منه:
مردیم از فکر و خیال و استرس و اضطراب و کسشر. بابا کس مادر زندگی بکیرم اصلا یه چیزی می‌شه دیگه ولم کن اه.
ساده‌ترین مسئله برای مردها در دوران حکومت امام زمان تشخیص تفاوت "نه به معنی نه" و "نه به معنی آره" در دایره لغات زنان خواهد بود.
بله اینکه فصل آخر گات خراب شد خیلی ناراحت کننده‌ست اما تا حالا در یک غروب رندوم یاد کنسل شدن سریال‌های شرلوک و هانیبال افتادی؟
این دخترهایی هستن که وقتی قصد مسخره کردن آدم رو دارن یهویی شروع میکنن بلند بلند صحبت کردن و خندیدن؛ تو رو خدا دو سه تا کیر پرت کنید جلوشون آروم بگیرن سرمون رفت.
غمگین‌ترین قسمت مرگ‌های یهوییِ عزیزان، وقتیه که وسایلشون رو سر جای همیشگی میبینی. همه‌چیز سرجاشه، همه‌چیز ادامه پیدا کرده، ولی اون کسی که باید باشه نیست. عینکی که کنار کتابه، کتابی که نصفه خونده شده و نشونه گذاشته شده تا بقیه‌ش خونده بشه، قرص‌هایی که کنار میز غذاخوری‌ان، کفش‌ها، لباسها، همه‌چیز. هرچیزی که هست و صاحبش دیگه نیست.