مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
‏دلم برای لذتی که توی سال‌های نوجوانیم از کتاب خوندن می‌بردم تنگ شده.
تمام شب رو بیدار موندن برای تموم کردن کتاب و خوندن آخرین صفحه و زمین گذاشتن کتاب وقتی که هوا تقریباً روشن شده.


_NELL_


✅️@uttweet
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
من نمیدونم ولی تنها برداشتم از محصولی که آنلاین‌شاپ هی ازش تعریف میکنه اینه که کسی نخریدتش وگرنه نیاز به این همه تعریف نبود
موجودی حسابم لانگ‌تر بود اگر انقدر به تیشرت لانگ علاقه نداشتم.
آخه واقعا یکی از بالاترین لذت‌ها همین پوشیدن تیشرت‌های لانگ‌ رنگ و وارنگ بدون شلوار و هیچی در خانه و هوا خوردن باسنه. خوشحال و شاد و خندان با کون لخت اینور اونور می‌پری و پرواز می‌کنی و آواز می‌خونی. پریود هم بودی دیگه تهش یه شورتکه. هیچ سختی و گرمی و ناراحتی‌ای هم برای هیچ قسمتیت ایجاد نمی‌کنه. خدا‌. در قندون لب خندون. اردک تک تک تک تک اردک.
Light of the Seven
Ramin Djawadi
بهترین ساوندترک، برای بهترین اپیزود؛ یا بهتر بگم، بهترین انتقام.
ممنونم. ممنونم اپیزود دهم فصل ششم سریال بازی تاج و تخت. گوش و روح و روان مقصود رو نمی‌رسونه؛ تو تمام من رو نوازش کردی.
امکان نداره یه پست فارسی‌ در مورد یه نژاد سگ تو اینستا وجود داشته باشه و بهش کامنت ندن «اینکه چیزی نیست سرابی اینو راحت میزنه👏» «پادشاه سگ‌ها سرابی👑 » «من یه سرابی دیدم پیت‌بولمون رو کرد بعد مامانمو هر کی فکر میکنه دروغ میگم بیاد فیلمشو بفرستم»
یک دوست پسر مثل لاکپشت‌های نینجا می‌خوام؛ سریع، قوی، اینجا اونجا هر جا که فکرشو کنی آماده، پرطرفدار، دارای هدف واسه همه کارها و دنبال آدم‌های تبهکار.
«آدمها رو از رو ظاهر نمیشه قضاوت کرد»
ظاهرش:
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
زائر گرامی از پذیرایی مردم عراق راضی بودی؟ همه چیز رایگان بود؟ شور حسینی درت ایجاد شد؟ خیلی خب. حالا برگرد به کشورت و زنت رو اجاره بده که قسط وامت رو بدی بیناموس.
Forwarded from Hector (Hec.)
تهران عوضی، می‌تونستی دلگرم‌کننده‌ترین شهر جهان باشی.
1
من دیوار بودم و اون نایت کینگ؛ با اژدهاش خرابم کرد.😩🥵
تا اینجای کار متوجه شدم که تنها علت علاقه به سرسی می‌تونه داشتن مامی ایشوز باشه. حالا شاید بگید ددی ایشوز چطور؟ که باید بگم نایت کینگ.
.
The Night King
Ramin Djawadi
آه نایت کینگ. نایت کینگ عزیزم. مرگ شایسته‌ای نداشتی اما حداقل بهترین ساوندترک سریال برای تو ساخته شده. روحت شاد. تو برای من تنها حاکم بر حق وستروس بودی.😩💔