Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
دلم برای لذتی که توی سالهای نوجوانیم از کتاب خوندن میبردم تنگ شده.
تمام شب رو بیدار موندن برای تموم کردن کتاب و خوندن آخرین صفحه و زمین گذاشتن کتاب وقتی که هوا تقریباً روشن شده.
_NELL_
✅️ @uttweet
تمام شب رو بیدار موندن برای تموم کردن کتاب و خوندن آخرین صفحه و زمین گذاشتن کتاب وقتی که هوا تقریباً روشن شده.
_NELL_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
من نمیدونم ولی تنها برداشتم از محصولی که آنلاینشاپ هی ازش تعریف میکنه اینه که کسی نخریدتش وگرنه نیاز به این همه تعریف نبود
آخه واقعا یکی از بالاترین لذتها همین پوشیدن تیشرتهای لانگ رنگ و وارنگ بدون شلوار و هیچی در خانه و هوا خوردن باسنه. خوشحال و شاد و خندان با کون لخت اینور اونور میپری و پرواز میکنی و آواز میخونی. پریود هم بودی دیگه تهش یه شورتکه. هیچ سختی و گرمی و ناراحتیای هم برای هیچ قسمتیت ایجاد نمیکنه. خدا. در قندون لب خندون. اردک تک تک تک تک اردک.
Light of the Seven
Ramin Djawadi
بهترین ساوندترک، برای بهترین اپیزود؛ یا بهتر بگم، بهترین انتقام.
ممنونم. ممنونم اپیزود دهم فصل ششم سریال بازی تاج و تخت. گوش و روح و روان مقصود رو نمیرسونه؛ تو تمام من رو نوازش کردی.
ممنونم. ممنونم اپیزود دهم فصل ششم سریال بازی تاج و تخت. گوش و روح و روان مقصود رو نمیرسونه؛ تو تمام من رو نوازش کردی.
امکان نداره یه پست فارسی در مورد یه نژاد سگ تو اینستا وجود داشته باشه و بهش کامنت ندن «اینکه چیزی نیست سرابی اینو راحت میزنه👏» «پادشاه سگها سرابی👑 » «من یه سرابی دیدم پیتبولمون رو کرد بعد مامانمو هر کی فکر میکنه دروغ میگم بیاد فیلمشو بفرستم»
یک دوست پسر مثل لاکپشتهای نینجا میخوام؛ سریع، قوی، اینجا اونجا هر جا که فکرشو کنی آماده، پرطرفدار، دارای هدف واسه همه کارها و دنبال آدمهای تبهکار.
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
زائر گرامی از پذیرایی مردم عراق راضی بودی؟ همه چیز رایگان بود؟ شور حسینی درت ایجاد شد؟ خیلی خب. حالا برگرد به کشورت و زنت رو اجاره بده که قسط وامت رو بدی بیناموس.
تا اینجای کار متوجه شدم که تنها علت علاقه به سرسی میتونه داشتن مامی ایشوز باشه. حالا شاید بگید ددی ایشوز چطور؟ که باید بگم نایت کینگ.
Jenny of Oldstones
Ramin Djawadi
غم انگیز. تا ابد غم انگیز.
The Night King
Ramin Djawadi
آه نایت کینگ. نایت کینگ عزیزم. مرگ شایستهای نداشتی اما حداقل بهترین ساوندترک سریال برای تو ساخته شده. روحت شاد. تو برای من تنها حاکم بر حق وستروس بودی.😩💔