هر موقع قراره اتفاق جالبی تو آسمون بیفته آسمون اینجا ابریه. ماشالله. انگار تو یه سیارهی دیگهایم
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand)
واقعا زندگی کسشریه. یعنی به خودت میگی نه این قسمتش دیگه کسشر نیست بعد میبینی اتفاقا این قسمتش از همهجاش کسشرتره.
شبهایی که با گریه میخوابم و هزار بار، بیوقفه، از خودم میپرسم یعنی درست میشه؟ میدونم که نمیشه. میدونم که از اول هم درست نبود، میدونم که درست نبودم. ولی انسان بیچاره همیشه دنبال یه بهونهست که وقتی فردا بیدار شد یه دلیلی برای این بیدار شدنش داشته باشه. ای موجود بیچاره. ای اصغر مخلوقات.
Goriz
Ebi
دوستان اگه یه وقت خداییناکرده حال جالبی نداشتید یک لطفی به خودتون بکنید و این رو هم گوش نکنید. من میذارمش اینجا ولی شما نکنید.
بدن من کردان ویروسهاست. برای تمامی تعطیلات و برنامه کردنهاشون من اولین گزینه روی میزم. فرقی هم نداره چه فصل، زمان یا ویروسی باشه. از اون کرونای خوارکسده که تمامی موجهاش یک دور روی من خوابید بگیر تا ویروسهای فصلی و هفته به هفته و مسابقه محله. اول باید از فیلتر من رد بشن بعد کم کم مطلع بشم که آره گویا بقیه هم دارن میگیرن. الان که فکر میکنم میگم کاش نرخ تعیین کرده بودم براشون حداقل. باور کنید که اگر من از این خوارکسدهها اجاره شبانه گرفته بودم الان امکانات داخلم در حد هتل اسپیناس بود.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با واو به واو حرفای دکتر غنی نژاد موافقم!
«چپها یه ویژگی مهمی که دارن اینه که آدمای بیسوادین، بخصوص تو اقتصاد!»
_Ligase_
✅️ @uttweet
«چپها یه ویژگی مهمی که دارن اینه که آدمای بیسوادین، بخصوص تو اقتصاد!»
_Ligase_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
ژاژخا
تو مدرسه درس نخوندن رو میفهمم. درس ها عمومیه، رفتنش زورکیه، سن آدم کمه. اما تا ابد کسایی که تو دانشگاه هم فکر میکنن از طریق درس نخوندن و پیچوندن و کار نکردن «کول» محسوب میشن رو نمیفهمم. یه جا دیگه بالغ شو و بفهم که از زیر کار در رفتن هنر نیست. ریواس @zhazhkha
سوال حقیقی بنده اینه که اگه درس نمیخونید چرا میاید دانشگاه؟ واقعا اون سن و اون وقت رو اگر صرف یاد گرفتن یه مهارت یا کار کردن بکنید خیلی جلوتر میفتید. من که یکم درسم رو میخونم دارم حس میکنم وقتم رو میزنم به کس گاو بعد اونوقت افرادی وجود دارن که هزینه و وقت رو خرج دانشگاه میکنن و درس هم نمیخونن. پشمام.
این مسئله که میخوام بگم بسته به هر شخص فرق داره و نمیشه یه حکم کلی داد؛ ولی من احساس میکنم دانشگاه آدم رو عقب میندازه. نه وقت داری که درست کار کنی نه پول داری نه حوصله داری این وسط کلی درس هم باید بخونی و تموم هم که میشه تازه میفهمی تا الان دست به خایه هم مینشستی فرقی نمیکرد.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
دلم برای لذتی که توی سالهای نوجوانیم از کتاب خوندن میبردم تنگ شده.
تمام شب رو بیدار موندن برای تموم کردن کتاب و خوندن آخرین صفحه و زمین گذاشتن کتاب وقتی که هوا تقریباً روشن شده.
_NELL_
✅️ @uttweet
تمام شب رو بیدار موندن برای تموم کردن کتاب و خوندن آخرین صفحه و زمین گذاشتن کتاب وقتی که هوا تقریباً روشن شده.
_NELL_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
من نمیدونم ولی تنها برداشتم از محصولی که آنلاینشاپ هی ازش تعریف میکنه اینه که کسی نخریدتش وگرنه نیاز به این همه تعریف نبود
آخه واقعا یکی از بالاترین لذتها همین پوشیدن تیشرتهای لانگ رنگ و وارنگ بدون شلوار و هیچی در خانه و هوا خوردن باسنه. خوشحال و شاد و خندان با کون لخت اینور اونور میپری و پرواز میکنی و آواز میخونی. پریود هم بودی دیگه تهش یه شورتکه. هیچ سختی و گرمی و ناراحتیای هم برای هیچ قسمتیت ایجاد نمیکنه. خدا. در قندون لب خندون. اردک تک تک تک تک اردک.
Light of the Seven
Ramin Djawadi
بهترین ساوندترک، برای بهترین اپیزود؛ یا بهتر بگم، بهترین انتقام.
ممنونم. ممنونم اپیزود دهم فصل ششم سریال بازی تاج و تخت. گوش و روح و روان مقصود رو نمیرسونه؛ تو تمام من رو نوازش کردی.
ممنونم. ممنونم اپیزود دهم فصل ششم سریال بازی تاج و تخت. گوش و روح و روان مقصود رو نمیرسونه؛ تو تمام من رو نوازش کردی.
امکان نداره یه پست فارسی در مورد یه نژاد سگ تو اینستا وجود داشته باشه و بهش کامنت ندن «اینکه چیزی نیست سرابی اینو راحت میزنه👏» «پادشاه سگها سرابی👑 » «من یه سرابی دیدم پیتبولمون رو کرد بعد مامانمو هر کی فکر میکنه دروغ میگم بیاد فیلمشو بفرستم»
یک دوست پسر مثل لاکپشتهای نینجا میخوام؛ سریع، قوی، اینجا اونجا هر جا که فکرشو کنی آماده، پرطرفدار، دارای هدف واسه همه کارها و دنبال آدمهای تبهکار.