روحیه تهرانی عالیه و ژنش باید در جهان تکثیر بشه برای واقعی. وسط ترافیک سنگین قلیان چاق میکنه و با آهنگ ساسی میرقصه انگار نه انگار که مثل خر تو گل گیر کرده و داره دهنش گاییده میشه. بنده شک ندارم که حتی اگر بمب اتم هم بزنن آخرین تهرانی باقی مانده سوسک کباب میکنه و با شلوارک روی زبالههای هستهای میرقصه.
من اطمینان دارم حتی اگه پلانکتون رقیب آقای خرچنگ که رستورانش هیچ مشتریای نداشت هم این مملکت رو اداره میکرد حداقل گاهی شانسی، چندتا از تصمیماتش درست در میومدن. جدی جدی داریم تو برره زندگی میکنیم.
هر موقع قراره اتفاق جالبی تو آسمون بیفته آسمون اینجا ابریه. ماشالله. انگار تو یه سیارهی دیگهایم
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand)
واقعا زندگی کسشریه. یعنی به خودت میگی نه این قسمتش دیگه کسشر نیست بعد میبینی اتفاقا این قسمتش از همهجاش کسشرتره.
شبهایی که با گریه میخوابم و هزار بار، بیوقفه، از خودم میپرسم یعنی درست میشه؟ میدونم که نمیشه. میدونم که از اول هم درست نبود، میدونم که درست نبودم. ولی انسان بیچاره همیشه دنبال یه بهونهست که وقتی فردا بیدار شد یه دلیلی برای این بیدار شدنش داشته باشه. ای موجود بیچاره. ای اصغر مخلوقات.
Goriz
Ebi
دوستان اگه یه وقت خداییناکرده حال جالبی نداشتید یک لطفی به خودتون بکنید و این رو هم گوش نکنید. من میذارمش اینجا ولی شما نکنید.
بدن من کردان ویروسهاست. برای تمامی تعطیلات و برنامه کردنهاشون من اولین گزینه روی میزم. فرقی هم نداره چه فصل، زمان یا ویروسی باشه. از اون کرونای خوارکسده که تمامی موجهاش یک دور روی من خوابید بگیر تا ویروسهای فصلی و هفته به هفته و مسابقه محله. اول باید از فیلتر من رد بشن بعد کم کم مطلع بشم که آره گویا بقیه هم دارن میگیرن. الان که فکر میکنم میگم کاش نرخ تعیین کرده بودم براشون حداقل. باور کنید که اگر من از این خوارکسدهها اجاره شبانه گرفته بودم الان امکانات داخلم در حد هتل اسپیناس بود.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با واو به واو حرفای دکتر غنی نژاد موافقم!
«چپها یه ویژگی مهمی که دارن اینه که آدمای بیسوادین، بخصوص تو اقتصاد!»
_Ligase_
✅️ @uttweet
«چپها یه ویژگی مهمی که دارن اینه که آدمای بیسوادین، بخصوص تو اقتصاد!»
_Ligase_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
ژاژخا
تو مدرسه درس نخوندن رو میفهمم. درس ها عمومیه، رفتنش زورکیه، سن آدم کمه. اما تا ابد کسایی که تو دانشگاه هم فکر میکنن از طریق درس نخوندن و پیچوندن و کار نکردن «کول» محسوب میشن رو نمیفهمم. یه جا دیگه بالغ شو و بفهم که از زیر کار در رفتن هنر نیست. ریواس @zhazhkha
سوال حقیقی بنده اینه که اگه درس نمیخونید چرا میاید دانشگاه؟ واقعا اون سن و اون وقت رو اگر صرف یاد گرفتن یه مهارت یا کار کردن بکنید خیلی جلوتر میفتید. من که یکم درسم رو میخونم دارم حس میکنم وقتم رو میزنم به کس گاو بعد اونوقت افرادی وجود دارن که هزینه و وقت رو خرج دانشگاه میکنن و درس هم نمیخونن. پشمام.
این مسئله که میخوام بگم بسته به هر شخص فرق داره و نمیشه یه حکم کلی داد؛ ولی من احساس میکنم دانشگاه آدم رو عقب میندازه. نه وقت داری که درست کار کنی نه پول داری نه حوصله داری این وسط کلی درس هم باید بخونی و تموم هم که میشه تازه میفهمی تا الان دست به خایه هم مینشستی فرقی نمیکرد.