This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
====))))))))#*#>#>×۸>×>
آدمها شگفتزدهام میکنن. اینکه برخی افراد با آیکیویی که دارن هنوز زیر ماشین نرفتن و تونستن زنده بمونن واقعا حیرتانگیزه.
اگر هنوز ویلنی وجود نداره که بچهها رو مثل سگ قطعه قطعه کنه و قطعاتشون رو در آتش بسوزونه و روی خاکسترشون هم بشاشه من داوطلب هستم.
یا کاندوم استفاده کن مادرسگ، یا بچه بیپدرت رو خودت نگه دار. از تک تک صداهایی که از این سگ دست آموزت خارج میشه نفرت دارم و هر لحظه هم امکان داره از پنجره ساختمان چهار طبقه به پایین پرتابش کنم.
به علت بیکاری و بیتفریحی اصلا و به هیچ وجه انگیزه و کشش سالم خوری رو ندارم و از طرفی حالم هم داره از خوردن کسوشر به هم میخوره. خدایا کی دانشگاه و خوابگاه و بدبختی و نداشتن وقت و پول برای کس خوری شروع میشه؟ بدو دیگه جان عیسی. وینتر ایز کامینگ و بزن. یک دو سه.
هیچوقت کانسپت ویوی خوب برای درس خوندن رو نفهمیدم. اینکه مکان زیبایی جلوی چشماته ولی عوضش باید مثل یک بیچاره درس بخونی بیشتر عامل آسیب روانیه تا انگیزه
مصدع اوقات
Ramin Djawadi & Serj Tankian – The Rains of Castamere
الان برای بار هزارم این رو گوش دادم و انقدر زیباست که نمیتونم گوشهام رو باور کنم.
A Lannister Always Pays His Debts
Ramin Djawadi
موسیقی مد نظرم برای پخش شدن در انتهای عروسیم:
بهترین قسمت موی بلند داشتن کوتاه کردنشه، بهترین قسمت تابستون، اومدن پاییزه و بهترین قسمت ایرانی بودن،
مصدع اوقات
واقعا هیچی نیست که از انجام دادنش لذت ببرم. دیگه از هیچکاری خوشم نمیاد. حتی حوصلهی فعالیتهای موردعلاقهم رو هم ندارم. من چرا زندهم؟
دنبال یه آهنگ میگشتم که این پست رو دیدم. دیگه حتی یادم هم نمیاد فعالیتهای مورد علاقهم چیان. این چیه؟ منظورم چیه؟ یعنی در گذشته چیزهایی وجود داشتن که از انجامشون لذت میبردم؟
Forwarded from SUT Twitter
من قبلاً هم گفتم بالاترین نیروی جاذبه در کیهان، گرانش و الکترومغناطیس و اینا نیست، نیروی جاذبه بین کسخلهاست. مدرسه، دانشگاه، محل کار، پارتی و همه جا، در کسری از ثانیه کسخلها دور هم جمع میشن.
«آسدمسیح»
@sut_tw
«آسدمسیح»
@sut_tw
خورشید خوارکسده نمیدونم داری چیکار میکنی که حتی وقتی نیستی هم هوا انقدر گرمه اما به نفعته که انقدر اذیت نکنی چون خدا گفته روز قیامت خاموشت میکنه بیچاره
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
«شاید کسی آن قدر که نیاز به درک شدن دارد، میل به دوست داشته شدن، نداشته باشد»
- جورج اورول
_آدورنو_
✅️ @uttweet
- جورج اورول
_آدورنو_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
یه گوشه نشستم و یهو برای بار دوازدهم ویدیوی امباپه تو مغزم پلی میشه که داره همتیمیهاش رو جوری معرفی میکنه که انگار دوستای مهدکودکشن و بعد میرسه به اشرف حکیمی و میگه اشغف اکیمی. خستهم کغدی لاکپشت ولم کن.
زندگیم از کس مادر حسن ریوندی هم خندهدارتره فقط مشکلش اینجاست که اصلا ژانرش کمدی نیست