مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Forwarded from ژاژخا
‏ما تظاهر کردنامون‌ رو نگه داشتیم واسه جای دیگه.

nrgs
@zhazhkha
.
خارج کجاست بچه‌ها؟ افغانستان؟ یا ترکمنستان یا پاکستان؟ فکر کنم متوجه نیستید که تو چاه فاضلابی به نام خاورمیانه زندگی میکنیم.
مصدع اوقات
خارج کجاست بچه‌ها؟ افغانستان؟ یا ترکمنستان یا پاکستان؟ فکر کنم متوجه نیستید که تو چاه فاضلابی به نام خاورمیانه زندگی میکنیم.
شاید بگید حالا چرا یه شوخی رو جدی میگیری؟ که باید بگم چون پاچه برای گرفتن کم آوردم متاسفانه.
حق دادن به آدمها به خاطر قیافه‌شون، و گفتنِ جمله‌ی «چون خوشگلی حق با توئه» رو خیلی دوست دارم. چون جور دیگه‌ای نمیتونم منظورم رو برسونم؛ منظورم هم اینه که متاسفانه انقدر خنگ و عقب‌مونده‌ هستی که قطعا از این عقلی که تو داری استدلال‌های قانع‌کننده در نمیاد و دارم به خاطر ظاهرت تحملت میکنم.
بعدش هم خوشحال از اینکه بهشون گفتی خوشگل قانع میشن میرن و مهر تاییدی میزنن بر خنگ بودن.
Lonley Day
System of a Down
حوصله ندارم خایه‌مالیشو کنم لابد قشنگه که دارم میذارم تو چنل دیگه
Forwarded from هرزعلف
ارتباطم با آدم‌ها مثل غذا خوردنم شده، هیچ لذتی نمی‌برم، فقط برای بقا و زنده موندن باهاشون حرف می‌زنم. از خودم بدم میاد که کارم به «تحمل کردن» کشیده شده، از خودم بدم میاد که «مجبورم» تحمل کنم.
حالا که این توییت رو دیدم لازم دیدم تحلیل‌های بی‌نظیرم رو شروع کنم.
به نظرم گنگ‌بوک (نقش اصلی) خیلی اورریتد بود و اگه زنده و قدرتمند بود به خاطر لطف‌هایی بود که یوم‌جانگ بهش کرده بود. (از جمله چند بار نجات دادن جونش و یاد دادن مهارت‌های رزمی). هیچکس هم کنار این یوم‌جانگ بیچاره نبود و هر کی از راه رسید بهش خیانت کرد. اون دختره‌ی یبس هم به جای اینکه کنارش باشه فقط بلاتکلیفش گذاشته بود، در حالی که یوم‌جانگ هم باهوش‌تر و هم قدرتمندتر بود و فقط بدشانسی میاورد. اون بانو جیمی کسکش هم واقعا باکلاس، خوش‌لباس و fashion icon بچگیام بود. جزئیات این سریال رو یادم نمیاد متاسفانه.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واکنش صادقانه‌ی زن‌های مسلمون وقتی بهشون میگی تو اسلام زن و مرد برابر نیستن:
این غربالگری رو هم ممنوع کنیم و بعدش فقط داون و داون و داون
رفتم جلو آینه ایستادم، اسلحه‌م رو در آوردم، یه نگاه به آینه انداختم و گفتم you talkin' to me؟ آینه گفت ببین درک میکنم حالت خوب نیست ولی تراویس بیکل شمشیر پلاستیکی با برچسب هلو کیتی نداشت
خب بچه‌ها دیگه تا اومدن نتایج کنکور چیزی نمونده و اگه کسی خواست انتخاب رشته کنه یا سوالی تو این زمینه داشت رتبه‌ش رو به من نفرسته تا براش انجام ندم کیرمم نیست که کنکورتون رو چطوری دادید کسکشا کیرم تو کنکور و انتخاب رشته بره
یه اسب نژاددار ترکمن دارم خیلی اصیله دندوناش هم همه سالمه لطفا شماره رو بفرستید بیایم خواستگاری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خب آخه تو موزیک‌ویدیوش هم همه داشتن کنار اقیانوس کیک میخوردن😭😭😭
امروز حین اورثینک‌های بی‌مقدارم متوجه شدم چند بار در زندگیم بابت تصمیمات درستی که گرفتم خودم رو سرزنش کردم، گریه و زاری کردم، حالم بد شد و از غذا خوردن افتادم، فقط چون دوست نداشتم ببینم آدمها به خاطر تصمیماتی که من میگیرم اذیت و ناراحت میشن. دلم برای خودم میسوزه که زودتر این رو نفهمیدم.
حق با لانا دل ری بود افسردگی تابستانی واقعا وجود دارد
دلم برای چی تو تنگ می‌شه جدی؟ چه چیز دلتنگ کننده‌ای درباره تو وجود داره؟ کدام عقل سلیمی برای فردی مثل تو دلتنگی می‌کنه؟ اصلا چطور ممکنه من انقدر کم آدمی رو ببینم و باز دلم براش تنگ شه، در حالی که درحالت عادی اگر بیش از سه ماه کسی رو نبینم حتی قیافش هم یادم می‌ره؟ این چه بخشی از مغز منه که درباره تو فعاله؟ این چه غده سرطانی‌ایه که تو در کله من پرورش دادی؟ اصلا چطور ممکنه همچین چیزی؟ خدایا خداوندا کمک. هلپ‌.
مادر پریود هم گاییدم ضمنا. اه‌. خون از کس بچه از کس کیر در کس. دیگه یه سوراخ مگه قراره چقدر پتانسیل ورود و خروج داشته باشه؟ چرا کسی به کون پسرها کاری نداره؟ اونم سوراخه دیگه خدایا. تو خالقی بی‌ناموسی چی هستی؟