مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
سلام باجناق‌جان خوبی؟ اگه این آخر هفته خونه تشریف دارید انشالله با خانم بچه‌ها مزاحمتون میشیم (وازلین دارید یا بیارم؟)
واقعا چیزی در این زندگی وجود نداره که من نسبت به علاقه‌م بهش مشکوک نبوده باشم. حتی یادمه یک بار وقتی که چهار پنج سالم بود و با مامان و بابام دعوام شد، با عصبانیت و گریه به بابام گفتم شما اصلا مامان بابای من نیستید و جادوگرید و مامان و بابای واقعی من رو زندانی کردین. این تئوری‌ای بود که از چند روز قبل از اون تو ذهنم داشتم و خیلی جدی ذهنم رو درگیر خودش کرده بود. دلیلش رو هم یادم نمیاد چرا. احتمالا مامان گفته بود نه نمیتونیم تا نصفه شب تو پارک بمونیم یا بابا یادش رفته بود برام بستنی بخره.
احترام به سلایق تا جایی خوبه که منجر به عادی‌سازی پوشیدن کانورس پاشنه‌بلند نشه. این دیگه چه زناییه کسکشا؟
Forwarded from Shower Thoughts 🚿
Magic doesn’t exist because anything mysterious we discover gets studied and becomes science
Forwarded from ژاژخا
‏ولی بعضیاتون دیگه رد فلگ نیستین، درفش سرخ کاویانی رو گرفتین دستتون و دارین می‌دویین.


ف
@zhazhkha
نوشتن امرداد به جای مرداد هم ادایی‌بازی جدیده؟
چیزی که در مورد این ادایی‌بازی‌ها تو ادبیات آدم‌ها میبینم، اینه که صرفا حین نوشتن تو فضای مجازی ازشون استفاده میکنن و تو گفتار و کلامشون شما هیچوقت این کلمات رو نمیشنوی. به من هم ربطی نداره ولی مجبورید مگه؟
بچه‌ها جدی چطور می‌تونید برداشتتون از حسی که به کسی دارید رو انقدر راحت "عشق" تلقی کنید؟ بنده خودم ۶ سال تمامه تمامی عوارض و علائم عشق و محبت و عاطفه و غش و ضعف درونی رو نسبت به فردی دارم ولی همچنان معتقدم که پنجاه تا هفتاد درصد علاقم ممکنه صرفا از حشریت باشه. بعد شماها، نمی‌دونم. یا خیلی خایه دارید که انقدر راحت حقیقت لخم رو به صورت خودتون می‌کوبید؛ یا خیلی کسخلید که هر حسی رو انقدر جدی می‌گیرید. در هر صورت نمی‌توانمتان عزیزان. شما در مخیله من نمی‌گنجید.
بنده به عنوان باربی:
احتمالا ما شمالی‌ها دوزیست هستیم و اطلاع نداریم. دووم آوردن توی این رطوبت با چیزی غیر از آبشش ممکن نیست.
نهنگی دید پایانش را ولی دل را به ساحل زد
من از پایان خود آگاهم اما کس عمت.
Forwarded from SUT Twitter
نزدیک اعلام نتایجه، نصیحت کنم جوونا رو.
ببینین اکثر اونایی که میگن دانشگاه مهم نیست، دانشگاه خوبی قبول نشدن! گول این جمله رو نخورین.
دانشگاه یا بهتر بگم کامیونیتی که انتخاب می‌کنین اهمیتش از رشته بیشتر نباشه، کمتر نیست.


* سه شنبه با تغییر *
@sut_tw
SUT Twitter
نزدیک اعلام نتایجه، نصیحت کنم جوونا رو. ببینین اکثر اونایی که میگن دانشگاه مهم نیست، دانشگاه خوبی قبول نشدن! گول این جمله رو نخورین. دانشگاه یا بهتر بگم کامیونیتی که انتخاب می‌کنین اهمیتش از رشته بیشتر نباشه، کمتر نیست. * سه شنبه با تغییر * @sut_tw
بچه‌ها واقعا مهمه که شما با چه افرادی همکلاس میشید، توی چه جوی قرار میگیرید و دغدغه‌ی اون جوی که توش هستید چیه. یه جا جو پیشرفت، یاد گرفتن و مهاجرته، یه جا فقط نمره گرفتن از استاد و پاس کردن(اون هم فقط بین چندتا درس‌خون کلاس). دیگه خودتون بهتر میدونید که معاشرت با آدمها، چقدر رو آینده‌ی آدم تاثیر داره.
دقیق.
از صدای سعید آسایش مشخصه که تنها شخصی که به آسایش حقیقی رسیده خودشه. وگرنه چرا آدم باید انقدر آروم و خونسرد اشاره کنه که عشق اون دروغ بود دیگه؟
دوستان حالا درسته که میگرن ندارید ولی جدی همینجوری هم چطور ممکنه همش نور صفحه گوشیتون زیاد باشه؟ یا بتونید ده دوازده ساعت بی‌وقفه بشینید پشت سیستم؟ یا همش از عطرهای تند و ماندگار اون هم به مقدار زیاد استفاده کنید؟ یا تو فضای بسته قلیون و سیگار بکشید؟ واقعا هیچ جاتون درد نمیگیره با انجام این کارها؟ هیچ احساس بدی در هیچ قسمتی از سر و کله‌ و چشمتون به وجود نمیاد؟ برای واقعی از چی ساخته شدید شما؟ چطور ممکن هستید؟
چسب بینی اگر آدم بود؟ بهنوش بختیاری.
منم همینطور جک نیکلسون. من هم همینطور.
غم بهم اجازه‌ی نفس کشیدن درست نمیده‌. فقط در حدی که زنده بمونم و به زندگی رقت‌انگیزم ادامه بدم. نه بیشتر.
Bekhod Residan
Dariush
چقدر زیبا میگی داریوش.
«حادثه‌ی یکی شدن
حادثه‌ای ساده نبود»

«همیشگی‌ترینِ من
لاله‌ی نازنین من
به جز رنگ تو، دگر سحر نشود».
گشنمه ولی اشتها ندارم، خوابم میاد ولی خواب ندارم، دلم میخواد آدم باشم ولی مغز ندارم‌.