Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
یه قرص هورمونی بخوری، میفهمی که واقعا زندگیت دست هورموناست.
حال خوب و بدت، خوابت، اشتهات.
سایر بندگان کسخل خداوند هم وسیله هستن.
_Her majesty_
✅️ @uttweet
حال خوب و بدت، خوابت، اشتهات.
سایر بندگان کسخل خداوند هم وسیله هستن.
_Her majesty_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
اگه چند وقت دیگه زینب موسوی با حجاب بپره تو دریا و بگه من پریدریاییم هم تعجب نمیکنم
سلام باجناقجان خوبی؟ اگه این آخر هفته خونه تشریف دارید انشالله با خانم بچهها مزاحمتون میشیم (وازلین دارید یا بیارم؟)
واقعا چیزی در این زندگی وجود نداره که من نسبت به علاقهم بهش مشکوک نبوده باشم. حتی یادمه یک بار وقتی که چهار پنج سالم بود و با مامان و بابام دعوام شد، با عصبانیت و گریه به بابام گفتم شما اصلا مامان بابای من نیستید و جادوگرید و مامان و بابای واقعی من رو زندانی کردین. این تئوریای بود که از چند روز قبل از اون تو ذهنم داشتم و خیلی جدی ذهنم رو درگیر خودش کرده بود. دلیلش رو هم یادم نمیاد چرا. احتمالا مامان گفته بود نه نمیتونیم تا نصفه شب تو پارک بمونیم یا بابا یادش رفته بود برام بستنی بخره.
احترام به سلایق تا جایی خوبه که منجر به عادیسازی پوشیدن کانورس پاشنهبلند نشه. این دیگه چه زناییه کسکشا؟
Forwarded from Shower Thoughts 🚿
Magic doesn’t exist because anything mysterious we discover gets studied and becomes science
Forwarded from ژاژخا
چیزی که در مورد این اداییبازیها تو ادبیات آدمها میبینم، اینه که صرفا حین نوشتن تو فضای مجازی ازشون استفاده میکنن و تو گفتار و کلامشون شما هیچوقت این کلمات رو نمیشنوی. به من هم ربطی نداره ولی مجبورید مگه؟
بچهها جدی چطور میتونید برداشتتون از حسی که به کسی دارید رو انقدر راحت "عشق" تلقی کنید؟ بنده خودم ۶ سال تمامه تمامی عوارض و علائم عشق و محبت و عاطفه و غش و ضعف درونی رو نسبت به فردی دارم ولی همچنان معتقدم که پنجاه تا هفتاد درصد علاقم ممکنه صرفا از حشریت باشه. بعد شماها، نمیدونم. یا خیلی خایه دارید که انقدر راحت حقیقت لخم رو به صورت خودتون میکوبید؛ یا خیلی کسخلید که هر حسی رو انقدر جدی میگیرید. در هر صورت نمیتوانمتان عزیزان. شما در مخیله من نمیگنجید.
احتمالا ما شمالیها دوزیست هستیم و اطلاع نداریم. دووم آوردن توی این رطوبت با چیزی غیر از آبشش ممکن نیست.
نهنگی دید پایانش را ولی دل را به ساحل زد
من از پایان خود آگاهم اما کس عمت.
من از پایان خود آگاهم اما کس عمت.
Forwarded from SUT Twitter
نزدیک اعلام نتایجه، نصیحت کنم جوونا رو.
ببینین اکثر اونایی که میگن دانشگاه مهم نیست، دانشگاه خوبی قبول نشدن! گول این جمله رو نخورین.
دانشگاه یا بهتر بگم کامیونیتی که انتخاب میکنین اهمیتش از رشته بیشتر نباشه، کمتر نیست.
* سه شنبه با تغییر *
@sut_tw
ببینین اکثر اونایی که میگن دانشگاه مهم نیست، دانشگاه خوبی قبول نشدن! گول این جمله رو نخورین.
دانشگاه یا بهتر بگم کامیونیتی که انتخاب میکنین اهمیتش از رشته بیشتر نباشه، کمتر نیست.
* سه شنبه با تغییر *
@sut_tw
SUT Twitter
نزدیک اعلام نتایجه، نصیحت کنم جوونا رو. ببینین اکثر اونایی که میگن دانشگاه مهم نیست، دانشگاه خوبی قبول نشدن! گول این جمله رو نخورین. دانشگاه یا بهتر بگم کامیونیتی که انتخاب میکنین اهمیتش از رشته بیشتر نباشه، کمتر نیست. * سه شنبه با تغییر * @sut_tw
بچهها واقعا مهمه که شما با چه افرادی همکلاس میشید، توی چه جوی قرار میگیرید و دغدغهی اون جوی که توش هستید چیه. یه جا جو پیشرفت، یاد گرفتن و مهاجرته، یه جا فقط نمره گرفتن از استاد و پاس کردن(اون هم فقط بین چندتا درسخون کلاس). دیگه خودتون بهتر میدونید که معاشرت با آدمها، چقدر رو آیندهی آدم تاثیر داره.
از صدای سعید آسایش مشخصه که تنها شخصی که به آسایش حقیقی رسیده خودشه. وگرنه چرا آدم باید انقدر آروم و خونسرد اشاره کنه که عشق اون دروغ بود دیگه؟
دوستان حالا درسته که میگرن ندارید ولی جدی همینجوری هم چطور ممکنه همش نور صفحه گوشیتون زیاد باشه؟ یا بتونید ده دوازده ساعت بیوقفه بشینید پشت سیستم؟ یا همش از عطرهای تند و ماندگار اون هم به مقدار زیاد استفاده کنید؟ یا تو فضای بسته قلیون و سیگار بکشید؟ واقعا هیچ جاتون درد نمیگیره با انجام این کارها؟ هیچ احساس بدی در هیچ قسمتی از سر و کله و چشمتون به وجود نمیاد؟ برای واقعی از چی ساخته شدید شما؟ چطور ممکن هستید؟