مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
طاق باز خوابیدن به عنوان یکی از محبوب‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی خیلی بیش از حد در جامعه نرمالایز نشده؟ خیلی عادی و بدون شلاق زدن بهت می‌گن فلان مدت طاق باز بخواب و تو هم باید بگی باشه؟ پس این سازمان حقوق بشر داره چه گوهی می‌خوره؟
ببخشید؟ این چه کسشری بود دیگه؟ الان وقتی رابطه‌ی فلان مدیر با زنی که همسرش نباشه هم مشخص میشه و اسمش رو میذارن فساد، باید به استریت‌ها بربخوره؟
منظور از سرزنش کردن چنین افرادی همون عدم مطابقت کارهاشون با حرفها و عقاید دینی‌شونه؛ به علاوه، اینکه یک شخص با افرادی به غیر از همسرش رابطه داشته باشه به نظر شما فساد نیست؟ عجب. بزرگ شید تو رو خدا، من حال ندارم دیگه.
مثلا به مناسبت تولد کوبریک Eyes Wide Shut رو ریواچ کن بگو بخاطر تو کردم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏این نگاه آخرش که «خب کونم رو هم خاروندم، بقیه‌ی روز رو چیکار کنم؟!» >>>>>>>>>>


_هالی_



✅️@uttweet
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خارش زخم و بخیه در واقع نشانه خوب شدن و جوش خوردن زخمه و باید باعث خوشحالی باشه. اما بنده حقیقتا تکه تکه شدن با اره برقی کند رو به این خوشحالی ترجیح می‌دم. بکیرم که داری جوش می‌خوری مادرکس‌. به این نازنین کیرم. خارش این بخیه‌ها خوار من رو گایید. نمی‌خوام هرگز بهبود پیدا کنی. نمی‌خوام. فقط خفه شو. خفه شو لعنتی.
یکی سجاد رو بیدار کنه تموم شد دیگه
طاق باز خوابیدن اینطوریه که مهم نیست از چه ساعتی خوابت میاد؛ مهم اینه که چه ساعتی بدنت دیگه مقاومتش رو در برابر بیداری از دست می‌ده و ناچارا خاموش می‌شه. خود من اگر می‌تونستم با پوزیشن دلخواهم بخوابم الان ۴ ساعت و نیم بود که در مرحله REM Sleep به سر می‌بردم. اما عوضش ساعت‌هاست در مرحله "خوارکسده هر چه زودتر خاموش شو کونم داره از خواب پاره می‌شه" اسلیپ گیر کردم و کاری هم از دستم برنمیاد‌. دوستان کسی اطلاع داره این دکمه پاور انسان خردمند کجاست؟ چون بنده حقیقتا دیگر NMT.
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
اگه بچه م تفکرات کمونیستی داشت مجبورش میکنم بره سر زمین بیل بزنه شب هم اومد خونه همه پولاشو میگیرم ازش بهش شام هم نمیدم
که بدونه چی در انتظارشه
‏یه قرص هورمونی بخوری، می‌فهمی که واقعا زندگیت دست هورموناست.
حال خوب و بدت، خوابت، اشتهات.
سایر بندگان کسخل خداوند هم وسیله هستن.


_Her majesty_



✅️@uttweet
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
مکالمه‌ی بنده با هر شخصی که تازه باهام آشنا میشه:
اگه چند وقت دیگه زینب موسوی با حجاب بپره تو دریا و بگه من پری‌دریاییم هم تعجب نمیکنم
سلام باجناق‌جان خوبی؟ اگه این آخر هفته خونه تشریف دارید انشالله با خانم بچه‌ها مزاحمتون میشیم (وازلین دارید یا بیارم؟)
واقعا چیزی در این زندگی وجود نداره که من نسبت به علاقه‌م بهش مشکوک نبوده باشم. حتی یادمه یک بار وقتی که چهار پنج سالم بود و با مامان و بابام دعوام شد، با عصبانیت و گریه به بابام گفتم شما اصلا مامان بابای من نیستید و جادوگرید و مامان و بابای واقعی من رو زندانی کردین. این تئوری‌ای بود که از چند روز قبل از اون تو ذهنم داشتم و خیلی جدی ذهنم رو درگیر خودش کرده بود. دلیلش رو هم یادم نمیاد چرا. احتمالا مامان گفته بود نه نمیتونیم تا نصفه شب تو پارک بمونیم یا بابا یادش رفته بود برام بستنی بخره.
احترام به سلایق تا جایی خوبه که منجر به عادی‌سازی پوشیدن کانورس پاشنه‌بلند نشه. این دیگه چه زناییه کسکشا؟
Forwarded from Shower Thoughts 🚿
Magic doesn’t exist because anything mysterious we discover gets studied and becomes science
Forwarded from ژاژخا
‏ولی بعضیاتون دیگه رد فلگ نیستین، درفش سرخ کاویانی رو گرفتین دستتون و دارین می‌دویین.


ف
@zhazhkha
نوشتن امرداد به جای مرداد هم ادایی‌بازی جدیده؟
چیزی که در مورد این ادایی‌بازی‌ها تو ادبیات آدم‌ها میبینم، اینه که صرفا حین نوشتن تو فضای مجازی ازشون استفاده میکنن و تو گفتار و کلامشون شما هیچوقت این کلمات رو نمیشنوی. به من هم ربطی نداره ولی مجبورید مگه؟
بچه‌ها جدی چطور می‌تونید برداشتتون از حسی که به کسی دارید رو انقدر راحت "عشق" تلقی کنید؟ بنده خودم ۶ سال تمامه تمامی عوارض و علائم عشق و محبت و عاطفه و غش و ضعف درونی رو نسبت به فردی دارم ولی همچنان معتقدم که پنجاه تا هفتاد درصد علاقم ممکنه صرفا از حشریت باشه. بعد شماها، نمی‌دونم. یا خیلی خایه دارید که انقدر راحت حقیقت لخم رو به صورت خودتون می‌کوبید؛ یا خیلی کسخلید که هر حسی رو انقدر جدی می‌گیرید. در هر صورت نمی‌توانمتان عزیزان. شما در مخیله من نمی‌گنجید.
بنده به عنوان باربی: