Forwarded from طُرفَةُ الحِیَل (Moein)
بالاخره بیزارید از دین اینا یا حساب امام حسین از اینا جداست؟
ای کاش یک آپشنی برای مردن وجود داشت به این صورت که بعد از مرگت، دیگه هیچکس تو رو به یاد نیاره، طوری که انگار از اول نبودی. تو و وسایلت از تمام عکسها، خاطرهها، اسناد و مدارک پاک میشدید. اگه اینطور بود، انجامش خیلی راحتتر میشد.
گفتنش خودخواهانهست، ولی هیچکس نمیفهمه آدمی که تمایل به مرگ داره هرروز داره یه فداکاری به خاطر افرادی که دوستش دارن و دوستشون داره میکنه که هنوز زندهست.
گفتنش خودخواهانهست، ولی هیچکس نمیفهمه آدمی که تمایل به مرگ داره هرروز داره یه فداکاری به خاطر افرادی که دوستش دارن و دوستشون داره میکنه که هنوز زندهست.
سه روز از اولین عمل زیباییای که در زندگیم انجام دادم(سادهترین و شایعترین عمل زیبایی ممکن) میگذره و همینجا میخوام مهمترین فکتی که ازش بدست آوردم رو باهاتون به اشتراک بذارم. اون هم اینه که افرادی که عملهای زیبایی متعدد انجام میدن سایکو هستند بچهها. دیوانه زنجیری. باید بستری بشن. از اون لباسهای تیمارستانی باید تنشون کنن. نباید بین مردم عادی تردد کنن. واقعا نمیشه بچهها. روان و عقل سالم نمیتونه پشت هم چنین بلایی رو سر خودش بیاره. واقعا نمیتونه و امکان پذیر نیست. اگر نمیتونید بستریشون کنید حداقل ازشون فاصله بگیرید. این خوارکسدهها برای واقعی هیچ چیزی برای از دست دادن ندارن.
طاق باز خوابیدن به عنوان یکی از محبوبترین شکنجههای قرون وسطایی خیلی بیش از حد در جامعه نرمالایز نشده؟ خیلی عادی و بدون شلاق زدن بهت میگن فلان مدت طاق باز بخواب و تو هم باید بگی باشه؟ پس این سازمان حقوق بشر داره چه گوهی میخوره؟
ببخشید؟ این چه کسشری بود دیگه؟ الان وقتی رابطهی فلان مدیر با زنی که همسرش نباشه هم مشخص میشه و اسمش رو میذارن فساد، باید به استریتها بربخوره؟
منظور از سرزنش کردن چنین افرادی همون عدم مطابقت کارهاشون با حرفها و عقاید دینیشونه؛ به علاوه، اینکه یک شخص با افرادی به غیر از همسرش رابطه داشته باشه به نظر شما فساد نیست؟ عجب. بزرگ شید تو رو خدا، من حال ندارم دیگه.
منظور از سرزنش کردن چنین افرادی همون عدم مطابقت کارهاشون با حرفها و عقاید دینیشونه؛ به علاوه، اینکه یک شخص با افرادی به غیر از همسرش رابطه داشته باشه به نظر شما فساد نیست؟ عجب. بزرگ شید تو رو خدا، من حال ندارم دیگه.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خارش زخم و بخیه در واقع نشانه خوب شدن و جوش خوردن زخمه و باید باعث خوشحالی باشه. اما بنده حقیقتا تکه تکه شدن با اره برقی کند رو به این خوشحالی ترجیح میدم. بکیرم که داری جوش میخوری مادرکس. به این نازنین کیرم. خارش این بخیهها خوار من رو گایید. نمیخوام هرگز بهبود پیدا کنی. نمیخوام. فقط خفه شو. خفه شو لعنتی.
طاق باز خوابیدن اینطوریه که مهم نیست از چه ساعتی خوابت میاد؛ مهم اینه که چه ساعتی بدنت دیگه مقاومتش رو در برابر بیداری از دست میده و ناچارا خاموش میشه. خود من اگر میتونستم با پوزیشن دلخواهم بخوابم الان ۴ ساعت و نیم بود که در مرحله REM Sleep به سر میبردم. اما عوضش ساعتهاست در مرحله "خوارکسده هر چه زودتر خاموش شو کونم داره از خواب پاره میشه" اسلیپ گیر کردم و کاری هم از دستم برنمیاد. دوستان کسی اطلاع داره این دکمه پاور انسان خردمند کجاست؟ چون بنده حقیقتا دیگر NMT.
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
اگه بچه م تفکرات کمونیستی داشت مجبورش میکنم بره سر زمین بیل بزنه شب هم اومد خونه همه پولاشو میگیرم ازش بهش شام هم نمیدم
که بدونه چی در انتظارشه
که بدونه چی در انتظارشه
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
یه قرص هورمونی بخوری، میفهمی که واقعا زندگیت دست هورموناست.
حال خوب و بدت، خوابت، اشتهات.
سایر بندگان کسخل خداوند هم وسیله هستن.
_Her majesty_
✅️ @uttweet
حال خوب و بدت، خوابت، اشتهات.
سایر بندگان کسخل خداوند هم وسیله هستن.
_Her majesty_
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
اگه چند وقت دیگه زینب موسوی با حجاب بپره تو دریا و بگه من پریدریاییم هم تعجب نمیکنم
سلام باجناقجان خوبی؟ اگه این آخر هفته خونه تشریف دارید انشالله با خانم بچهها مزاحمتون میشیم (وازلین دارید یا بیارم؟)
واقعا چیزی در این زندگی وجود نداره که من نسبت به علاقهم بهش مشکوک نبوده باشم. حتی یادمه یک بار وقتی که چهار پنج سالم بود و با مامان و بابام دعوام شد، با عصبانیت و گریه به بابام گفتم شما اصلا مامان بابای من نیستید و جادوگرید و مامان و بابای واقعی من رو زندانی کردین. این تئوریای بود که از چند روز قبل از اون تو ذهنم داشتم و خیلی جدی ذهنم رو درگیر خودش کرده بود. دلیلش رو هم یادم نمیاد چرا. احتمالا مامان گفته بود نه نمیتونیم تا نصفه شب تو پارک بمونیم یا بابا یادش رفته بود برام بستنی بخره.
احترام به سلایق تا جایی خوبه که منجر به عادیسازی پوشیدن کانورس پاشنهبلند نشه. این دیگه چه زناییه کسکشا؟
Forwarded from Shower Thoughts 🚿
Magic doesn’t exist because anything mysterious we discover gets studied and becomes science
Forwarded from ژاژخا