مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
از میگرن دوران قاعدگی خسته‌‌ام و برای واقعی دیگه تحمل سردرد هر روزه رو ندارم. پریود مادرخراب تموم می‌شی یا با یک تیر برای همیشه تمومش کنیم؟
دیدین بعضی صبحا آدم بیدار میشه و میگه آخجون یه روز جدید؟ آفرین منم ندیدم
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
عقل کودکانه قادر نیست که طنز فیتیله رو درک کنه؛ در واقع فیتیله دروازه‌ای برای ورود به دنیای بامزگی‌ها بود، فیتیله که دیده باشی پیش فرض‌های مغزت بامزه‌ترین‌هارو انتخاب می‌کنه و دلیل این همه آدم کسنمک و کسنمک پسندی که می‌بینید این هستش که فیتیله تعطیل شد.
از گربه‌های پرحرف خوشم میاد. اینایی که با صدای آروم و یواش وقتی میبیننت میو میو میکنن و با مهربونی میذارن نازشون کنی. حرف بزن جانم، از نود درصد آدمهایی که دیدم حرفهای جالبتری میزنی.
2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچکس:
دکترها: وقتی اینکارو می‌کنم دردت می‌گیره؟
سلام ۷۳ بلیط برای باربی لطفا
عاشق اینم که استوری دختر خوشگلا رو ببینم و زیباییشون رو با جزئیات تحسین کنم. واقعا زن زیباست‌.
ببخشید بچه‌ها ولی من واقعا نمیدونم چجوری هنوزم شال میخرید. جدی هستید؟ یعنی مثلا با خودتون فکر میکنید این شال و لچکه به فلان لباسم نمیاد برم یکی دیگه بخرم؟ برای واقعی؟ برای «شال» پول میدید؟
Forwarded from طُرفَةُ الحِیَل (Moein)
بالاخره بیزارید از دین اینا یا حساب امام حسین از اینا جداست؟
Forwarded from نکبت
وجود من اشتباهه به طور کلی.
ای کاش یک آپشنی برای مردن وجود داشت به این صورت که بعد از مرگت، دیگه هیچکس تو رو به یاد نیاره، طوری که انگار از اول نبودی. تو و وسایلت از تمام عکس‌ها، خاطره‌ها، اسناد و مدارک پاک میشدید. اگه اینطور بود، انجامش خیلی راحت‌تر میشد.
گفتنش خودخواهانه‌ست، ولی هیچکس نمیفهمه آدمی که تمایل به مرگ داره هرروز داره یه فداکاری‌ به خاطر افرادی که دوستش دارن و دوستشون داره میکنه که هنوز زنده‌ست.
سه روز از اولین عمل زیبایی‌ای که در زندگیم انجام دادم(ساده‌ترین و شایع‌ترین عمل زیبایی ممکن) می‌گذره و همینجا می‌خوام مهم‌ترین فکتی که ازش بدست آوردم رو باهاتون به اشتراک بذارم. اون هم اینه که افرادی که عمل‌های زیبایی متعدد انجام می‌دن سایکو هستند بچه‌ها. دیوانه زنجیری. باید بستری بشن. از اون لباس‌های تیمارستانی باید تنشون کنن. نباید بین مردم عادی تردد کنن. واقعا نمی‌شه بچه‌ها‌. روان و عقل سالم نمی‌تونه پشت هم چنین بلایی رو سر خودش بیاره‌. واقعا نمی‌تونه و امکان پذیر نیست. اگر نمی‌تونید بستریشون کنید حداقل ازشون فاصله بگیرید. این خوارکسده‌ها برای واقعی هیچ چیزی برای از دست دادن ندارن.
طاق باز خوابیدن به عنوان یکی از محبوب‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی خیلی بیش از حد در جامعه نرمالایز نشده؟ خیلی عادی و بدون شلاق زدن بهت می‌گن فلان مدت طاق باز بخواب و تو هم باید بگی باشه؟ پس این سازمان حقوق بشر داره چه گوهی می‌خوره؟
ببخشید؟ این چه کسشری بود دیگه؟ الان وقتی رابطه‌ی فلان مدیر با زنی که همسرش نباشه هم مشخص میشه و اسمش رو میذارن فساد، باید به استریت‌ها بربخوره؟
منظور از سرزنش کردن چنین افرادی همون عدم مطابقت کارهاشون با حرفها و عقاید دینی‌شونه؛ به علاوه، اینکه یک شخص با افرادی به غیر از همسرش رابطه داشته باشه به نظر شما فساد نیست؟ عجب. بزرگ شید تو رو خدا، من حال ندارم دیگه.
مثلا به مناسبت تولد کوبریک Eyes Wide Shut رو ریواچ کن بگو بخاطر تو کردم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏این نگاه آخرش که «خب کونم رو هم خاروندم، بقیه‌ی روز رو چیکار کنم؟!» >>>>>>>>>>


_هالی_



✅️@uttweet
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
خارش زخم و بخیه در واقع نشانه خوب شدن و جوش خوردن زخمه و باید باعث خوشحالی باشه. اما بنده حقیقتا تکه تکه شدن با اره برقی کند رو به این خوشحالی ترجیح می‌دم. بکیرم که داری جوش می‌خوری مادرکس‌. به این نازنین کیرم. خارش این بخیه‌ها خوار من رو گایید. نمی‌خوام هرگز بهبود پیدا کنی. نمی‌خوام. فقط خفه شو. خفه شو لعنتی.
یکی سجاد رو بیدار کنه تموم شد دیگه
طاق باز خوابیدن اینطوریه که مهم نیست از چه ساعتی خوابت میاد؛ مهم اینه که چه ساعتی بدنت دیگه مقاومتش رو در برابر بیداری از دست می‌ده و ناچارا خاموش می‌شه. خود من اگر می‌تونستم با پوزیشن دلخواهم بخوابم الان ۴ ساعت و نیم بود که در مرحله REM Sleep به سر می‌بردم. اما عوضش ساعت‌هاست در مرحله "خوارکسده هر چه زودتر خاموش شو کونم داره از خواب پاره می‌شه" اسلیپ گیر کردم و کاری هم از دستم برنمیاد‌. دوستان کسی اطلاع داره این دکمه پاور انسان خردمند کجاست؟ چون بنده حقیقتا دیگر NMT.
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
اگه بچه م تفکرات کمونیستی داشت مجبورش میکنم بره سر زمین بیل بزنه شب هم اومد خونه همه پولاشو میگیرم ازش بهش شام هم نمیدم
که بدونه چی در انتظارشه
‏یه قرص هورمونی بخوری، می‌فهمی که واقعا زندگیت دست هورموناست.
حال خوب و بدت، خوابت، اشتهات.
سایر بندگان کسخل خداوند هم وسیله هستن.


_Her majesty_



✅️@uttweet
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM