مصدع اوقات
میگرنی که با شیاف خوب نشه کیر میخواد.
میگرنی که با دو تا شیاف هم خوب نشه تیر میخواد.
ایرانی به امیدی زندهست که از هزارتا ناامیدی بدتره، همون امید رو گاییدم.
ببینید دوستان من، شما همونطور که هر چیزی رو نمیخورید و وارد معدهتون نمیکنید، باید مراقبت کنید که هرچیزی هم وارد مغزتون نشه. مغز ما به دریافت اطلاعات جدید اعتیاد داره و از این عمل لذت میبره، فلذا خیلی اهمیت داره که شما مغزتون رو به چه اطلاعاتی عادت میدید.
اینکه مادر تتلو با کسش تونسته اژدهای رضا گلزار رو ببلعه و بچهی فلان سلبریتی تونسته بالاخره تنهایی بره دستشویی برات جالبه؟ چون مغزت رو عادت دادی به خوندن کسشر. هرروز حجم زیادی از اخبار منفی و بیاهمیت رو وارد مغزت میکنی که عملا هیچ فایدهای برات نداره و روز به روز به گیاهی که فاقد مغزه شبیهتر میشی. هویج.
اینکه مادر تتلو با کسش تونسته اژدهای رضا گلزار رو ببلعه و بچهی فلان سلبریتی تونسته بالاخره تنهایی بره دستشویی برات جالبه؟ چون مغزت رو عادت دادی به خوندن کسشر. هرروز حجم زیادی از اخبار منفی و بیاهمیت رو وارد مغزت میکنی که عملا هیچ فایدهای برات نداره و روز به روز به گیاهی که فاقد مغزه شبیهتر میشی. هویج.
فکر زیاد آدم رو کسخل میکنه. برای واقعی دارم روانی میشم و مغزم ساکت نمیشه. امان از بیکاری و بیدرسی و اورثینک و فکر و خیال. تنها ناجی همونیه که رضا عطاران تو اون سکانسه گفت. «این سیگاره رو هم بزنیم و بعدش فقط کار و کار و کار.»
با اینکه از بلبل جان استفاده نمیکردم؛ ولی فیلتر شدنش خیلی ناراحتم کرد. چون میدونم خیلیاتون ازش فیلم و سریال میدیدید. من خودم فیلم و سریالهام رو همیشه از این سه تا سایت دانلود میکنم. دوتای اول رایگانه و سومی بات اشتراکیه(قیمتهاش هم خیلی کم و به صرفهست). زیرنویس فارسی چسبیده ارائه میدن، سانسور نمیکنن، فیلتر نیستن و آرشیو خوبی هم دارن بنظرم. من تا حالا نشده فیلم یا سریالی رو بخوام دانلود کنم و توشون پیدا نکنم. خلاصه که امیدوارم بدردتون بخورن.💘
https://avamovie2.info/
https://digimovie1.shop/
@Mobomoviesbot
https://avamovie2.info/
https://digimovie1.shop/
@Mobomoviesbot
از میگرن دوران قاعدگی خستهام و برای واقعی دیگه تحمل سردرد هر روزه رو ندارم. پریود مادرخراب تموم میشی یا با یک تیر برای همیشه تمومش کنیم؟
دیدین بعضی صبحا آدم بیدار میشه و میگه آخجون یه روز جدید؟ آفرین منم ندیدم
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
عقل کودکانه قادر نیست که طنز فیتیله رو درک کنه؛ در واقع فیتیله دروازهای برای ورود به دنیای بامزگیها بود، فیتیله که دیده باشی پیش فرضهای مغزت بامزهترینهارو انتخاب میکنه و دلیل این همه آدم کسنمک و کسنمک پسندی که میبینید این هستش که فیتیله تعطیل شد.
از گربههای پرحرف خوشم میاد. اینایی که با صدای آروم و یواش وقتی میبیننت میو میو میکنن و با مهربونی میذارن نازشون کنی. حرف بزن جانم، از نود درصد آدمهایی که دیدم حرفهای جالبتری میزنی.
❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچکس:
دکترها: وقتی اینکارو میکنم دردت میگیره؟
دکترها: وقتی اینکارو میکنم دردت میگیره؟
عاشق اینم که استوری دختر خوشگلا رو ببینم و زیباییشون رو با جزئیات تحسین کنم. واقعا زن زیباست.
ببخشید بچهها ولی من واقعا نمیدونم چجوری هنوزم شال میخرید. جدی هستید؟ یعنی مثلا با خودتون فکر میکنید این شال و لچکه به فلان لباسم نمیاد برم یکی دیگه بخرم؟ برای واقعی؟ برای «شال» پول میدید؟
Forwarded from طُرفَةُ الحِیَل (Moein)
بالاخره بیزارید از دین اینا یا حساب امام حسین از اینا جداست؟
ای کاش یک آپشنی برای مردن وجود داشت به این صورت که بعد از مرگت، دیگه هیچکس تو رو به یاد نیاره، طوری که انگار از اول نبودی. تو و وسایلت از تمام عکسها، خاطرهها، اسناد و مدارک پاک میشدید. اگه اینطور بود، انجامش خیلی راحتتر میشد.
گفتنش خودخواهانهست، ولی هیچکس نمیفهمه آدمی که تمایل به مرگ داره هرروز داره یه فداکاری به خاطر افرادی که دوستش دارن و دوستشون داره میکنه که هنوز زندهست.
گفتنش خودخواهانهست، ولی هیچکس نمیفهمه آدمی که تمایل به مرگ داره هرروز داره یه فداکاری به خاطر افرادی که دوستش دارن و دوستشون داره میکنه که هنوز زندهست.
سه روز از اولین عمل زیباییای که در زندگیم انجام دادم(سادهترین و شایعترین عمل زیبایی ممکن) میگذره و همینجا میخوام مهمترین فکتی که ازش بدست آوردم رو باهاتون به اشتراک بذارم. اون هم اینه که افرادی که عملهای زیبایی متعدد انجام میدن سایکو هستند بچهها. دیوانه زنجیری. باید بستری بشن. از اون لباسهای تیمارستانی باید تنشون کنن. نباید بین مردم عادی تردد کنن. واقعا نمیشه بچهها. روان و عقل سالم نمیتونه پشت هم چنین بلایی رو سر خودش بیاره. واقعا نمیتونه و امکان پذیر نیست. اگر نمیتونید بستریشون کنید حداقل ازشون فاصله بگیرید. این خوارکسدهها برای واقعی هیچ چیزی برای از دست دادن ندارن.
طاق باز خوابیدن به عنوان یکی از محبوبترین شکنجههای قرون وسطایی خیلی بیش از حد در جامعه نرمالایز نشده؟ خیلی عادی و بدون شلاق زدن بهت میگن فلان مدت طاق باز بخواب و تو هم باید بگی باشه؟ پس این سازمان حقوق بشر داره چه گوهی میخوره؟