اینایی که تو این شرایط عکسشون رو پست میکنن و سعی میکنن تو کپشن یه چیز مربوط به آزادی بنویسن هم یه جور جدیدی نفرتانگیزن. ببخشید که اوضاع اینجوریه و شما مجبورید عکس کریهالمنظرتون رو یه جور به زن و زندگی و آزادی ربط بدید. واقعا که همیشه تمام سختیها و فشارها مال شما عزیزانه.
ولیعصر ماشینا رو آوردن تو خیابون و دارن مثل سگ بوق و کرنای خوشحالی میزنن.🤡🤡 کیرخر خوب جاکشا. کیرخر. دلخوشی کیری شما از کجا میاد آخه؟
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
امروز خوشحال باش
فردا که گردن کج شدهی رهنورد رو اون بالا دیدی خوشحال باش
پس فردا که اسمی از کورد آزاده نموند خوشحال باش
روز بعدش هم نوشتهی روی سنگهای قبر و بچههایی که پر کشیدند و رفتند رو بخون و قهقهه بزن از خوشحالی
روزهاتو با خوشحالی بگذرون
اما
"روز فردا گفت خواهد كيستيم
مُهر باطل بر نظام الظالمين
كَنده باد اين ريشه از روى زمين"
فردا که گردن کج شدهی رهنورد رو اون بالا دیدی خوشحال باش
پس فردا که اسمی از کورد آزاده نموند خوشحال باش
روز بعدش هم نوشتهی روی سنگهای قبر و بچههایی که پر کشیدند و رفتند رو بخون و قهقهه بزن از خوشحالی
روزهاتو با خوشحالی بگذرون
اما
"روز فردا گفت خواهد كيستيم
مُهر باطل بر نظام الظالمين
كَنده باد اين ريشه از روى زمين"
شما که میگی «تو این چند وقت به مهاجرت فکر نکردم» هم یه جوری کسخلی. احساس میکنم نفرت از آخوند کورتون کرده
❤1
داداش کوچیکم یه بار که داشتیم بازی میکردیم پاک کنش رو گرفت طرفم و شروع کرد به تکونش دادن. گفتم داری چیکار میکنی؟ گفت دارم پاکت میکنم. چرا پاک نمیشی؟
نمیدونم. نمیدونم برادر عزیزم. ولی کاش میشدم.
نمیدونم. نمیدونم برادر عزیزم. ولی کاش میشدم.
ننداختن شال دور گردن سخته ولی مفید.
چرا؟ چون مثل قلادهست و به اندازهی شال روی سر، نظام رو خوشحال میکنه. وقتی شال رو دور گردن یه دختر میبینن میگن بله هنوز از ما مثل سگ میترسن و این همون چیزیه که میخوایم.
چرا؟ چون مثل قلادهست و به اندازهی شال روی سر، نظام رو خوشحال میکنه. وقتی شال رو دور گردن یه دختر میبینن میگن بله هنوز از ما مثل سگ میترسن و این همون چیزیه که میخوایم.
Forwarded from ژاژخا
شیوهنامه_اجرایی_آییننامه_انضباطی_دانشجویان_آبان_۱۴۰۱.pdf
677.9 KB
سند بردگی جدید دانشجویان: