Forwarded from کوجدانه (روایت دوم)
بچهها، لطفا لطفا هر تریبونی که دارید؛ کانال، پیج اینستاگرام، توییتر، هر جا، اسم #ماهان_گچپزان_عیدگاهی رو بیارید. ما واقعا نگران وضعیتش هستیم و دستمون به هیچجایی بند نیست.
۱۶ روز از بازداشتش گذشته و نه میدونیم کجاست و نه وثیقهای برای آزادیش مشخص کردن. پیگیری از طریق دانشگاه هم کافی نبوده و تنها کاری که حداقل از دست من بر میاد، منتشر کردن اسمشه. خیلی از همهتون ممنون میشم اگر شما هم این کمک رو بهم بکنید.
۱۶ روز از بازداشتش گذشته و نه میدونیم کجاست و نه وثیقهای برای آزادیش مشخص کردن. پیگیری از طریق دانشگاه هم کافی نبوده و تنها کاری که حداقل از دست من بر میاد، منتشر کردن اسمشه. خیلی از همهتون ممنون میشم اگر شما هم این کمک رو بهم بکنید.
Forwarded from One ordinary person
الان خوشحال کننده ترین اتفاقی که میتونه واسم بیفته رو تصور کردم و مطمئنم حتی اونم زیاد خوشحالم نمیکنه
الان به مغزم گفتم خوشحالکنندهترین اتفاق ممکن رو تصور کن و گفت حتی نمیدونم چی ممکنه خوشحالت کنه
👍1
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
Forwarded from عین الدوله
نمیدونم تا چه زمانی ولی هربار که این ویدئو و کپشن رو ببینم گریه میکنم.
https://twitter.com/pnnanos/status/1593403052182175744?s=09
https://twitter.com/pnnanos/status/1593403052182175744?s=09
Forwarded from عین الدوله
اصلا هرچیزی من درمورد این پسر میبینم باید گریه کنم و از تحملم خارج شده و تمام وجودم انگار سوخته. ریشههای همهتون که باعث این جنایتها میشید به امید خدا آتیش بگیره و بمیرید پدرسگا.
بعضی روزا احساس میکنم روح تو بدنم نیست. بقیهی روزا مطمئن هستم که روحی توی بدنم نیست.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
اجرای حد شرعی و ۷۰ ضربه شلاق به تماشاگر اروپایی بعد از شرب خمر در قطر >>>>>>
_Mehrdad mohammadi_
@uttweet
_Mehrdad mohammadi_
@uttweet
Forwarded from هواداران آیفون ایکس
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وای روح آدم جلا پیدا میکنه 😭
اینایی که تو این شرایط عکسشون رو پست میکنن و سعی میکنن تو کپشن یه چیز مربوط به آزادی بنویسن هم یه جور جدیدی نفرتانگیزن. ببخشید که اوضاع اینجوریه و شما مجبورید عکس کریهالمنظرتون رو یه جور به زن و زندگی و آزادی ربط بدید. واقعا که همیشه تمام سختیها و فشارها مال شما عزیزانه.
ولیعصر ماشینا رو آوردن تو خیابون و دارن مثل سگ بوق و کرنای خوشحالی میزنن.🤡🤡 کیرخر خوب جاکشا. کیرخر. دلخوشی کیری شما از کجا میاد آخه؟
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
امروز خوشحال باش
فردا که گردن کج شدهی رهنورد رو اون بالا دیدی خوشحال باش
پس فردا که اسمی از کورد آزاده نموند خوشحال باش
روز بعدش هم نوشتهی روی سنگهای قبر و بچههایی که پر کشیدند و رفتند رو بخون و قهقهه بزن از خوشحالی
روزهاتو با خوشحالی بگذرون
اما
"روز فردا گفت خواهد كيستيم
مُهر باطل بر نظام الظالمين
كَنده باد اين ريشه از روى زمين"
فردا که گردن کج شدهی رهنورد رو اون بالا دیدی خوشحال باش
پس فردا که اسمی از کورد آزاده نموند خوشحال باش
روز بعدش هم نوشتهی روی سنگهای قبر و بچههایی که پر کشیدند و رفتند رو بخون و قهقهه بزن از خوشحالی
روزهاتو با خوشحالی بگذرون
اما
"روز فردا گفت خواهد كيستيم
مُهر باطل بر نظام الظالمين
كَنده باد اين ريشه از روى زمين"
شما که میگی «تو این چند وقت به مهاجرت فکر نکردم» هم یه جوری کسخلی. احساس میکنم نفرت از آخوند کورتون کرده
❤1
داداش کوچیکم یه بار که داشتیم بازی میکردیم پاک کنش رو گرفت طرفم و شروع کرد به تکونش دادن. گفتم داری چیکار میکنی؟ گفت دارم پاکت میکنم. چرا پاک نمیشی؟
نمیدونم. نمیدونم برادر عزیزم. ولی کاش میشدم.
نمیدونم. نمیدونم برادر عزیزم. ولی کاش میشدم.