Forwarded from مملکته
از چند دانشگاه مختلف گفتن که تریبون آزاد گذاشتن، بعد کسانی که توش حرف زدن رو دستگیر کردن. تریبون دیدین تله ست. تریبونها رو باید توی حیاط دانشگاه آتیش زد.
@mamlekate
@mamlekate
روزهای خوبی برای وسطبازی نیست. آدم وسطباز اگه قبلا مادرجنده بود، الان میزان مادرجندگیش ده برابر شده.
https://t.me/VahidOnline/51109?single
وای من چرا ندیده بودم اینارو=)))))))))
درود آقا درود. روحم تازه شد.
وای من چرا ندیده بودم اینارو=)))))))))
درود آقا درود. روحم تازه شد.
Telegram
Vahid Online وحید آنلاین
تنها موجودی که زندگی بیمحتواتری از یک ایرانی داره اون کلاغ خوارکسدهست که هنوز به خونش نرسیده. بمیر دیگه کیری اصلا کی گفته تو باید بری خونه؟ یا توئه کسکش اصلا چرا باید خونهای داشتی باشی که بهش برسی؟ بیفت سر یه درخت بخواب دیگه. انگار نماینده مجلسه. گوه.
اگر توی خوابگاه در موقعیت خطرناکی قرار داشتی نه فریادِ "کمک کمک" توجه کسی رو جلب میکنه و نه استراتژی "آتیش آتیش". فقط کافیه با صدای بلند بگی "بچهها آب جوشه" تا در هر ساعتی از شبانه روز دست کم ده دوازده نفر با لیوان و چایی نپتون از هر سوراخی به سمتت بیان.
Forwarded from رشنالیست
میگن پلیس آمریکا خیلی خشنه. سالی فلان قد آدم رو با تفنگ میکشه. حرفشون درسته، اما قیاسشون با ایران کاملا بی مورده.
توی آمریکا چهارصد میلیون سلاح دست مردمه. خیلیاش هم سلاح معمولی نیست. یعنی بیشتر از جمعیت کل کشور! مردم از رایفل دوربین دار و شات گان دارن، تا مسلسل و انواع سلاح خودکار. تازه اینا فقط آمار سلاح های جوازداره. بدون جوازها که هیچی.
پروتکولهای برخورد پلیس برای چنین کشوری طبیعتا باید خیلی محتاطانه باشه. یعنی اون پلیس اگر یه لحظه تردید کنه ممکنه به رگبار بسته بشه. مقایسهش با ایران قیاس معالفارقه.
توی آمریکا چهارصد میلیون سلاح دست مردمه. خیلیاش هم سلاح معمولی نیست. یعنی بیشتر از جمعیت کل کشور! مردم از رایفل دوربین دار و شات گان دارن، تا مسلسل و انواع سلاح خودکار. تازه اینا فقط آمار سلاح های جوازداره. بدون جوازها که هیچی.
پروتکولهای برخورد پلیس برای چنین کشوری طبیعتا باید خیلی محتاطانه باشه. یعنی اون پلیس اگر یه لحظه تردید کنه ممکنه به رگبار بسته بشه. مقایسهش با ایران قیاس معالفارقه.
ولی جدی انگار اصلا ولیعصر توی تهران نیست. انگار یه تیکه از شمالی جایی رو کندن گذاشتن اینجا و بهش میگن ولیعصر. چقدر آخه تو خوش آب و هوا و پر دار و درخت و قشنگی قربونت برم من.