Forwarded from هواداران آیفون ایکس
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Twitter
بسیجیها شعار میدن «حزب فقط حزب علی» و دانشجوهای امیرکبیر در مقابل میگن «کس ننهت سید علی» جالبترش میدونید کجاست؟ اینکه منتظرن جوابشو بشنون و دوباره تکرار میکنن. آیکیوی زیر ۳۰ این شکلیه دوستان. :)))))
بسیجیها شعار میدن «حزب فقط حزب علی» و دانشجوهای امیرکبیر در مقابل میگن «کس ننهت سید علی» جالبترش میدونید کجاست؟ اینکه منتظرن جوابشو بشنون و دوباره تکرار میکنن. آیکیوی زیر ۳۰ این شکلیه دوستان. :)))))
Mojezeh
Siavash Ghomayshi
هرچه تیره تر بشیای شب سرد
ما مثل هر چی ستاره روشنیم
تو تبر بشی واسه ریشهی ما
شک نکن بازم جوونه میزنیم
همهی سازامونم که بشکنی
با سرود خندهمون چه میکنی
راه آرزومونو بستی ولی
با پر پرندهمون چه میکنی
نمیشه خورشید و حاشا بکنی
حتی پشت سایهها و پردهها
یه روزی همه کبوتر میشیم و
نمیمونه هیشکی پشت نردهها
شب تیرمون به فردا میرسه
کابوس کهنه به رویا میرسه
وقتی دستمون تو دستایِ همه
من میگم معجزه از راه میرسه
ما مثل هر چی ستاره روشنیم
تو تبر بشی واسه ریشهی ما
شک نکن بازم جوونه میزنیم
همهی سازامونم که بشکنی
با سرود خندهمون چه میکنی
راه آرزومونو بستی ولی
با پر پرندهمون چه میکنی
نمیشه خورشید و حاشا بکنی
حتی پشت سایهها و پردهها
یه روزی همه کبوتر میشیم و
نمیمونه هیشکی پشت نردهها
شب تیرمون به فردا میرسه
کابوس کهنه به رویا میرسه
وقتی دستمون تو دستایِ همه
من میگم معجزه از راه میرسه
قطارهای ایستگاه ولیعصر الهام گرفته شده از فلسفه ظهور خود حضرتان، باید از شنبه ۶ صبح بری بشینی رو نیمکت، دعا کنی که شاید این جمعه بیایند.
Forwarded from [خودتی]
خیلی وضع تخمی جالبیه.
گوگل فیلتره و مجبورم فیلترشکن استفاده کنم، برای رفتن به سایت دانشگاه باید فیلترشکنمو خاموش کنم. این یعنی من هیچوقت نمیتونم وارد سایت دانشگاه کیری بشم.
گوگل فیلتره و مجبورم فیلترشکن استفاده کنم، برای رفتن به سایت دانشگاه باید فیلترشکنمو خاموش کنم. این یعنی من هیچوقت نمیتونم وارد سایت دانشگاه کیری بشم.
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
یبار با یکی مسابقه کی لوزر تره گذاشتم
و باختم
و باختم
Forwarded from مملکته
از چند دانشگاه مختلف گفتن که تریبون آزاد گذاشتن، بعد کسانی که توش حرف زدن رو دستگیر کردن. تریبون دیدین تله ست. تریبونها رو باید توی حیاط دانشگاه آتیش زد.
@mamlekate
@mamlekate
روزهای خوبی برای وسطبازی نیست. آدم وسطباز اگه قبلا مادرجنده بود، الان میزان مادرجندگیش ده برابر شده.
https://t.me/VahidOnline/51109?single
وای من چرا ندیده بودم اینارو=)))))))))
درود آقا درود. روحم تازه شد.
وای من چرا ندیده بودم اینارو=)))))))))
درود آقا درود. روحم تازه شد.
Telegram
Vahid Online وحید آنلاین