مصدع اوقات
سرویس بهداشتی ویلای شمال محمدرضا شاه>>>>>> کل دستاوردهای جمهوری اسلامی در این ۴۴ سال
عکسها از حیاط و محوطه اطراف کاخ مرمر رامسر، که تا عنقلاب ۵۷ به عنوان اقامتگاه خانواده پادشاهی استفاده میشد.
مصدع اوقات
عکسها از حیاط و محوطه اطراف کاخ مرمر رامسر، که تا عنقلاب ۵۷ به عنوان اقامتگاه خانواده پادشاهی استفاده میشد.
و بله، درسته که زمانی که شاه چنین زندگی اشرافیای داشت توده مردم در سختی قرار داشتن؛ ولی حداقل شاه مثل اینا نبود که فقط خودش و اطرافیانش مفت بری کنن و هیچ سودی هم به کسی نرسونه. مقیاس کوچکترش رو میشه توی همین کاخ و شهر رامسر دید. شاه صرفا نیومد یه بنای لوکس و حیاط بزرگ فقط واسه زندگی خودش بسازه و بقیه شهر رو مثل مستراح نگه داره؛ بلکه به واسطه وجودش توی شهر، کل رامسر رو جوری آباد کرد که هنوزم که هنوزه آثارش موجوده و آدم ازشون لذت میبره. کازینو، پیاده روها، سنگ فرشها، سینما رامسر، هتل قدیم و.... همشون به لطف دوران پهلوی وجود دارن. توی شهر خود ما که در نزدیکی رامسره فقط یک پل قشنگ و محکم و درست حسابی وجود داره و اون هم از دوران شاهه. خوب، اینا اینهمه زدن و خوردن و بردن چه گلی به سر ما زدن؟ شد یه شهر و آباد کنن؟ یه محله رو سر و سامون بدن؟ طبیعت یه جایی رو احیا کنن؟ الان چند سال از جنگ گذشته؟ در خرمشهر اصلا آثاری از "خرم" بودن قبلش وجود داره؟ شهرهای جنوبی از مخروبه بودن در اومدن؟ شد یه کاری کنن برای غیر از خودشون و مردم هم ازش سودی ببرن؟ نه. هیچی. هر چی از اینها به جا مونده فقط نفرت، فقر، زشتی، خرابی و خونئه.
Forwarded from Hollywood Talk (ALI)
نازنین بنیادی ۲۰ روزه بود که با خانوادهش به لندن مهاجرت کرد و بعد تو ۱۹ سالگی مهاجرت کرد به لسآنجلس و همونجا رفت دانشگاه. کلا ۲۰ روز ایران رو دیده و مثل بلبل فارسی حرف میزنه و از مردمش دفاع میکنه. کسایی که به کشورشون اهمیت میدن این شکلیان. نه دگوریای زالوزاده که فارسی کیلی کم.
× Kevin ×
📥 @Hollywood_Talk | #Tweet
× Kevin ×
📥 @Hollywood_Talk | #Tweet
Forwarded from مملکته
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لحظه کشته شدن #غزاله_چلابی هنگام فیلم برداری در آمل
فیلم شلیک مستقیم گلوله توسط نیروهای امنیتی به مردم از داخل فرمانداری شهر آمل تاریخ چهار شنبه ۳۰ شهریور
Manoto
@mamlekate
فیلم شلیک مستقیم گلوله توسط نیروهای امنیتی به مردم از داخل فرمانداری شهر آمل تاریخ چهار شنبه ۳۰ شهریور
Manoto
@mamlekate
Forwarded from مملکته
ما دیگه آدمای سابق نیستیم! واقعیت اینه که بعدِ آبان ۹۸، کاپ قهرمانی تیمها، مدال روی گردن ورزشکارا، جایزه توی دست هنرمندا، دیگه هیچکدوم خوشحال و مفتخرمون نمیکنه... بعد از آن ۱۵۰۰ نفر، تعریف افتخار ملی دگرگون شد...
دیگه معیار، وجدانهای بیدار و صداهای همراهیه، نه جوایز بینالمللی!
Mitrabi
@mamlekate
دیگه معیار، وجدانهای بیدار و صداهای همراهیه، نه جوایز بینالمللی!
Mitrabi
@mamlekate
Forwarded from SUT Twitter
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
انقدر تا الان کرونا گرفتم که میتونن بعدها جسد تاکسیدرمی شدم رو با عنوان "از ناقلان اصلی ویروس کرونا در خاورمیانه_ اواخر قرن ۱۴ و اوایل قرن ۱۵ خورشیدی" در موزهها قرار بدن.
مصدع اوقات
انقدر تا الان کرونا گرفتم که میتونن بعدها جسد تاکسیدرمی شدم رو با عنوان "از ناقلان اصلی ویروس کرونا در خاورمیانه_ اواخر قرن ۱۴ و اوایل قرن ۱۵ خورشیدی" در موزهها قرار بدن.
یا مثلا ممکنه ویروس کرونا کلا فراموش بشه و به تاریخ بپیونده، بعد یهو جسد یخ زده من رو از یخچالهای قدیمی پیدا کنن و به محض اینکه شروع به انگولک کردنم کردن که ببینن چیام و کیام ویروس کرونایی که قرنها در بدنم باقی مونده و جهش یافته بهشون منتقل بشه و به همین ترتیب نسل بشر کلا از روی زمین برداشته بشه.
Forwarded from هواداران آیفون ایکس
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Twitter
بسیجیها شعار میدن «حزب فقط حزب علی» و دانشجوهای امیرکبیر در مقابل میگن «کس ننهت سید علی» جالبترش میدونید کجاست؟ اینکه منتظرن جوابشو بشنون و دوباره تکرار میکنن. آیکیوی زیر ۳۰ این شکلیه دوستان. :)))))
بسیجیها شعار میدن «حزب فقط حزب علی» و دانشجوهای امیرکبیر در مقابل میگن «کس ننهت سید علی» جالبترش میدونید کجاست؟ اینکه منتظرن جوابشو بشنون و دوباره تکرار میکنن. آیکیوی زیر ۳۰ این شکلیه دوستان. :)))))