مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
حالا از کجا مطمئنی بابات بوده عزیزم؟
دیدن ویدئوهای این مردی آیت الله بز بز قندی واقعا تراپیه. قشنگ آدم رو یاد جوونی‌های دکتر سکویی میندازه‌.==))))))))
اگه اینجا نرفته مُردم رو قبرم بنویسید به درک واصل شد.
یعنی هر وقت این پیجه تو اینستا که پروفایل بلاگرهای مادرجنده رو برای اطلاع رسانی و بلاک میذاره چک میکنم کلم کیری میشه. آخه کسکشا چه کسی و چطوری توی اون کله شما ریده بود که چنین افراد کدّی و کرجی و بی‌محتوایی رو اینجوری گله گله فالو کردید؟ آخه مگه میشه اصلا؟ قشنگ هرررر کدوووم رو میذاره بالای یک و نیم میلیون دنبال کننده کسخل دارن. آخه دیگه چقدر مگه حسرت زندگی کسشر و نمایشی بقیه رو دارید؟ اینا چه گاو و گوسفندایی‌ان که انقدر بهشون بها دادید و گندشون کردید که الان ما مجبور باشیم برای اینکه سیکشون زده بشه بلاک و ریپورت‌شون کنیم؟ نمی‌فهمم جدی. نمی‌تونم. واقعا "نه". ن ه.
شما ببین تلگرام چقد خفنه که امروز که یه جوری فیلتر کردن که سایت های داخلی هم به زور میاد بالا، تلگرام وصله. کیرت تو قلبم دروف جان.
داغ هواپیمای اوکراینی جوری داره تازه میشه که انگار همین دیشب بود که موشک زدن و بچه‌هامونو پر پر کردن. چرا ظلم و جنایت اینا انتها نداره؟ چرا تموم نمیشه؟ چی داره می‌گذره به بچه‌هامون توی اون قتلگاه؟ چی داره بازم به سرمون میاد؟ خدایا صبح نشه. فقط صبح نشه.
Forwarded from SUT Twitter
از یه هفته قبل تو همه شبکه‌های تلویزیون تبلیغ میکنن، دونه دونه اس‌ام‌اس میدن، هزار تا اتوبوس مجانی آماده میکنن، خیابونا رو میبندن، شیرینی و آبمیوه‌ی مفت میدن، چند صدتا مامور با تفنگ و باتوم میذارن واسه محافظت، افتخارم‌ میکنن که چند هزار نفر اومدن.
بعد مقایسه میکنن‏با مردمی که دست خالی با ترس از بازداشت و کشته شدن میان اعتراض میکنن.
ضعیف و بدبخت و به‌در‌دنخورید‌.
#مهسا_امینی

«فعلا اشکانِ خالی»

@sut_tw
Forwarded from [خودتی]
کیر تو دانشگاه و دانشجوهاش و اتحادای کیریشون.
Forwarded from ژاژخا
‏خدا رو شکر یسریاتون اینجا هستید هی بهمون تذکر می‌دید که از چی منحرف نشیم از چی بشیم. الان مثلا من تو فکر برکناری آجرلو از استقلال بودم که یهو چند نفر سطل آب یخ آگاهی رو روی سرم خالی کردن و ذهنم برگشت.


Mateo
@zhazhkha
کیرتون تو قلب‌مون مترجم‌های عزیز و باشرف😭💘
همین الان شیش دور از بلندگوی مسجد محله‌مون اعلام کردن که فردا صبح قراره توی میدون اصلی شهر شعر سلام خرمانده بخونن با حضور فلان سردار و فلان آیت الله مادرجنده و لطفا شرکت فرمایید.🤡 آره کیری باشه حتما فقط باید اول بیای بشینی روی این تا بهت اعلام کنم‌ که میام یا نه.🤡
خادمین مورگوث>>>>>> خادمین خامنه‌ای
https://t.me/sut_tw/55446
ببخشید ولی فقط زورتون به آنلاین شاپ‌های بدبخت می‌رسه؟ کدوم بازاری کیر کلفتی درست حسابی اعتصاب کرده و موقعیتش به خطر افتاده که این بیچاره‌ها باید اینهمه مدت هیچ کاری انجام ندن؟ هم فضایی که توش فعالیت می‌کردن فیلتر شده و هم از ترس اینکه ملت لیچار بارشون نکنن مجبورن فعالیت نکنن. خوب تا کی باید اینطوری باشه؟ همونجوری که یک دست صدا نداره، اعتصاب هم به تنهایی معنایی نداره. بازاری‌ها اگر وجودش رو داشتن بعد یکی دو هفته به آنلاین شاپ‌ها می‌پیوستن؛ حالا که نداشتن و نکردن انتقاد کردن به این بیچاره‌ها هم بیهودست‌. تا زمانی که برای این اعتصاب‌ها برنامه ریزی و اتحاد درستی وجود نداشته باشه خرده گرفتن به فعالیت‌های هیچ قشری منطقی و درست نیست.
خیلی زیبا بود.
وضعیت روانیم اگه نقاشی بود: