https://t.me/uttweet/47424
بابات خیلی رعایت حال مهمان رو کرده جدی. بابای من سالهاست هر وقت شوهرخاله سپاهیم رو میبینه با "سلام داعشی" به استقبالش میره.
بابات خیلی رعایت حال مهمان رو کرده جدی. بابای من سالهاست هر وقت شوهرخاله سپاهیم رو میبینه با "سلام داعشی" به استقبالش میره.
Telegram
️️ توییتر دانشگاه تهرانیها
وای همین الان شوهر عمه عرزشیم اومد خونمون
مامانم گفت اقا مجتبی ابمیوه میخورید یا چایی
بابام گفت اقا مجتبی فقط ساندیس میخورن ساندیس بیار :)))))))
#مهسا_امینی
_نودل سرد خانم نویسنده_
@uttweet
مامانم گفت اقا مجتبی ابمیوه میخورید یا چایی
بابام گفت اقا مجتبی فقط ساندیس میخورن ساندیس بیار :)))))))
#مهسا_امینی
_نودل سرد خانم نویسنده_
@uttweet
خبر فوری
از روز یکشنبه برنامه واتساپ به صورت پولی خواهد شد. اگر میخواهید که باز هم از واتساپ به صورت رایگان استفاده کنید این پیام رابرای ۷ مخاطب و ۲ گروه فعال ارسال کنید تا واتساپ بفهمد که شما یک کاربر فعال هستید و علامت شما را به رنگ سبز در بیاورد.
افرادی که به رنگ قرمز باشند از روز یکشنبه باید ماهانه ۵۰ هزار تومن به واتساپ بدهند. پس اشتراک گزاری کنید.
خبر ساعت ۱۰ هم تایید کرد.
از روز یکشنبه برنامه واتساپ به صورت پولی خواهد شد. اگر میخواهید که باز هم از واتساپ به صورت رایگان استفاده کنید این پیام رابرای ۷ مخاطب و ۲ گروه فعال ارسال کنید تا واتساپ بفهمد که شما یک کاربر فعال هستید و علامت شما را به رنگ سبز در بیاورد.
افرادی که به رنگ قرمز باشند از روز یکشنبه باید ماهانه ۵۰ هزار تومن به واتساپ بدهند. پس اشتراک گزاری کنید.
خبر ساعت ۱۰ هم تایید کرد.
Forwarded from SUT Twitter
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با معنی اغتشاش آشنا شوید....
آنچه الان در خیابان ها میگذرد، یک دهم آنچه کردند نیست....
«amin majidi»
@sut_tw
آنچه الان در خیابان ها میگذرد، یک دهم آنچه کردند نیست....
«amin majidi»
@sut_tw
توییتر دانشگاه تهرانی ها
شبکه خبر دوباره برای چند ثانیه هک شد. _Ali Hamid_ @uttweet
واییییییییییخی۸ثححثحصص۹جص۲ قیافه مجریییییییی
Cinema Freak
چهار اکتینگ برتر امسال تلویزیون تا به اینجا : #Fun
اما جدی دیمن تارگرین واقعا قلب منو تصاحب کرده.
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
ای عجب با ملت ما هرکسی پاسور زد
دست آخر سور زد
برخلاف حکم بازی سور خود با زور زد
دست آخر سور زد
بیبی دلهای مردم صیغه شد بهر طرف
آمد آقا از نجف
روز اول دم ز آزادی و صلح و نور زد
دست آخر سور زد
بعد آقا نوچههایش وارد بازی شدند
یک به یک راضی شدند
هر یکی سوری مطابق با همان دستور زد
دست آخر سور زد
شیخی آمد با عبای نازک و تور سفید
حیله و مکرش جدید
خنده بر لب سور خود را با ادا و عور زد
دست آخر سور زد
هم گدای روضه خان هم سید صیغه بیار
سورشان شد برقرار
هم مقام رهبری زد هم رئیس جمهور زد
دست آخر سور زد
هادی خرسندی
دست آخر سور زد
برخلاف حکم بازی سور خود با زور زد
دست آخر سور زد
بیبی دلهای مردم صیغه شد بهر طرف
آمد آقا از نجف
روز اول دم ز آزادی و صلح و نور زد
دست آخر سور زد
بعد آقا نوچههایش وارد بازی شدند
یک به یک راضی شدند
هر یکی سوری مطابق با همان دستور زد
دست آخر سور زد
شیخی آمد با عبای نازک و تور سفید
حیله و مکرش جدید
خنده بر لب سور خود را با ادا و عور زد
دست آخر سور زد
هم گدای روضه خان هم سید صیغه بیار
سورشان شد برقرار
هم مقام رهبری زد هم رئیس جمهور زد
دست آخر سور زد
هادی خرسندی
دیدن ویدئوهای این مردی آیت الله بز بز قندی واقعا تراپیه. قشنگ آدم رو یاد جوونیهای دکتر سکویی میندازه.==))))))))
یعنی هر وقت این پیجه تو اینستا که پروفایل بلاگرهای مادرجنده رو برای اطلاع رسانی و بلاک میذاره چک میکنم کلم کیری میشه. آخه کسکشا چه کسی و چطوری توی اون کله شما ریده بود که چنین افراد کدّی و کرجی و بیمحتوایی رو اینجوری گله گله فالو کردید؟ آخه مگه میشه اصلا؟ قشنگ هرررر کدوووم رو میذاره بالای یک و نیم میلیون دنبال کننده کسخل دارن. آخه دیگه چقدر مگه حسرت زندگی کسشر و نمایشی بقیه رو دارید؟ اینا چه گاو و گوسفنداییان که انقدر بهشون بها دادید و گندشون کردید که الان ما مجبور باشیم برای اینکه سیکشون زده بشه بلاک و ریپورتشون کنیم؟ نمیفهمم جدی. نمیتونم. واقعا "نه". ن ه.
Forwarded from Comentive | کامنتیو
شما ببین تلگرام چقد خفنه که امروز که یه جوری فیلتر کردن که سایت های داخلی هم به زور میاد بالا، تلگرام وصله. کیرت تو قلبم دروف جان.
داغ هواپیمای اوکراینی جوری داره تازه میشه که انگار همین دیشب بود که موشک زدن و بچههامونو پر پر کردن. چرا ظلم و جنایت اینا انتها نداره؟ چرا تموم نمیشه؟ چی داره میگذره به بچههامون توی اون قتلگاه؟ چی داره بازم به سرمون میاد؟ خدایا صبح نشه. فقط صبح نشه.
Forwarded from SUT Twitter
از یه هفته قبل تو همه شبکههای تلویزیون تبلیغ میکنن، دونه دونه اساماس میدن، هزار تا اتوبوس مجانی آماده میکنن، خیابونا رو میبندن، شیرینی و آبمیوهی مفت میدن، چند صدتا مامور با تفنگ و باتوم میذارن واسه محافظت، افتخارم میکنن که چند هزار نفر اومدن.
بعد مقایسه میکننبا مردمی که دست خالی با ترس از بازداشت و کشته شدن میان اعتراض میکنن.
ضعیف و بدبخت و بهدردنخورید.
#مهسا_امینی
«فعلا اشکانِ خالی»
@sut_tw
بعد مقایسه میکننبا مردمی که دست خالی با ترس از بازداشت و کشته شدن میان اعتراض میکنن.
ضعیف و بدبخت و بهدردنخورید.
#مهسا_امینی
«فعلا اشکانِ خالی»
@sut_tw