مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Forwarded from ال
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑 تایید شد

پارک ارم اتیش گرفته!!!!

اتصال به پروکسی پرسرعت

The • @OneTopProxy
خبر فوری
از روز یکشنبه برنامه واتساپ به صورت پولی خواهد شد. اگر میخواهید که باز هم از واتساپ به صورت رایگان استفاده کنید این پیام رابرای ۷ مخاطب و ۲ گروه فعال ارسال کنید تا واتساپ بفهمد که شما یک کاربر فعال هستید و علامت شما را به رنگ سبز در بیاورد.
افرادی که به رنگ قرمز باشند از روز یکشنبه باید ماهانه ۵۰ هزار تومن به واتساپ بدهند. پس اشتراک گزاری کنید.
خبر ساعت ۱۰ هم تایید کرد.
Forwarded from SUT Twitter
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با معنی اغتشاش آشنا شوید....
آنچه الان در خیابان ها میگذرد، یک دهم آنچه کردند نیست....

«amin majidi»

@sut_tw
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبکه خبر دوباره برای چند ثانیه هک شد.


_Ali Hamid_


@uttweet
عدالت علی، خطاب به انانیموس:
Forwarded from Cinema Freak
چهار اکتینگ برتر امسال تلویزیون تا به اینجا :
#Fun
Cinema Freak
چهار اکتینگ برتر امسال تلویزیون تا به اینجا : #Fun
اما جدی دیمن تارگرین واقعا قلب منو تصاحب کرده.
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
ای عجب با ملت ما هرکسی پاسور زد
دست آخر سور زد
برخلاف حکم بازی سور خود با زور زد
دست آخر سور زد
بی‌بی دل‌های مردم صیغه شد بهر طرف
آمد آقا از نجف
روز اول دم ز آزادی و صلح و نور زد
دست آخر سور زد
بعد آقا نوچه‌هایش وارد بازی شدند
یک به یک راضی شدند
هر یکی سوری مطابق با همان دستور زد
دست آخر سور زد
شیخی آمد با عبای نازک و تور سفید
حیله و مکرش جدید
خنده بر لب سور خود را با ادا و عور زد
دست آخر سور زد
هم گدای روضه خان هم سید صیغه بیار
سورشان شد برقرار
هم مقام رهبری زد هم رئیس جمهور زد
دست آخر سور زد

هادی خرسندی
Forwarded from ژاژخا
‏انقد که سریال ارباب حلقه‌ها سیاهپوست داره من اگه جای تهیه کنندگان بودم اسمشو میذاشتم ارباب و برده‌ها

شارلوت درونته
@zhazhkha
مملکت بگا رفته، خانوم کسش با یه سری سگ متجاوز و هار خیس میشه.
حالا از کجا مطمئنی بابات بوده عزیزم؟
دیدن ویدئوهای این مردی آیت الله بز بز قندی واقعا تراپیه. قشنگ آدم رو یاد جوونی‌های دکتر سکویی میندازه‌.==))))))))
اگه اینجا نرفته مُردم رو قبرم بنویسید به درک واصل شد.
یعنی هر وقت این پیجه تو اینستا که پروفایل بلاگرهای مادرجنده رو برای اطلاع رسانی و بلاک میذاره چک میکنم کلم کیری میشه. آخه کسکشا چه کسی و چطوری توی اون کله شما ریده بود که چنین افراد کدّی و کرجی و بی‌محتوایی رو اینجوری گله گله فالو کردید؟ آخه مگه میشه اصلا؟ قشنگ هرررر کدوووم رو میذاره بالای یک و نیم میلیون دنبال کننده کسخل دارن. آخه دیگه چقدر مگه حسرت زندگی کسشر و نمایشی بقیه رو دارید؟ اینا چه گاو و گوسفندایی‌ان که انقدر بهشون بها دادید و گندشون کردید که الان ما مجبور باشیم برای اینکه سیکشون زده بشه بلاک و ریپورت‌شون کنیم؟ نمی‌فهمم جدی. نمی‌تونم. واقعا "نه". ن ه.
شما ببین تلگرام چقد خفنه که امروز که یه جوری فیلتر کردن که سایت های داخلی هم به زور میاد بالا، تلگرام وصله. کیرت تو قلبم دروف جان.