مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Roozaye Roshan
Hayedeh
هنوز هیچکس به خوبی ایشون نتونسته درد و غم این روزای ما رو بیان کنه.
Forwarded from سفاهت 3.0 (Sina)
در هیچ جنبشی همه‌ی افراد به صورت صد درصد با یکدیگر متحد نبوده اند و چیزی که‌ مهم است مستمر و پایدار بودن یک فعالیت است
Titanium (Ft Von Smith)
Scott Bradlee's Postmodern Jukebox
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away

You shoot me down
But I won't fall, I am titanium
You shoot me down
But I won't fall, I am titanium
من هر دفعه بغض میکنم با این عکس. چی به سرمون آوردید؟
پسر، اگر شماعی‌زاده به من گفته بود دیگه دوستت ندارم جدا می‌رفتم یه گوشه آروم و بی‌سر و صدا می‌مردم.
#مهسا_امینی


_sod off_


@uttweet
داشتم کلی چسناله تایپ می‌کردم که یهو وسطش حوصله جمله بندی کردن رو به کلی از دست دادم. پس همش رو پاک کردم که بیام و فقط یک "کیرم تو سر تا پا و اول و آخر این زندگی" بنویسم‌ و برم. آره همین دیگه. شب خوش.🤡
Forwarded from ژاژخا
‏حشر خبر فوری از منبع موثق چیه گرفتید هر کسشری رو منتقل میکنید، نه مرده، نه اموالی مصادره شده، نه مسئولین فرار کردن، نه ارتش به مردم پیوسته، نه بایدن با مردمه، نه ارتش در اسلحه خونه‌ها رو جوش داده، نه سفارت تسخیر شده،
فقط شما کسخلا به طرز ابلهانه‌ای بازی اکانتای ناامن رو میخوردید.

ساندویچ کوکتل پنیری
@zhazhkha
Forwarded from عین الدوله
ما نخوایم این فوتبالیست‌ها و ورزشکارها برای خوشحالی ما مردم کاری کنن باید چیکار کنیم؟ سگ هم تو این شرایط با بردن یه بازی شما خوشحال نمی‌شه. مستقیم بگید من دوزاری و بی‌شرف هستم بهتره تا هی از راه‌های مختلف ما بخوایم به این نتیجه برسیم.
اعدام کردن آخوند و استفاده از عمامه‌ش به عنوان طناب دار خیلی ایده‌ی جالبیه. میشه مثلا به عنوان اون چارپایه‌ی زیر پاشون هم از یه آخوند دیگه استفاده کرد، به این صورت که وقتی حکم اعدام میخواد اجرا بشه میزنی رو کمر آخوندِ چار دست و پا و میگی هی هی برو حیوون.
‏سردار آزمون گفته اون پست اینستاگرامی (در حمایت از مردم معترض) رو عجولانه گذاشتم و عذر میخوام! سعید عزت‌اللهی هم گفته مردم نباید اجازه بدن دیگرانی که خیرخواه نیستن از احساساتشون سواستفاده کنن!
خب من شاشیدم به سرتاپای این فوتبال و بازیکن‌ها و تیم‌ملی‌شون.

#مهسا_امینی


_Miresmaeli_


@uttweet
این چیه الآن؟ این چه کسوشعریه الآن واقعاً
کاش یک اِلف زیبا و جاودان بودم که می‌خواست سحرگاه فردا سوار کشتی بشه و به اون جای زیبا و رویایی‌ای که اِلف‌ها می‌رفتن و تا ابد توش در آرامش زندگی می‌کردن(اسمش یادم نمیاد) بره.
مهرداد رییسی برای همیشه و تا ابد.
اینترنت رو وصل کردن که بگن ما داریم همه رو دستگیر میکنیم. راستش بو میاد ازتون و آب هم قطعه.
Forwarded from SUT Twitter
بند ۲۰۹ اوین:
- تو رو چرا گرفتن؟
+ آهنگ خوندم، تو رو چرا گرفتن؟
- صبحونه خوردم، تو رو چرا گرفتن؟
× توییتری بودم، تو رو چرا گرفتن؟
÷ نخبه بودم، تو رو چرا گرفتن؟
● بهشون گفتم مهسا سکته نکرده کشتینش
#مهسا_امینی

𝑯𝒐𝒖𝒓𝒌𝒐

@sut_tw
Forwarded from SUT Twitter
فکر کن طالبان حاکمت باشه و برای حمایت از مردم ایران بری جلوی سفارت ایران تجمع کنی. خاورمیانه لیاقت این زنها رو نداره.
#مهسا_امینی
#OpIran
#اعتصابات_سراسری

◍پسر عموی تناردیه(#انقلاب_زنانه)◍

@sut_tw
شروین خایه به خرج داد و دو روزه از خواننده جوان تازه کاری که توسط افراد اندکی دنبال می‌شه تبدیل به یکی از محبوبت‌ترین و معروف‌ترین چهره‌های این روزا شد. شما هم خایه به خرج بده و از اینی که هستی هم معروف‌تر و محبوب‌تر شو، جناب سلبریتی.
نادرجان اینکه تو عین ۱۲ ماه سال رو سگ دو بزنی و در آخر ۲۰ تومن هم پس انداز نداشته باشی(مثل خیلی از ایرانی‌های دیگه) دقیقا همون علتیه که باید خودت هم به وضع موجود معترض باشی. منتها علت ناله نکردنت چیه؟ اینه که به زندگی سگی خو گرفتی و با همین جیره خوری‌ها و کاسه لیسی‌هایی که سالی چند بار ممکنه پیش بیاد و یه استخوان جلوت پرت کنن خودت رو قانع میکنی.
امثال تو کم نیستن و دقیقا هم چنین وضعیتی دارن.
انقدر حقیرید که حاضرید مثل سگ زندگی کنید ولی صداتون در نیاد چون چنگ زدن به عقاید پوسیده‌تون بهتون این دلگرمی رو میده که اگر این دنیا هم مثل سگ زندگی کنید و هم وطن خودتون رو بفروشید و خونش رو بریزید اون دنیا بهتون حوری و شراب و بهشت می‌رسه. و باید بگم که بله عزیزان. حتما همینطوره. هم شما به خواسته‌تون می‌رسید و هم داعشی‌ای که با قاشق چنگال خودش رو منفجر میکنه که با حوری و پیغمبر غذا بخوره.
هر دو به یک اندازه منطقی، بدوی، حیوان صفت و بیچاره‌اید.
Forwarded from عین الدوله
اینا چرا هنوز میگن عوامل ضد انقلاب؟ این روزا من هرجارو نگاه می‌کنم که همه موافق انقلابن.