این وسط لذت میبرم از کیر شدن طرفدارهای احمق نوید محمدزاده و فرشته حسینی و امثال اینها. نباید بذاریم کسی این سکوت رو یادش بره. باید بکنیم تو کونشون.
Forwarded from SUT Twitter
هشتگ #مهسا_امینی رکورد کل تاریخ توییتر رو شکست با چهارده ملیون و با اختلاف هشت ملیون.
«Out Of Context Twiter-e-Farsi»
@sut_tw
«Out Of Context Twiter-e-Farsi»
@sut_tw
Forwarded from بهمن دارالشفایی
از اطلاعاتی که از گوشیتون یا از خونهتون پیدا کردن نترسید، خودتون چیزی رو قبول نکنید و چیزی رو درباره خودتون ننویسید، هرچقدر که به نظرتون نشدنی باشه، زیر بارش نرید، در این زمینه تا میتونید پرو باشید
همیشه منتظر باشید اونا سوال کنن چیزی اضافه خودتون نگید
اگر اطلاعاتی، عکسی در مورد روابط شخصی شما، مهمونیها، روابط جنسی شما بهتون دادن نترسید، اینا فقط اهرم فشاره و موضوع روابط جنسی شما مسئلهای نیست که آنها بخواهند در دادگاه به اون بپردازن، بیشتر ازش استفاده میکنند برای اینکه شما رو در نقطه ضعف قرار بدن و تحت فشار مجبور به اعتراف در مورد خودتون بکنن
سوالها در مورد روابط جنسی رو یا جواب ندید یا خیلی ریلکس باشید چیز پر اهمیتی نیست
همینطور در مورد استفاده از دراگ به همین صورت پیش برید ممکنه تهدیدتون کنن که خانوادهتون رو در جریان میذارن از این تهدیدها نترسید
یک سوال رو به مدلهای مختلف در روزهای مختلف از شما میپرسن، مثلا کجا داشتید میرفتید، همیشه همان را بگویید با تغییرات جزیی، تا جایی که میتونید در مورد هیچ کس از دوستانتون یا بقیه اطلاعی ندید، لزومی نداره در مورد اشخاص بگید دوستمه و میشناسمش، در مورد همه فقط در حد اینکه یک آشنایی دارید جواب بدید، شغلش رو نمیدونم، آدرسش رو نمیدونم، روابطش رو نمیدونم
من در مورد آدرس خونه برادرم، گفتم بلد نیستم
سعی کنید پای کسی به بازجوییتون باز نشه، ولی اگر شخص دیگری رو باهاتون گرفتن یا بعدا آوردن، شما داستانی که گفتید رو ادامه بدید، اگر گفتن فلانی اینو گفته، بگید نمیدونم، احتمالا سعی میکنن با داستانهایی که از طرف بقیه افراد در مورد شما تعریف میکنن بهتون فشار بیارن، اصلا نه در مورد بقیه حرفی بزنید نه اگر گفتن فلانی در مورد تو اینو گفته باور کنید، اگر باکسی گرفتنتون و دست خطشم آوردن و گفتن نوشته همه کارها رو تو کردی باور نکنید و اهمیتی ندید اعترافات شخص دیگه در مورد شما قابل استناد نیست، روحیتونم نبازید، احتمالا یا تحت فشار نوشته یا گفتن چی بنویس
شما وارد این بازی نشید که در مورد اون یا خودتون چیزی بگید
انشا بنویسید طولانی بدون هیچ اطلاعات خاصی
اگر دارویی استفاده میکنید بگید بدون اون نمیتونید ادامه بدید، سعی کنید به هر نحوی از زیر فشار بازجویی بیاید بیرون، اونا تا میتونن فشار میارن شما هم سعی کنید فشار رو پخش کنید
درخواست وکیل کنید، جوری رفتار کنید که به حقوقتون آگاهید
هیچی مطلقا هیچی رو از سمت بازجوتون باور نکنید، احتمالا ۱،۲ نفر از شما بازجویی کنند وارد بازی پلیس بد خوب نشید، هرچی گفتن بنویس امشب آزادت میکنیم ننویسید، برنامه چیز دیگریست
احتمالا هی از برنامه چماق و هویج استفاده کنند، بازجویی خشن و دیگر با پادرمیانی میخواهد شما را نجات دهد، گول نخورید اون خودش بدتره فقط میخواهند شما به مواردی اعتراف کنید
اگر در سلول انفرادی رفتید، سعی کنید با فکر کردن به چیزهایی که آرومتون میکنه آرامشتون رو حفظ کنید، شب اولش فقط سخته
اگر بردنتون انفرادی در واقع میخوان رابطه شما با جهان رو قطع کنن و تنها آدم مرتبط باهاتون میشه بازجو سعی کنید در این شرایط به احساساتتون مسلط باشید میدونم سخته ولی بعد از این بهتون بیشتر فشار میارن یا با بازجویی طولانی یا با بازجویی نکردنتون
توی انفرادی بازجویی نشدن به مراتب سختتر از بازجویی شدنه اگر سراغتان نیامدند برای بازجویی بدونید میخوان بهتون فشار بیارن، توی انفرادی یک بار دو هفته در اتاق منو باز نکردند و بازجویی نبردند
با انفرادی بردن قصدشون اینکه چند شب زیر فشار چیزی که میخوان رو ازتون بگیرن اون چند شب رو رد کنید و چیزی نگید احتمالا میاید بیرون
سعی کنید تو سلول ورزش کنید، اگر میتونید بخوابید، یا اگر کتابی است بخونید هرچی هست مهم نیست معنی کتاب های عربی رو بخونید
اگرم رفتید تو سوئیت(اتاق ۳،۴نفره) در مورد نحوه دستگیرتون کارهایی که کردید به بقیه چیزی نگید، این اصل رو بدونید آدما اگر چیزی در مورد شما ندونن زیر شکنجه هم نمیتونن در موردش حرفی بزنن، ولی اگر بدونن شاید با وعده یا با شکنجه بگن
امیدوارم اتفاقی برای کسی نیفته و کسی دستگیر نشه ولی اگر شدید اینارو یادتون باشه
همیشه منتظر باشید اونا سوال کنن چیزی اضافه خودتون نگید
اگر اطلاعاتی، عکسی در مورد روابط شخصی شما، مهمونیها، روابط جنسی شما بهتون دادن نترسید، اینا فقط اهرم فشاره و موضوع روابط جنسی شما مسئلهای نیست که آنها بخواهند در دادگاه به اون بپردازن، بیشتر ازش استفاده میکنند برای اینکه شما رو در نقطه ضعف قرار بدن و تحت فشار مجبور به اعتراف در مورد خودتون بکنن
سوالها در مورد روابط جنسی رو یا جواب ندید یا خیلی ریلکس باشید چیز پر اهمیتی نیست
همینطور در مورد استفاده از دراگ به همین صورت پیش برید ممکنه تهدیدتون کنن که خانوادهتون رو در جریان میذارن از این تهدیدها نترسید
یک سوال رو به مدلهای مختلف در روزهای مختلف از شما میپرسن، مثلا کجا داشتید میرفتید، همیشه همان را بگویید با تغییرات جزیی، تا جایی که میتونید در مورد هیچ کس از دوستانتون یا بقیه اطلاعی ندید، لزومی نداره در مورد اشخاص بگید دوستمه و میشناسمش، در مورد همه فقط در حد اینکه یک آشنایی دارید جواب بدید، شغلش رو نمیدونم، آدرسش رو نمیدونم، روابطش رو نمیدونم
من در مورد آدرس خونه برادرم، گفتم بلد نیستم
سعی کنید پای کسی به بازجوییتون باز نشه، ولی اگر شخص دیگری رو باهاتون گرفتن یا بعدا آوردن، شما داستانی که گفتید رو ادامه بدید، اگر گفتن فلانی اینو گفته، بگید نمیدونم، احتمالا سعی میکنن با داستانهایی که از طرف بقیه افراد در مورد شما تعریف میکنن بهتون فشار بیارن، اصلا نه در مورد بقیه حرفی بزنید نه اگر گفتن فلانی در مورد تو اینو گفته باور کنید، اگر باکسی گرفتنتون و دست خطشم آوردن و گفتن نوشته همه کارها رو تو کردی باور نکنید و اهمیتی ندید اعترافات شخص دیگه در مورد شما قابل استناد نیست، روحیتونم نبازید، احتمالا یا تحت فشار نوشته یا گفتن چی بنویس
شما وارد این بازی نشید که در مورد اون یا خودتون چیزی بگید
انشا بنویسید طولانی بدون هیچ اطلاعات خاصی
اگر دارویی استفاده میکنید بگید بدون اون نمیتونید ادامه بدید، سعی کنید به هر نحوی از زیر فشار بازجویی بیاید بیرون، اونا تا میتونن فشار میارن شما هم سعی کنید فشار رو پخش کنید
درخواست وکیل کنید، جوری رفتار کنید که به حقوقتون آگاهید
هیچی مطلقا هیچی رو از سمت بازجوتون باور نکنید، احتمالا ۱،۲ نفر از شما بازجویی کنند وارد بازی پلیس بد خوب نشید، هرچی گفتن بنویس امشب آزادت میکنیم ننویسید، برنامه چیز دیگریست
احتمالا هی از برنامه چماق و هویج استفاده کنند، بازجویی خشن و دیگر با پادرمیانی میخواهد شما را نجات دهد، گول نخورید اون خودش بدتره فقط میخواهند شما به مواردی اعتراف کنید
اگر در سلول انفرادی رفتید، سعی کنید با فکر کردن به چیزهایی که آرومتون میکنه آرامشتون رو حفظ کنید، شب اولش فقط سخته
اگر بردنتون انفرادی در واقع میخوان رابطه شما با جهان رو قطع کنن و تنها آدم مرتبط باهاتون میشه بازجو سعی کنید در این شرایط به احساساتتون مسلط باشید میدونم سخته ولی بعد از این بهتون بیشتر فشار میارن یا با بازجویی طولانی یا با بازجویی نکردنتون
توی انفرادی بازجویی نشدن به مراتب سختتر از بازجویی شدنه اگر سراغتان نیامدند برای بازجویی بدونید میخوان بهتون فشار بیارن، توی انفرادی یک بار دو هفته در اتاق منو باز نکردند و بازجویی نبردند
با انفرادی بردن قصدشون اینکه چند شب زیر فشار چیزی که میخوان رو ازتون بگیرن اون چند شب رو رد کنید و چیزی نگید احتمالا میاید بیرون
سعی کنید تو سلول ورزش کنید، اگر میتونید بخوابید، یا اگر کتابی است بخونید هرچی هست مهم نیست معنی کتاب های عربی رو بخونید
اگرم رفتید تو سوئیت(اتاق ۳،۴نفره) در مورد نحوه دستگیرتون کارهایی که کردید به بقیه چیزی نگید، این اصل رو بدونید آدما اگر چیزی در مورد شما ندونن زیر شکنجه هم نمیتونن در موردش حرفی بزنن، ولی اگر بدونن شاید با وعده یا با شکنجه بگن
امیدوارم اتفاقی برای کسی نیفته و کسی دستگیر نشه ولی اگر شدید اینارو یادتون باشه
Forwarded from عین الدوله
اگر اینترنت قطع شد که ظاهرا هم داره این اتفاق میوفته. دوستانی که مهاجرت کردن و خارج از کشور هستن لطفا صدای ما باشید.
Forwarded from SUT Twitter
از تخریب اموال عمومی میگی؟؟!!!
نودهزار میلیارد مال بابای قرمساقت بود؟
#مهسا_امینی
➖پرتغال خانوم➖
@sut_tw
نودهزار میلیارد مال بابای قرمساقت بود؟
#مهسا_امینی
➖پرتغال خانوم➖
@sut_tw
Roozaye Roshan
Hayedeh
هنوز هیچکس به خوبی ایشون نتونسته درد و غم این روزای ما رو بیان کنه.
Forwarded from سفاهت 3.0 (Sina)
در هیچ جنبشی همهی افراد به صورت صد درصد با یکدیگر متحد نبوده اند و چیزی که مهم است مستمر و پایدار بودن یک فعالیت است
Titanium (Ft Von Smith)
Scott Bradlee's Postmodern Jukebox
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down
But I won't fall, I am titanium
You shoot me down
But I won't fall, I am titanium
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down
But I won't fall, I am titanium
You shoot me down
But I won't fall, I am titanium
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
پسر، اگر شماعیزاده به من گفته بود دیگه دوستت ندارم جدا میرفتم یه گوشه آروم و بیسر و صدا میمردم.
#مهسا_امینی
_sod off_
@uttweet
#مهسا_امینی
_sod off_
@uttweet
داشتم کلی چسناله تایپ میکردم که یهو وسطش حوصله جمله بندی کردن رو به کلی از دست دادم. پس همش رو پاک کردم که بیام و فقط یک "کیرم تو سر تا پا و اول و آخر این زندگی" بنویسم و برم. آره همین دیگه. شب خوش.🤡
Forwarded from ژاژخا
حشر خبر فوری از منبع موثق چیه گرفتید هر کسشری رو منتقل میکنید، نه مرده، نه اموالی مصادره شده، نه مسئولین فرار کردن، نه ارتش به مردم پیوسته، نه بایدن با مردمه، نه ارتش در اسلحه خونهها رو جوش داده، نه سفارت تسخیر شده،
فقط شما کسخلا به طرز ابلهانهای بازی اکانتای ناامن رو میخوردید.
ساندویچ کوکتل پنیری
@zhazhkha
فقط شما کسخلا به طرز ابلهانهای بازی اکانتای ناامن رو میخوردید.
ساندویچ کوکتل پنیری
@zhazhkha
Forwarded from عین الدوله
ما نخوایم این فوتبالیستها و ورزشکارها برای خوشحالی ما مردم کاری کنن باید چیکار کنیم؟ سگ هم تو این شرایط با بردن یه بازی شما خوشحال نمیشه. مستقیم بگید من دوزاری و بیشرف هستم بهتره تا هی از راههای مختلف ما بخوایم به این نتیجه برسیم.
اعدام کردن آخوند و استفاده از عمامهش به عنوان طناب دار خیلی ایدهی جالبیه. میشه مثلا به عنوان اون چارپایهی زیر پاشون هم از یه آخوند دیگه استفاده کرد، به این صورت که وقتی حکم اعدام میخواد اجرا بشه میزنی رو کمر آخوندِ چار دست و پا و میگی هی هی برو حیوون.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
سردار آزمون گفته اون پست اینستاگرامی (در حمایت از مردم معترض) رو عجولانه گذاشتم و عذر میخوام! سعید عزتاللهی هم گفته مردم نباید اجازه بدن دیگرانی که خیرخواه نیستن از احساساتشون سواستفاده کنن!
خب من شاشیدم به سرتاپای این فوتبال و بازیکنها و تیمملیشون.
#مهسا_امینی
_Miresmaeli_
@uttweet
خب من شاشیدم به سرتاپای این فوتبال و بازیکنها و تیمملیشون.
#مهسا_امینی
_Miresmaeli_
@uttweet
کاش یک اِلف زیبا و جاودان بودم که میخواست سحرگاه فردا سوار کشتی بشه و به اون جای زیبا و رویاییای که اِلفها میرفتن و تا ابد توش در آرامش زندگی میکردن(اسمش یادم نمیاد) بره.
اینترنت رو وصل کردن که بگن ما داریم همه رو دستگیر میکنیم. راستش بو میاد ازتون و آب هم قطعه.
Forwarded from Shervinine
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM