اگه به آدما به خاطر کسشر بودنشون پول میدادن الان منم مثل رونالدو یه جزیره داشتم
آدم های کسمنطقی که مثل پیرمردهای بازنشسته کسغر میزنن و به قسمت های دارک هر مسئله ای بیشتر توجه میکنن و میکننش تو کونت = کیری کننده کله، ترن آف و گوه.
انقد حوصلهم سررفته که میتونم از نوک انگشت پام شروع کنم و تیکه تیکهی بدنم رو با چاقو ببرم تا قرنطینه تموم شه
تو رو خدا یکم از فاز تینیجری بیاید بیرون که ببینید اونجا هم براتون نریدن چون کلا کسشر و کیریاید
چرا فکر میکنید همه نگاهشون به شماست و دارن شما رو جاج میکنن؟ لابد خودتون میدونید کسشرید دیگه
نمیدونم شایدم من کسخلم ولی وقتی اسممو خالی و بدون پسوند، پیشوند، توضیح و یا کسنمکی صدا میکنن از استرس خایه هام میاد تو گلوم.
Forwarded from مغزخراب (سروش)