آهنگاي شاد گوش ميديم كه مثلا خوشحاليم ولي به خاطر اين پلي ميكنيم كه ناراحتيم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شماهم در حال تصور کردن مرغ چلاق و موش سرطانی هستید؟
چ جالب
چ جالب
The Only
Sasha Sloan
I CAN'T BE THE ONLY ONE WHO'S LONLEY TONIGHT
Hostage
Billie Eilish
I wanna be alone
Alone with you - does that make sense?
Alone with you - does that make sense?
حس میکنم اخر این قرنطینه من و برادرم مثل هابیل و قابیل با هم نبرد تن به تن میکنیم و یکی با سنگ میزنه تو سر اون یکی و مثل کلاغ چالش میکنه.
رگ دست زمانی جذابه که دو سه دونه باشه نه عین ریشهی درخت.
صدای کلفت و خشدار هم زمانی خوبه که صاحب صدا خودش رو برا خشدار کردنِ صدا جر نده.
خلاصه که کیرم تو تلاشای بیحاصلتون
صدای کلفت و خشدار هم زمانی خوبه که صاحب صدا خودش رو برا خشدار کردنِ صدا جر نده.
خلاصه که کیرم تو تلاشای بیحاصلتون
مصدع اوقات
رگ دست زمانی جذابه که دو سه دونه باشه نه عین ریشهی درخت. صدای کلفت و خشدار هم زمانی خوبه که صاحب صدا خودش رو برا خشدار کردنِ صدا جر نده. خلاصه که کیرم تو تلاشای بیحاصلتون
البته اینا همش کسشره. قلب موقع عاشق شدن هیچکدوم ا اینا رو نمیبینه
من حتی دلم برای هیجان زنگ نکره موبایلم که ساعت شیش و نیم صبح کل خونه رو میلرزوند هم تنگ شده.
این زندگی انقدر بی هیجان و کسشر شده که بهانه چسناله و گریه و خواب کسشر دیدنم هم از بین رفته
حس میکنم بعد از این قرنطینه اولین برخوردم با اجتماع بشری به ذوق مرگ شدنم ختم میشه
کاش قدر تک تک لحظاتی که برای هم خاطره تعریف میکردیم و به مسائل سراسر بی محتوا میپرداختیم و کسخنده میزدیم رو بیشتر میدونستیم.
98 تا اواسط بهمن دو دقیقه بود ولی الان حس میکنم بیش از دوسال از اون دو دقیقه گذشته.