واقعا اگه افزایش قیمت کافهها و رستورانا خیلی زیاد باشه ما دانشجوها تابستون که برگردیم شهرستان مجبور میشیم در اوقات فراغتمون از بیتفریحی کفتری بشینیم لب خیابون زنجیر چرخ بدیم و به نوامیس مردم تیکه بندازیم بلکه بتونیم بدون ورشکست شدن از فراغتمون استفادهای کرده باشیم.
معاشرت با آدمای قابلپیشبینی من رو بیشتر از قبل ناامید میکنه. واقعا حوصلهسربرترین کار دنیاست.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
چه یهو جون تهرونیا عزیز شد، گردوغباره نیاین بیرون، کروناست، استادیوم نرید. بابا حساس.
_Elahe.khosravi_
@uttweet
_Elahe.khosravi_
@uttweet
بههمریختگی و بلاتکلیفی جوری بهم استرس وارد میکنه که احساس میکنم با هر نفسی که میکشم دارم وقتم رو تلف میکنم و تنها راهحلش اینه که نفس نکشم
نظرم اینه که لااقل به مناسبت روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، رباعیاتش رو بخونید و کیرتون رو بکنید تو این دنیا.
مصدع اوقات
نظرم اینه که لااقل به مناسبت روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، رباعیاتش رو بخونید و کیرتون رو بکنید تو این دنیا.
«از آمدنم نبود گردون را سود
وز رفتن من جلال و جاهش نفزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود
کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود»
وز رفتن من جلال و جاهش نفزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود
کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود»
بچهها شاید بگید بکیرم ولی من واقعا نمیتونم درس بخونم. احساس میکنم قوهی درس خوندنم کافور خورده.
آدمهایی که با لخت خودشون مشکلی ندارن از مهمترین گروههایی هستن که حسادت من رو بر میانگیزن.
ایبابا داشتم میخوابیدما، یهو دلم ولگردی بیهدف با دوست در کوچه خیابانهای شهرستان تو هوای خنک خواست. آه از این مغز بیرحم ضحاک.