مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Brother
Kodaline
برای خانوم کیمیا که تولدشه‌.
مصدع اوقات
Kodaline – Brother
قلب من🥲 دوست دارم.💕
اگر تو ایران زندگی میکنی و ۲۲-۳۵ سالته و احساس بی عرضگی میکنی چون نتونستی مثل بابات یا خیلیا برای خودت یه زندگی بسازی، بدون که تقصیر تو نیست. شرایط الان زمین تا آسمون با ۲۰ سال پیش و نصف بیشتر کشور های دنیا فرق داره. این توییت یه نشونست که دست از سرزنش کردن خودت برداری.

> Saraarbani
@Comentive
نمیدونم دلم باید برای خودم و آینده‌م تو این مملکت کیری بسوزه یا برای بابای خودم و بقیه باباها که هرروز بار رو دوششون بیشتر میشه.
واقعا اگه افزایش قیمت کافه‌ها و رستورانا خیلی زیاد باشه ما دانشجوها تابستون که برگردیم شهرستان مجبور میشیم در اوقات فراغتمون از بی‌تفریحی کفتری بشینیم لب خیابون زنجیر چرخ بدیم و به نوامیس مردم تیکه بندازیم‌ بلکه بتونیم بدون ورشکست شدن از فراغتمون استفاده‌ای کرده باشیم.
Forwarded from ژاژخا
Forwarded from ژاژخا
\امیر/
@zhazhkha
معاشرت با آدمای قابل‌پیش‌بینی من رو بیشتر از قبل ناامید میکنه. واقعا حوصله‌سربرترین کار دنیاست.
‏چه یهو جون تهرونیا عزیز شد، گردوغباره نیاین بیرون، کروناست، استادیوم نرید. بابا حساس.


_Elahe.khosravi_


@uttweet
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
امروز
به‌هم‌ریختگی و بلاتکلیفی جوری بهم استرس وارد میکنه که احساس میکنم با هر نفسی که میکشم دارم وقتم رو تلف میکنم و تنها راه‌حلش اینه که نفس نکشم
نظرم اینه که لااقل به مناسبت روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، رباعیاتش رو بخونید و کیرتون رو بکنید تو این دنیا.
مصدع اوقات
نظرم اینه که لااقل به مناسبت روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، رباعیاتش رو بخونید و کیرتون رو بکنید تو این دنیا.
«از آمدنم نبود گردون را سود
وز رفتن من جلال و جاهش نفزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود
کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود»
بچه‌ها شاید بگید بکیرم ولی من واقعا نمیتونم درس بخونم. احساس میکنم قوه‌ی درس خوندنم کافور خورده.
وای.