آدم یه جا به خودش میاد میبینه همونی شده که ازش متنفر بوده. فکر کردی میتونی چنین آدمی رو ناراحت کنی؟ موفق باشی.
کاش اون کلمهی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.
Forwarded from SUT Twitter
بنظر من دیت خوب اونیه که برید بخوابید. خواب راستکی. برید زیر یه پتو همو بغل کنید و واقعا بخوابید.
×Her×
@sut_tw
×Her×
@sut_tw
Forwarded from Comentive | کامنتیو
اگر تو ایران زندگی میکنی و ۲۲-۳۵ سالته و احساس بی عرضگی میکنی چون نتونستی مثل بابات یا خیلیا برای خودت یه زندگی بسازی، بدون که تقصیر تو نیست. شرایط الان زمین تا آسمون با ۲۰ سال پیش و نصف بیشتر کشور های دنیا فرق داره. این توییت یه نشونست که دست از سرزنش کردن خودت برداری.
> Saraarbani
@Comentive
> Saraarbani
@Comentive
نمیدونم دلم باید برای خودم و آیندهم تو این مملکت کیری بسوزه یا برای بابای خودم و بقیه باباها که هرروز بار رو دوششون بیشتر میشه.
واقعا اگه افزایش قیمت کافهها و رستورانا خیلی زیاد باشه ما دانشجوها تابستون که برگردیم شهرستان مجبور میشیم در اوقات فراغتمون از بیتفریحی کفتری بشینیم لب خیابون زنجیر چرخ بدیم و به نوامیس مردم تیکه بندازیم بلکه بتونیم بدون ورشکست شدن از فراغتمون استفادهای کرده باشیم.
معاشرت با آدمای قابلپیشبینی من رو بیشتر از قبل ناامید میکنه. واقعا حوصلهسربرترین کار دنیاست.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
چه یهو جون تهرونیا عزیز شد، گردوغباره نیاین بیرون، کروناست، استادیوم نرید. بابا حساس.
_Elahe.khosravi_
@uttweet
_Elahe.khosravi_
@uttweet
بههمریختگی و بلاتکلیفی جوری بهم استرس وارد میکنه که احساس میکنم با هر نفسی که میکشم دارم وقتم رو تلف میکنم و تنها راهحلش اینه که نفس نکشم
نظرم اینه که لااقل به مناسبت روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، رباعیاتش رو بخونید و کیرتون رو بکنید تو این دنیا.
مصدع اوقات
نظرم اینه که لااقل به مناسبت روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، رباعیاتش رو بخونید و کیرتون رو بکنید تو این دنیا.
«از آمدنم نبود گردون را سود
وز رفتن من جلال و جاهش نفزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود
کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود»
وز رفتن من جلال و جاهش نفزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود
کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود»