مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
‏داداشم به بابام گفت فیزیکشو ۱۷ شده، بابام با ذوق گفت آفرین.
اون وقت همین بابا وقتی دوم دبیرستان تراز قلمچیم ۶۷۰۰ شده بود، تو روز تولدم به مدت یه ماه گوشیمو گرفت.
ما بچه اول‌های بدبخت.




-Monormona-

@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من خردادماه تو راهِ دانشگاه:
Forwarded from آکادمی بریس
سلام بچه‌ها حالتون چطوره؟
Anonymous Poll
65%
عالی😍
35%
خیلی عالی 😍😎
آکادمی بریس
سلام بچه‌ها حالتون چطوره؟
چرا گزینه‌ی خیلی خیلی عالی نداریم😍😍😭😭😭
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب های خوابگاه >>>>>>>>>>>>>>>>>>>


_همان سیزده کز همه عالم به در_


@uttweet
ببینید پاریس و کویر و اینا رو ول کنید شب فقط شبای خوابگاه‌
میدم روی سنگ قبرم بنویسن «مرحوم خودش به پایان رسید اما درس‌هاش نه»
مصدع اوقات
میدم روی سنگ قبرم بنویسن «مرحوم خودش به پایان رسید اما درس‌هاش نه»
شاید بگید مرحومه درسته که باید بگم کیرم تو زبان عربی و این مونث مذکرهای کیری. از هر زاویه‌ای به «مرحومه» نگاه میکنم تو کون نمیره.
برای فرار از درس خوندن، گاهی خودم رو در حین انجام دادنِ یه کسکلک‌هایی پیدا میکنم که تا دو روز روم نمیشه از جلوی آینه رد بشم.
.
من اگه خورشید بودم تو ایران طلوع نمیکردم
Forwarded from SUT Twitter
این طرح فروش آثار باستانی هم آدمو یاد این مردای معتاد می‌ندازه که هرچی تو خونه دارن می فروشن از آب و دون بچه‌ها می‌زنن که خرج کثافتشون کنن. یعنی به استراتژی زمین سوخته هم یه سور زدن.

*هورتون*

@sut_tw
آدم یه جا به خودش میاد میبینه همونی شده که ازش متنفر بوده. فکر کردی میتونی چنین آدمی رو ناراحت کنی؟ موفق باشی.
کاش اون کلمه‌ی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.
Forwarded from SUT Twitter
بنظر من دیت خوب اونیه که برید بخوابید. خواب راستکی.‌ برید زیر یه پتو همو بغل کنید و واقعا بخوابید.

×Her×

@sut_tw
Brother
Kodaline
برای خانوم کیمیا که تولدشه‌.
مصدع اوقات
Kodaline – Brother
قلب من🥲 دوست دارم.💕
اگر تو ایران زندگی میکنی و ۲۲-۳۵ سالته و احساس بی عرضگی میکنی چون نتونستی مثل بابات یا خیلیا برای خودت یه زندگی بسازی، بدون که تقصیر تو نیست. شرایط الان زمین تا آسمون با ۲۰ سال پیش و نصف بیشتر کشور های دنیا فرق داره. این توییت یه نشونست که دست از سرزنش کردن خودت برداری.

> Saraarbani
@Comentive
نمیدونم دلم باید برای خودم و آینده‌م تو این مملکت کیری بسوزه یا برای بابای خودم و بقیه باباها که هرروز بار رو دوششون بیشتر میشه.
واقعا اگه افزایش قیمت کافه‌ها و رستورانا خیلی زیاد باشه ما دانشجوها تابستون که برگردیم شهرستان مجبور میشیم در اوقات فراغتمون از بی‌تفریحی کفتری بشینیم لب خیابون زنجیر چرخ بدیم و به نوامیس مردم تیکه بندازیم‌ بلکه بتونیم بدون ورشکست شدن از فراغتمون استفاده‌ای کرده باشیم.
Forwarded from ژاژخا