SUT Twitter
به نظرتون سال 1384 قیمت 7 تا پیتزا با مخلفات چقدر بود؟! ×آقای زیرنویس، فیلموگرام× @sut_tw
اصحاب کهف هم بعد بیدار شدن از خواب انقدری که من بعد دیدن این متعحب شدم از قیمتها متعجب نبودن
بعضی وقتا انقدر عجیب بدشانسی میارم که خودم هم باورم نمیشه ابر و باد و مه خورشید و فلک اینطور با دقت و قصد و غرض شخصی تا ته توم فرو کرده باشن.
ولی بهرام افشاری انقدر قدش بلنده که وقتی کنارش وایمیسی خیلی جدی دلت میخواد بدونی اون بالا هوا چطوره
ولی جدی حس میکنم اگه مثلا آدم بره کنار بازیکنای تیم ملی والیبال یا بسکتبال که یه جا جمع شدن وایسه حس مردم عادی تو اتک موقع حمله تایتانها بعد سوراخ شدن دیوار بهش دست بده.
از وقتی گوشیم دوربین با کیفیتی داره تازه میفهمم چرا نصف ملت سیس فتوگرافی دارن. والا تو دست و میاری بالا زرت دکمه رو میزنی دوربین کس ثبت میکنه بعدم میبری تو اپ ادیت عکس دوتا بالا پایین میکنی از کسِ خالی میشه کسِ مارگو رابی بعد احساس میکنی کار مهمی انجام دادی که این خروجی و تحویل گرفتی. بیا برو دست تکنولوژی رو ببوس ببینم گوزو.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
داداشم به بابام گفت فیزیکشو ۱۷ شده، بابام با ذوق گفت آفرین.
اون وقت همین بابا وقتی دوم دبیرستان تراز قلمچیم ۶۷۰۰ شده بود، تو روز تولدم به مدت یه ماه گوشیمو گرفت.
ما بچه اولهای بدبخت.
-Monormona-
@uttweet
اون وقت همین بابا وقتی دوم دبیرستان تراز قلمچیم ۶۷۰۰ شده بود، تو روز تولدم به مدت یه ماه گوشیمو گرفت.
ما بچه اولهای بدبخت.
-Monormona-
@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من خردادماه تو راهِ دانشگاه:
Forwarded from آکادمی بریس
آکادمی بریس
سلام بچهها حالتون چطوره؟
چرا گزینهی خیلی خیلی عالی نداریم😍😍😭😭😭
مصدع اوقات
میدم روی سنگ قبرم بنویسن «مرحوم خودش به پایان رسید اما درسهاش نه»
شاید بگید مرحومه درسته که باید بگم کیرم تو زبان عربی و این مونث مذکرهای کیری. از هر زاویهای به «مرحومه» نگاه میکنم تو کون نمیره.
برای فرار از درس خوندن، گاهی خودم رو در حین انجام دادنِ یه کسکلکهایی پیدا میکنم که تا دو روز روم نمیشه از جلوی آینه رد بشم.
Forwarded from SUT Twitter
این طرح فروش آثار باستانی هم آدمو یاد این مردای معتاد میندازه که هرچی تو خونه دارن می فروشن از آب و دون بچهها میزنن که خرج کثافتشون کنن. یعنی به استراتژی زمین سوخته هم یه سور زدن.
*هورتون*
@sut_tw
*هورتون*
@sut_tw
آدم یه جا به خودش میاد میبینه همونی شده که ازش متنفر بوده. فکر کردی میتونی چنین آدمی رو ناراحت کنی؟ موفق باشی.
کاش اون کلمهی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.
Forwarded from SUT Twitter
بنظر من دیت خوب اونیه که برید بخوابید. خواب راستکی. برید زیر یه پتو همو بغل کنید و واقعا بخوابید.
×Her×
@sut_tw
×Her×
@sut_tw