مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Forwarded from SUT Twitter
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نظرتون سال 1384 قیمت 7 تا پیتزا با مخلفات چقدر بود؟!

×آقای زیرنویس، فیلموگرام×

@sut_tw
SUT Twitter
به نظرتون سال 1384 قیمت 7 تا پیتزا با مخلفات چقدر بود؟! ×آقای زیرنویس، فیلموگرام× @sut_tw
اصحاب کهف هم بعد بیدار شدن از خواب انقدری که من بعد دیدن این متعحب شدم از قیمت‌ها متعجب نبودن
بعضی وقتا انقدر عجیب بدشانسی میارم که خودم هم باورم نمیشه ابر و باد و مه خورشید و فلک اینطور با دقت و قصد و غرض شخصی تا ته توم فرو کرده باشن.
ولی بهرام افشاری انقدر قدش بلنده که وقتی کنارش وایمیسی خیلی جدی دلت میخواد بدونی اون بالا هوا چطوره
ولی جدی حس میکنم اگه مثلا آدم بره کنار بازیکنای تیم ملی والیبال یا بسکتبال که یه جا جمع شدن وایسه حس مردم عادی تو اتک موقع حمله تایتان‌ها بعد سوراخ شدن دیوار بهش دست بده‌.
جاده‌های شمال محاله یادم بره.
از وقتی گوشیم دوربین با کیفیتی داره تازه میفهمم چرا نصف ملت سیس فتوگرافی دارن. والا تو دست و میاری بالا زرت دکمه رو میزنی دوربین کس ثبت میکنه بعدم میبری تو اپ ادیت عکس دوتا بالا پایین میکنی از کسِ خالی میشه کسِ مارگو رابی بعد احساس میکنی کار مهمی انجام دادی که این خروجی و تحویل گرفتی. بیا برو دست تکنولوژی رو ببوس ببینم گوزو.
‏داداشم به بابام گفت فیزیکشو ۱۷ شده، بابام با ذوق گفت آفرین.
اون وقت همین بابا وقتی دوم دبیرستان تراز قلمچیم ۶۷۰۰ شده بود، تو روز تولدم به مدت یه ماه گوشیمو گرفت.
ما بچه اول‌های بدبخت.




-Monormona-

@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من خردادماه تو راهِ دانشگاه:
Forwarded from آکادمی بریس
سلام بچه‌ها حالتون چطوره؟
Anonymous Poll
65%
عالی😍
35%
خیلی عالی 😍😎
آکادمی بریس
سلام بچه‌ها حالتون چطوره؟
چرا گزینه‌ی خیلی خیلی عالی نداریم😍😍😭😭😭
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب های خوابگاه >>>>>>>>>>>>>>>>>>>


_همان سیزده کز همه عالم به در_


@uttweet
ببینید پاریس و کویر و اینا رو ول کنید شب فقط شبای خوابگاه‌
میدم روی سنگ قبرم بنویسن «مرحوم خودش به پایان رسید اما درس‌هاش نه»
مصدع اوقات
میدم روی سنگ قبرم بنویسن «مرحوم خودش به پایان رسید اما درس‌هاش نه»
شاید بگید مرحومه درسته که باید بگم کیرم تو زبان عربی و این مونث مذکرهای کیری. از هر زاویه‌ای به «مرحومه» نگاه میکنم تو کون نمیره.
برای فرار از درس خوندن، گاهی خودم رو در حین انجام دادنِ یه کسکلک‌هایی پیدا میکنم که تا دو روز روم نمیشه از جلوی آینه رد بشم.
.
من اگه خورشید بودم تو ایران طلوع نمیکردم
Forwarded from SUT Twitter
این طرح فروش آثار باستانی هم آدمو یاد این مردای معتاد می‌ندازه که هرچی تو خونه دارن می فروشن از آب و دون بچه‌ها می‌زنن که خرج کثافتشون کنن. یعنی به استراتژی زمین سوخته هم یه سور زدن.

*هورتون*

@sut_tw
آدم یه جا به خودش میاد میبینه همونی شده که ازش متنفر بوده. فکر کردی میتونی چنین آدمی رو ناراحت کنی؟ موفق باشی.