کیرم دهنت اگه با آهنگ حرف دلت رو میزنی یا فکر میکنی من این کارو میکنم. مگه زبون نداری؟ صحبت کن کونی خان.
من تو همه چیز تابع و پایه جمعم=من ضعیف النفس هستم و چیزی به نام عزت نفس و قدرت تصمیم گیری در خود ندارم
خوشحالم که قبل از به وجود اومدن این اپلیکیشنهای مسیریابی دانشجو نبودم و قرار نیست مرگم با مفقود الاثر شدن در شهر غریب رقم بخوره.
اگه یک بار دیگه از این بچههای کون نشور نفرت انگیز کثیف سرما گرفته باشم حتما تک تکشون رو آتیش میزنم. موجودات بیخاصیت حقیر آشغال.
واقعا به سختی میتونم چیزی رو در این دنیا پیدا کنم که از بچهها برام نفرت انگیزتر باشه.
من نمیدونم جهنم چندتا طبقه و چندتا در داره ولی از این مطمئنم که ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع مساحت داره.
SUT Twitter
به نظرتون سال 1384 قیمت 7 تا پیتزا با مخلفات چقدر بود؟! ×آقای زیرنویس، فیلموگرام× @sut_tw
اصحاب کهف هم بعد بیدار شدن از خواب انقدری که من بعد دیدن این متعحب شدم از قیمتها متعجب نبودن
بعضی وقتا انقدر عجیب بدشانسی میارم که خودم هم باورم نمیشه ابر و باد و مه خورشید و فلک اینطور با دقت و قصد و غرض شخصی تا ته توم فرو کرده باشن.
ولی بهرام افشاری انقدر قدش بلنده که وقتی کنارش وایمیسی خیلی جدی دلت میخواد بدونی اون بالا هوا چطوره
ولی جدی حس میکنم اگه مثلا آدم بره کنار بازیکنای تیم ملی والیبال یا بسکتبال که یه جا جمع شدن وایسه حس مردم عادی تو اتک موقع حمله تایتانها بعد سوراخ شدن دیوار بهش دست بده.
از وقتی گوشیم دوربین با کیفیتی داره تازه میفهمم چرا نصف ملت سیس فتوگرافی دارن. والا تو دست و میاری بالا زرت دکمه رو میزنی دوربین کس ثبت میکنه بعدم میبری تو اپ ادیت عکس دوتا بالا پایین میکنی از کسِ خالی میشه کسِ مارگو رابی بعد احساس میکنی کار مهمی انجام دادی که این خروجی و تحویل گرفتی. بیا برو دست تکنولوژی رو ببوس ببینم گوزو.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
داداشم به بابام گفت فیزیکشو ۱۷ شده، بابام با ذوق گفت آفرین.
اون وقت همین بابا وقتی دوم دبیرستان تراز قلمچیم ۶۷۰۰ شده بود، تو روز تولدم به مدت یه ماه گوشیمو گرفت.
ما بچه اولهای بدبخت.
-Monormona-
@uttweet
اون وقت همین بابا وقتی دوم دبیرستان تراز قلمچیم ۶۷۰۰ شده بود، تو روز تولدم به مدت یه ماه گوشیمو گرفت.
ما بچه اولهای بدبخت.
-Monormona-
@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من خردادماه تو راهِ دانشگاه:
Forwarded from آکادمی بریس
آکادمی بریس
سلام بچهها حالتون چطوره؟
چرا گزینهی خیلی خیلی عالی نداریم😍😍😭😭😭