امشب یه معجون کرجی پر ملات کردن تو پاچهم و با اینکه نصفش هم بیشتر نخوردم قراره تا یک ماه حتی با فکر کردن بهش هم حالت تهوع بگیرم. چطوری بعضیا این چیزهای ترکیبی کثافت سنگین رو دوست دارن و با علاقه میخورنشون؟ واقعا برام تعجب برانگیزه.
از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون، بنده حس میکنم خیلی کمتر از چیزی که باید به شاملو ریده شده.
بعضی آدما توی زندگی مثل «و» توی کویرن. قدرشون رو ندونید کیر میشید.
عجیبه ولی وقتی از خوابگاه برمیگردی خونه، حتی کف دستشویی هم تمیز به نظر میاد.
اضطراب: همه از تو بدشون میاد مگه اینکه خلافش ثابت شه.
افسردگی: اصلا چرا فکر میکنی انقدر مهمی که کسی بخواد در موردت نظری داشته باشه؟ حالا چه برسه به اینکه نظرش منفی باشه یا مثبت
مغز: ولی ما خیلی وقته که میدونیم نظر کسی برات مهم نیست
دانشگاه: سلام.
افسردگی: اصلا چرا فکر میکنی انقدر مهمی که کسی بخواد در موردت نظری داشته باشه؟ حالا چه برسه به اینکه نظرش منفی باشه یا مثبت
مغز: ولی ما خیلی وقته که میدونیم نظر کسی برات مهم نیست
دانشگاه: سلام.
یه پسر ۱۶ ساله: هعی داداش همهی دخترا این روزا دیگه فقط دنبال پولن، شخصیت براشون مهم نیست
شخصیت همون پسره وقتی یه دختر تو خیابون میبینه: پیس پیس خانوم بیا کارت دارم پیس پیس پیس
شخصیت همون پسره وقتی یه دختر تو خیابون میبینه: پیس پیس خانوم بیا کارت دارم پیس پیس پیس
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
دختری که مقصره و مسئولیت خودش رو نمی پذیره و فقط گریه کردن بلده یعنی هنوز خیلی نابالغ و کوچکه برای وارد رابطه شدن. نیاز به سرپرست داره
-جمیله زارعی-
@uttweet
-جمیله زارعی-
@uttweet
کیرم دهنت اگه با آهنگ حرف دلت رو میزنی یا فکر میکنی من این کارو میکنم. مگه زبون نداری؟ صحبت کن کونی خان.
من تو همه چیز تابع و پایه جمعم=من ضعیف النفس هستم و چیزی به نام عزت نفس و قدرت تصمیم گیری در خود ندارم
خوشحالم که قبل از به وجود اومدن این اپلیکیشنهای مسیریابی دانشجو نبودم و قرار نیست مرگم با مفقود الاثر شدن در شهر غریب رقم بخوره.
اگه یک بار دیگه از این بچههای کون نشور نفرت انگیز کثیف سرما گرفته باشم حتما تک تکشون رو آتیش میزنم. موجودات بیخاصیت حقیر آشغال.
واقعا به سختی میتونم چیزی رو در این دنیا پیدا کنم که از بچهها برام نفرت انگیزتر باشه.