Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ولی پذیرفتن اینکه زن و بچهی آقای #قالیباف صرفا برای خرید #سیسمونی رفته باشن ترکیه برای من که خیلی سخته؛
چرا باید یه مقام ارشد برای خرید یه سیسمونی همچین ریسکی بکنه که دختر باردار و همسرشو بفرسته ترکیه؟ اون هم در زمانه ای که میشه حتی در همین ایران با چند کلیک بهترین برندها رو از مارکت هایی مثل #آمازون خرید کرد؟
مخصوصا که خودشون بدون هرگونه تکذیبی سریعا تایید کردن که برای خرید سیسمونی رفته بودند، یجورایی یعنی راضی به این بودند که افکار عمومی همچین نظری داشته باشه.
خلاصه که ما رعیت که آخرش نمیفهمیم این سفر برای سیسمونی بوده یا برای چیز دیگه ای، ولی امیدواریم مثل قضیه ی #املاک_نجومی و قضیه ی 8000 میلیارد تومن(#فایل_صوتی) حداقل دودش بدون اینکه خودمون بفهمیم به چشم ما نره...
_مصنوعی_
@uttweet
چرا باید یه مقام ارشد برای خرید یه سیسمونی همچین ریسکی بکنه که دختر باردار و همسرشو بفرسته ترکیه؟ اون هم در زمانه ای که میشه حتی در همین ایران با چند کلیک بهترین برندها رو از مارکت هایی مثل #آمازون خرید کرد؟
مخصوصا که خودشون بدون هرگونه تکذیبی سریعا تایید کردن که برای خرید سیسمونی رفته بودند، یجورایی یعنی راضی به این بودند که افکار عمومی همچین نظری داشته باشه.
خلاصه که ما رعیت که آخرش نمیفهمیم این سفر برای سیسمونی بوده یا برای چیز دیگه ای، ولی امیدواریم مثل قضیه ی #املاک_نجومی و قضیه ی 8000 میلیارد تومن(#فایل_صوتی) حداقل دودش بدون اینکه خودمون بفهمیم به چشم ما نره...
_مصنوعی_
@uttweet
Forwarded from SUT Twitter
حالم داره از دیدن قیافه این عنبر هرد بهم میخوره. توروخدا حداقل از این به بعد خواستین زرت و زرت خبرای دادگاه اینارو بذارین شطرنجی کنین قیافه اینو. اه اه اه.
سینما توییتر فارسی ⚫⚫
"آل پاچینو در سه مرحله" به سعی کوین اسپیسی: آل پاچینو ۸۲ ساله شد. ✍رامی @Cinema_Twitter_Farsi
نهههههههههههههقهقهث۷ث۷۸ثقاقثتثحث۸
مصدع اوقات
Duncan Laurence – Arcade [Bonus Track] (Ft FLETCHER)
به جز آهنگ اینترستلار؛
یکی دیگه از آهنگایی که رو هرچی بذارن من و میگیره اینه. رو شاش بز هم بذاری گریم میگیره و فکر میکنم بعدش بزه رفته کشتارگاه و بچههاش بیمادر شدن.
یکی دیگه از آهنگایی که رو هرچی بذارن من و میگیره اینه. رو شاش بز هم بذاری گریم میگیره و فکر میکنم بعدش بزه رفته کشتارگاه و بچههاش بیمادر شدن.
اوه اوه نوید محمدزاده و فرشته حسینی گوزیدن سریع بریم با ذوق و اموجیای کسشر استوریشون کنیم تا دیر نشده سریع سریع یک دو سه
Forwarded from ژاژخا
کسایی که این لاشخورا رو تا امروز فالو میکردن و کارهاشون واقعا واسشون جالب بود رو شاید بشه رو حساب ضریب هوشی پایینشون بخشید. اما قطعا از امروز به بعد و با این شیرینکاری جدیدشون، به نظرم برید ببینید کدوم یکی از آشناهاتون همچنان دارنشون و اون افراد رو بلاک کنید. نه فقط از اینستاگرام. از تمام زندگیتون.
Mateo
@zhazhkha
Mateo
@zhazhkha
Forwarded from SUT Twitter