دوستان مواظب باشید، هر چیزی که تو اسمش open داره اعم از رابطههای عاشقانه و این داستانا، منظورشون همون جنده بازیه.
کاش به جای بزاق از دهنم شربت معده ترشح میشد. خسته شدم. اسید کیری برو پایین دیگه کسپدر خوابم میاد شربت ندارم امشب جان زنت ولم کن دست از سرم بردار
Forwarded from SUT Twitter
دنبال کردن دنیای رپرا به مرور رشد مغز انسان رو متوقف میکنه و برمیگردونه به دوره نوجوانی که داخلش با فحش دادن و گنده گوزی همه رو میتونی شکست بدی و بکنی و رئیس جهان باشی.
«پتانسیل»
@sut_tw
«پتانسیل»
@sut_tw
دلم میخواد به همکلاسیام بگم تو رو خدا اگه از من بدتون میاد بهم بگید آخه من عاشق و شیفته و دیوونهتونم
انقدری که جنیفر لوپز نامزد میکنه محمد رسول الله در صدر اسلام هم نامزد نکرده بوده.
خدا لعنت کنه یوتیوب رو که من ساعت دو و پنجاه دقیقه صبح انقدر هوس چیپس کردم.
الان تقریبا چند ساله که برای انجام دادن همه چیز قصدش رو دارم اما کونش رو نه.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ولی پذیرفتن اینکه زن و بچهی آقای #قالیباف صرفا برای خرید #سیسمونی رفته باشن ترکیه برای من که خیلی سخته؛
چرا باید یه مقام ارشد برای خرید یه سیسمونی همچین ریسکی بکنه که دختر باردار و همسرشو بفرسته ترکیه؟ اون هم در زمانه ای که میشه حتی در همین ایران با چند کلیک بهترین برندها رو از مارکت هایی مثل #آمازون خرید کرد؟
مخصوصا که خودشون بدون هرگونه تکذیبی سریعا تایید کردن که برای خرید سیسمونی رفته بودند، یجورایی یعنی راضی به این بودند که افکار عمومی همچین نظری داشته باشه.
خلاصه که ما رعیت که آخرش نمیفهمیم این سفر برای سیسمونی بوده یا برای چیز دیگه ای، ولی امیدواریم مثل قضیه ی #املاک_نجومی و قضیه ی 8000 میلیارد تومن(#فایل_صوتی) حداقل دودش بدون اینکه خودمون بفهمیم به چشم ما نره...
_مصنوعی_
@uttweet
چرا باید یه مقام ارشد برای خرید یه سیسمونی همچین ریسکی بکنه که دختر باردار و همسرشو بفرسته ترکیه؟ اون هم در زمانه ای که میشه حتی در همین ایران با چند کلیک بهترین برندها رو از مارکت هایی مثل #آمازون خرید کرد؟
مخصوصا که خودشون بدون هرگونه تکذیبی سریعا تایید کردن که برای خرید سیسمونی رفته بودند، یجورایی یعنی راضی به این بودند که افکار عمومی همچین نظری داشته باشه.
خلاصه که ما رعیت که آخرش نمیفهمیم این سفر برای سیسمونی بوده یا برای چیز دیگه ای، ولی امیدواریم مثل قضیه ی #املاک_نجومی و قضیه ی 8000 میلیارد تومن(#فایل_صوتی) حداقل دودش بدون اینکه خودمون بفهمیم به چشم ما نره...
_مصنوعی_
@uttweet