مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
هدفم برای سال جدید اینه که انشالله سال دیگه این موقع زنده نباشم
از لحاظ روحی نیاز دارم با رقیب اون برم تو جاجرود و باهاش گرم سخن بشینم لب رود
مصدع اوقات
از لحاظ روحی نیاز دارم با رقیب اون برم تو جاجرود و باهاش گرم سخن بشینم لب رود
البته ما تو شمال اگه اینو جایی می‌دیدیم بهش میگفتیم فاضلاب. ولی حالا باشه. "جاجرود".
واقعا که سرعت این نت به کفر ابلیس هم‌ نمی‌ارزه.
پس از مدال طلای فلسفه، جامعه شناسی مدال نقره کسشرترین، حوصله‌سربرترین و بیهوده‌ترین درس رو دریافت می‌کنه.
مصدع اوقات
🤲 Sticker
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from ژاژخا
‏درگیری‌ها در کیف ادامه دارد و خودکار کاغذها را خط خطی کرده

بروس
@zhazhkha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی برای بار هزار و هفتصد و پنجاه و چهارم درمورد حضوری شدن دانشگاه‌ها بخش‌نامه صادر میکنن:
جوشی که روی پوست حساس در میاد رو انگولک کن تا بشه اندازه کله عمر خطاب.
به ارواح حدم نیستی در جدم
واقعا مهم نیست ولی الان که فکر میکنم این خال زیر ابروم واقعا غیرطبیعیه‌ و خیلی عجیبه که من دوستش دارم
اینایی که به قانون جذب اعتقاد دارن رو ول کنی دعا میخرن میندازن گردنشون بعد هم استوری میذارن مینویسن باور داشته باش تا برسی💪💪💪
بچه‌ها یه سوال خیلی جدی دارم. چرا از غذایی که بیرون خوردید عکس میگیرید؟ هدفتون چیه؟ انگیزه و اون صدای کسخلی که در درونتون دستور میده «ازش عکس بگیر» از کجا میاد؟ حالا چرا دوربین رو کج میکنید؟ مثلا میخواید هنری بشه؟ ای مادر هنر رو که گاییدید شما.
توروخدا یجوری برای همزمانی ماه رمضون و عید چسناله نکنید که انگار روزه میگیرید و ماه رمضون بودن یا نبودن در زندگیتون تاثیر خاصی داره. از سطح دغدغه‌تون مور مورم میشه.
حیوانات چاق و پر پشم>>>>>>>>
Forwarded from SUT Twitter
ببینم شما توی یه فضای بسته‌ای که چند نفر دیگه نشسته‌اند دم به دقیقه می‌چُسید؟
یا مثلا جوراب بوگندوتون رو هی میکنین تو حلق طرف؟
پس چی میشه که کون به کون سیگار روشن می‌کنید و با قیافه حق به جانب دود گه سیگار رو پخش می‌کنید توی فضایی که بقیه نشسته‌اند؟

«Salloor»

@sut_tw
Forwarded from SUT Twitter
من خیلی تاچی ام اگه یکیو دوس داشته باشم بعد نزاره دستشو بگیرم و نازیش کنم و بوسش کنم و لپشو بکشم و موهاشو بهم بریزم و گازش بگیرم و خوارشو بگام خیلی ناراحت میشم.

«Tat»

@sut_tw
سخت‌ترین قسمت رژیم داشتن کم غذا خوردنش نیست؛ اونجاییشه که هر وقت گشنت شد باید سیب بخوری.
بلد نبودن آدرس‌ها و مسیرها فقط اونجایی که تمایل به دور دور کردن با دوستات رو داری ولی بهشون میگی انشالله یک وقت دیگه چون میترسی به قصد متل قو بری و از قزوین سر در بیاری.