مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
اگر کانسپتی به نام "پیدا کردن جا پارک" وجود نداشت الان نصف استرس زندگی من هم وجود نداشت.
متوجه نمی‌شم چطوری از لهجه بدتون میاد. لهجه واقعا شیرینه و اتفاقا گستردگی و انعطاف‌پذیری یک زبان رو نشون می‌ده. بذارید مثال بزنم. اگه زبان فارسی رو یه شخص تصور کنیم، لهجه لباسیه که به تن اون شخص می‌شینه و هر لباسی زیبایی خودش رو داره. اون شخص بدون لباس همچنان وجود داره اما با هر نوع لباسی که بپوشه به نوع خاصی آراسته‌ می‌شه و می‌تونه با لباس‌های متفاوت جاهای بیشتری بره. زیبایی‌های آوایی هر لهجه و گوش‌نواز بودنشون هم که هیچی کلا.
(البته استثنائاً چنین حسی رو نسبت به لهجه‌های ترکی و عربی تو فارسی حرف زدن ندارم چون اصلا جزئی از زبان فارسی به حساب نمیان و زبان اصلیشون کاملا جداست).
کارامل ماکیاتو اگه آدم بود امیلیا کلارک بود. همونقدر نرم و مهربون و خوشمزه.
Naz Nakon (Ft Saeed Panter)
Nariman
‌نازنین کسکش ناز نکن دیگه
نه چیزی نیست فقط یکم آشغال رفته تو چشمم
مصدع اوقات
Voice message
اینکه بعد از تقریبا ده سال هنوز اینو حفظم🤡🤡🤡
مامانم: این چه خط چشمیه باز تو کشیدی؟
من:
به هر خارجی‌ای بگی خواننده تو آهنگ «جونی جونُم» داره در مورد غم فراق و دوری یار می‌خونه، خایه میکنه‌.
اینستای عزیز تو خیلی گوه خوردی که «فلانی لایکد یور مسج»
اضطراب اینطوریه که من تمام روز تو اتاقم نشستم و رسما در طول سال «هیچ اتفاق»ای تو زندگیم نمیفته اما من همیشه احساس میکنم قراره یه اتفاق بدی بیفته و به خاطرش اضطراب دارم.
هر جانور که باشد بگریزد از بلایی
من خود بلای خویشم، از خود کجا گریزم؟

-امیرخسرو دهلوی
هیچکس:
لیوای:
کنس رو سرچ‌ کنید ویکی پدیا جوابش رو به مازنی میاره=)))))))))))( نمیدونم‌ چرا ولی خنده‌داره.
Forwarded from SUT Twitter
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این چی بود من دیدم!؟ آدم فکر میکنه یکی از سکانس‌های سریال آفیسه =)))

*Hesam Afroumand*

@sut_tw
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand 🇧🇷)
رفته بودم خونه‌ی عموم یهو یکی در زد عموم در رو باز کرد گفت "باز تویی؟" اونی که پشت در بود جواب داد "نه من عقابم" بعد هم با عموم پرواز کرد رفت
من واقعا دلم میخواد به کلاسا گوش کنم و تو بحث‌های کلاس شرکت کنم ولی واقعا نمی‌تونم به کلاس‌های مجازی گوش بدم چون تمرکزم رو سگ گاییده و اعتماد به نفس صحبت کردن رو هم ندارم. کاش ریش‌ریش شم.
انقدر خستم که‌ ممکنه همین الان روحم به پرواز دربیاد
باز تهران بارون اومده؟ استوریاتون بو شاش میده.