مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
+عجب زندگی سختیه. نه؟
-هنوز ۱۸ سالتونه کاپیتان.
همون هفته‌ای که شور و شوق کار و فعالیت داری هیچ خبری تو زندگی کسالت بار و نکبت گرفتت نیست و بعد دقیقا همون هفته‌ای که پریودی، حوصله نداری، میخوای لش کنی فیلم ببینی، کثافت بخوری و باطل باشی هزارتا کار برات درست میشه. خدایا رو تایمینگ کار کن. لطفا رو تایمینگ وقت بذار. بارها این رو بهت گفتم. گاییدی پیرخر. گاییدی.
Jang Bogo Theme
Emperor of the Sea {musicmagic_ir}
نوستالژی واقعی. فقط میتونم بگم وقتی می‌شنومش واقعا احساس میکنم ۵ سالمه.
(از آلبوم موسیقی امپراطور دریا)
کاش یکی در بزنه بگه بفرمایید این لباس‌های خوب و مناسب برای استفاده در بهار پیش رو خدمت شما.
کی گفته ماشین زمان اختراع نشده؟ پس موسیقی چیه؟
مصدع اوقات
Emperor of the Sea {musicmagic_ir} – Jang Bogo Theme
وای نه. نمیتونم. انقدر نوستالژی رو بر نمیتابم.
کیرم تو بزرگ شدن بابا اه.
Yumjang Theme
Emperor Of The Sea OST (2005)
از اونجایی که یومجانگ لیاقت نقش منفی بودن رو نداشت و گنگ‌بوک خیلی کسشر و بی‌مصرف بود این رو هم میذارم اینجا و میرم. خداحافظ
درسته که در دوران خوب این مملکت نبودیم؛ اما حداقل دوران طلایی صدا و سیماش مال ما بود. دهه نودی‌ها کیرم به اقبالتون.
الان تنها چیزی که حالم رو خوب میکنه اینه که خودِ ۷ سالم بیاد بوسم کنه و بگه میفهمم، اشکال نداره.
برنامه ناشناس
Video
*اشک در چشمانش جمع می‌شود*
از ترس کابوس جرات نمیکنم بخوابم، از ترس واقعیت جرات نمیکنم از خواب بیدار شم.
Forwarded from من!
از خواب خسته‌ام به چیزی بیش‌تر از خواب نیاز دارم چیزی شبیه بیهوشی برای زمان طولانی شاید هم از بیداری خسته‌ام از اینکه بخوابم و تهش بیداری باشد کاش میشد سه سال شش سال یا نه سال خوابید و بعد بیدار شد نشد هم نشد

_عباس معروفی
Forwarded from SUT Twitter
اینایی که بعد از دو سال اصلا کرونا نگرفتند از خودشونن

*Saeide Eslamie*

@sut_tw
سلام دوستان بی‌دردترین راهی که برای مرگ پیشنهاد می‌کنید چی هست؟ فقط لطفا قبلش تست شده باشه جنس بنجل نمیخوام
واقعا چی می‌شد اگه قیافه‌ی واقعیمون همون قیافه‌ای بود که با فیلتر به دست میاد و می‌بینیمش؟ ای بابا.
دخترایی که با حجاب اسلامی از زیر مانتو نیم‌تنه می‌پوشن بیلایک:
این چه حرکت کسشریه خداوکیلی؟ کسخلید یا خودتون رو میزنید به کسخلیت؟ من به شخصه عاشق نیم‌تنه و انواع کراپ‌هام ولی وقتی طبق قوانین کیری مملکت کله‌‌ت رو پوشوندی و میگیری نیم‌تنه می‌پوشی ناهماهنگی‌ای در پوششت ایجاد می‌کنی که واقعا چیپ و تخمیه. ببین نمی‌دونم چطوری برات توضیح بدم ولی واقعا تخمیه‌. امیدوارم بهت برخورده باشه.
من به یک نتیجه‌ای رسیدم. اما متاسفانه اون به من نرسید. خیلی بد شد. همش میگفت ببخشید دیر کردم