دخترا (نمیدونم برای پسرا هم اتفاق میفته یا نه)، الان که نزدیکای عیده و بازار و خیابونا حسابی شلوغن و آدم تو دهن آدمه، بیشتر مراقب خودتون باشین؛ چون مادرجندههایی که از تعرض و لمس کردن بقیه لذت میبرن اینطور جاها خیلی راحتتر میتونن به رفتارهای مادرجندگیشون برسن.
Forwarded from ژاژخا
فکر کنید پارتنری دارید که مدام تحقیر و مسخرهتون میکنه. کارهاتون رو بیارزش جلوه میده، بهتون فحش میده. سر هر اشتباه کوچیکی به بدترین شکل ملامتتون میکنه. هی بهتون میگه هیچی نمیشید و به هیچ دردی نمیخورید. حالا فکر کنید این پارتنر فرضی ذهن خود آدم باشه. رسما راه فراری نیست. جهنمه.یه موقعیتهایی پیش میاد که میشینم روی زمین. چشمهام رو با دو دست میگیرم و محکم سرم رو تکون میدم که یا مغزم بیاد بیرون یا اون صدا خاموش بشه. که نمیشه. فقط بلندتر و پرخاشگرتر و بیرحمتر میشه.
راحله
@zhazhkha
راحله
@zhazhkha
همون هفتهای که شور و شوق کار و فعالیت داری هیچ خبری تو زندگی کسالت بار و نکبت گرفتت نیست و بعد دقیقا همون هفتهای که پریودی، حوصله نداری، میخوای لش کنی فیلم ببینی، کثافت بخوری و باطل باشی هزارتا کار برات درست میشه. خدایا رو تایمینگ کار کن. لطفا رو تایمینگ وقت بذار. بارها این رو بهت گفتم. گاییدی پیرخر. گاییدی.
Jang Bogo Theme
Emperor of the Sea {musicmagic_ir}
نوستالژی واقعی. فقط میتونم بگم وقتی میشنومش واقعا احساس میکنم ۵ سالمه.
(از آلبوم موسیقی امپراطور دریا)
(از آلبوم موسیقی امپراطور دریا)
کاش یکی در بزنه بگه بفرمایید این لباسهای خوب و مناسب برای استفاده در بهار پیش رو خدمت شما.
مصدع اوقات
Emperor of the Sea {musicmagic_ir} – Jang Bogo Theme
وای نه. نمیتونم. انقدر نوستالژی رو بر نمیتابم.
Yumjang Theme
Emperor Of The Sea OST (2005)
از اونجایی که یومجانگ لیاقت نقش منفی بودن رو نداشت و گنگبوک خیلی کسشر و بیمصرف بود این رو هم میذارم اینجا و میرم. خداحافظ
درسته که در دوران خوب این مملکت نبودیم؛ اما حداقل دوران طلایی صدا و سیماش مال ما بود. دهه نودیها کیرم به اقبالتون.
الان تنها چیزی که حالم رو خوب میکنه اینه که خودِ ۷ سالم بیاد بوسم کنه و بگه میفهمم، اشکال نداره.
از ترس کابوس جرات نمیکنم بخوابم، از ترس واقعیت جرات نمیکنم از خواب بیدار شم.