مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
من نمیدونم این قابلیت کسشر ریکشن رو کی پیشنهاد داد که به استوری اضافه بشه. از یه جایی به بعد آدم به خودش میگه زشته من همش ریکشنا رو لایک کنم بعد میبینه چیزی هم جز ایموجی‌های کرینج نمیتونه جواب بده. نکنید کسکشا عه.
(نمی‌دونم از کی)
Forwarded from SUT Twitter
*فاخر مفتخر ܓ*

@sut_tw
دخترا (نمیدونم برای پسرا هم اتفاق میفته یا نه)، الان که نزدیکای عیده و بازار و خیابونا حسابی شلوغن و آدم تو دهن آدمه، بیشتر مراقب خودتون باشین؛ چون مادرجنده‌هایی که از تعرض و لمس کردن بقیه لذت می‌برن اینطور جاها خیلی راحت‌تر می‌تونن به رفتارهای مادرجندگیشون برسن.
عقل خارجی:
Forwarded from ژاژخا
‏فکر کنید پارتنری دارید که مدام تحقیر و مسخره‌تون میکنه. کارهاتون رو بی‌ارزش جلوه میده، بهتون فحش میده. سر هر اشتباه کوچیکی به بدترین شکل ملامتتون میکنه. هی بهتون میگه هیچی نمیشید و به هیچ دردی نمیخورید. حالا فکر کنید این پارتنر فرضی ذهن خود آدم باشه. رسما راه فراری نیست. جهنمه.‏یه موقعیت‌هایی پیش میاد که میشینم روی زمین. چشم‌هام رو با دو دست میگیرم و محکم سرم رو تکون میدم که یا مغزم بیاد بیرون یا اون صدا خاموش بشه. که نمیشه. فقط بلندتر و پرخاشگرتر و بی‌رحم‌تر میشه.

راحله
@zhazhkha
+عجب زندگی سختیه. نه؟
-هنوز ۱۸ سالتونه کاپیتان.
همون هفته‌ای که شور و شوق کار و فعالیت داری هیچ خبری تو زندگی کسالت بار و نکبت گرفتت نیست و بعد دقیقا همون هفته‌ای که پریودی، حوصله نداری، میخوای لش کنی فیلم ببینی، کثافت بخوری و باطل باشی هزارتا کار برات درست میشه. خدایا رو تایمینگ کار کن. لطفا رو تایمینگ وقت بذار. بارها این رو بهت گفتم. گاییدی پیرخر. گاییدی.
Jang Bogo Theme
Emperor of the Sea {musicmagic_ir}
نوستالژی واقعی. فقط میتونم بگم وقتی می‌شنومش واقعا احساس میکنم ۵ سالمه.
(از آلبوم موسیقی امپراطور دریا)
کاش یکی در بزنه بگه بفرمایید این لباس‌های خوب و مناسب برای استفاده در بهار پیش رو خدمت شما.
کی گفته ماشین زمان اختراع نشده؟ پس موسیقی چیه؟
مصدع اوقات
Emperor of the Sea {musicmagic_ir} – Jang Bogo Theme
وای نه. نمیتونم. انقدر نوستالژی رو بر نمیتابم.
کیرم تو بزرگ شدن بابا اه.
Yumjang Theme
Emperor Of The Sea OST (2005)
از اونجایی که یومجانگ لیاقت نقش منفی بودن رو نداشت و گنگ‌بوک خیلی کسشر و بی‌مصرف بود این رو هم میذارم اینجا و میرم. خداحافظ
درسته که در دوران خوب این مملکت نبودیم؛ اما حداقل دوران طلایی صدا و سیماش مال ما بود. دهه نودی‌ها کیرم به اقبالتون.
الان تنها چیزی که حالم رو خوب میکنه اینه که خودِ ۷ سالم بیاد بوسم کنه و بگه میفهمم، اشکال نداره.
برنامه ناشناس
Video
*اشک در چشمانش جمع می‌شود*