من از وقتی که دیگه عموهای فیتیلهای رو تو تلویزیون ندیدم بدبختیام شروع شد.
به نظرم یکی از علائم خودشیفته بودن هم اینه که تا یکی یه چی مینویسه فکر کنی در مورد توئه. اینکه فکر کنی انقدر تو ذهن مردم مهمی خندهداره.
وقتی یه نفر بهم میگه باهوش احساس میکنم به تمام باهوشهای دنیا توهین شده
هر طرف میرم تبلیغ بتمن این پتینسون کون نشور با اون کت وومن سیاه کچلش رو میبینم. واقعا شکنجهست. عذاب الهیه. ولم کنید دیگه کیریا از جلوی چشمم نابود بشید.
Forwarded from SUT Twitter
Forwarded from توییتی
دخترای دهه ۸۰ سالی ۱۸ تا دوست پسر عوض میکنن مشافرت میرن مشروب میخورن هر عشقی میخوان میکنن و از زندگیشون لذت میبرن، بعد دهه ۶۰ایا هنوز معتقدن تا عشق واقعی رو پیدا نکردی نباید بهش رو بدی، شل کنید بابا 😂😂😂
@TweetyChannel | مهاجم مصدوم استون
@TweetyChannel | مهاجم مصدوم استون
دوستان متاسفانه حقیقت اینه که این میمهای کسنمکی که میذارن و زیرش مینویسن «اگه اینو فهمیدی جهنم میبینمت» یا مثلا «فقط باهوشا/اهل دلا اینو میفهمن» و از این قبیل کسشرها رو همه میفهمن و اگه متوجهش شدین دلیل نمیشه که برای همه بفرستیدش و فکر کنید همه از هوش و بامزگیتون خیس میشن.
من نمیدونم این قابلیت کسشر ریکشن رو کی پیشنهاد داد که به استوری اضافه بشه. از یه جایی به بعد آدم به خودش میگه زشته من همش ریکشنا رو لایک کنم بعد میبینه چیزی هم جز ایموجیهای کرینج نمیتونه جواب بده. نکنید کسکشا عه.