Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
انرژی احترام گذاشتن به کسی رو ندارم
Forwarded from ژاژخا
بعضیا انقدر مادرجندهن که خود ابلیس هم وایمیسه یک گوشه و چشم اهریمنهای کوچیکش رو میگیره و میگه نه بچهها این کارا دیگه واقعا بد آموزی داره شماها یاد نگیرید.
شما اگه یه دختر تو خونوادهی سنتی و مذهبی باشی، بیشترین ظلمی که میتونی به خودت بکنی اینه که برای والدینت دختر خوبی باشی و به حرفاشون گوش بدی.
استارلینک چند ماهی هست که در حدود ۳۰ کشور جهان فعال شده بعد اونوقت اینا تازه میخوان تولید محتوا در یوتیوب و توئیتر رو جرم اعلام کنن و اینترنت هم قطع کنن. عالی. بهتر از این نمیشه. خدایا مرسی که کون آسمان رو سوراخ کردی و مارو با سر انداختی توی فاضلاب دنیا. زحمت کشیدی.
کیرم تو توییتر فارسی ولی اگه تولید محتوا تو توییتر جرم بشه بامزههای خلاق اینستا و چنلای کپیکار تلگرام از کجا پول دربیارن؟
وقتی روزای تعطیل میرسن و میبینم که برای من هیچ تفاوتی با سایر روزا ندارن خیلی ناراحتتر میشم، چون هردفعه بهم یادآوری میشه که عجب زندگی کسشر، بیمصرف و انگلواری داری پسر.
چقدر این خانوم Laura Berlin (بازیگر وایکینگز والهالا) دوستداشتنیه. گلبم