مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
درباره منطق مضحک "مردان جنگ راه می اندازند پس فقط مردان هم باید در جنگ بمیرند"


-syavarsan-

@uttweet
ببینید دوستان اگه معتقدید مردا فقط باید بجنگن و بمیرن پس گوه نخورید و نگید «زن از لحاظ جسمانی هیچ فرقی با مرد نداره و همه‌ی کارایی که مردا انجام میدن ما هم میتونیم انجام بدیم و مستقلیم و حمایتی نیاز نداریم». ممنون.
‏النا کوالسکایا از مدیریت تئاتر ملی و مرکز فرهنگی مسکو استعفا داد و گفت برایم امکانپذیر نیست که برای قاتل کار کنم و از او حقوق بگیرم! ظاهرا اینکه هنرمند نباید در سیاست دخالت کند و موضع‌گیری سیاسی بگیرد [که در ایران باب شده] هنوز در روسیه باب نشده است


-Sanjari-

@uttweet
وقتی با یکی شوخی میکنم و اصلا منظورم رو نمیفهمه دلم میخواد آتیشش بزنم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ستاد ملی #کرونا کلاس های دانشگاه را حضوری کرد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا یادآور شد:
🔹با توجه به مهار نسبی موج ششم بیماری کرونا در شرایط فعلی، کلیه مقاطع تحصیلی آموزش عالی که بدلیل بیماری کرونا، کلاس هایشان غیرحضوری برگزار می شده است، کلاس های آموزشی باید بصورت حضوری برگزار شود.


@uttweet
توییتر دانشگاه تهرانی ها
🎥 ستاد ملی #کرونا کلاس های دانشگاه را حضوری کرد سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا یادآور شد: 🔹با توجه به مهار نسبی موج ششم بیماری کرونا در شرایط فعلی، کلیه مقاطع تحصیلی آموزش عالی که بدلیل…
یکی به این‌ مادرجنده‌ها حالی کنه دانشگاه مثل مدرسه نیست که امروز مجازی باشه فردا حضوری. دانشجوی غیر بومی باید از قبل بدونه کجا میخواد بمونه تو شهر غریب. بخدا که فهمش از یک کرفس هم بر میاد اینا چی دارن تو کلشون؟
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
Forwarded from ژاژخا
‏چنان می‌نویسند در قرن ۲۱ جنگ چه معنی داره، انگار افغانستان و یمن و سوریه قرن ۱۶ بوده. ‎#قدرت_رسانه


Mohamadreza norouzi
@zhazhkha
بچه‌ها شما هم ۲۴/۷ گشنتونه یا من مریضم؟
Anonymous Poll
64%
آره
26%
نه
10%
دیدن نتایج
خوب شد در دوران قبله عالم نبودیم وگرنه ما را هم می‌کرد.
درمان سردرد میگرنی نه خوابه نه قرص و نه شیاف؛ درمان سردرد میگرنی فقط و فقط گلوله‌ست.
خیلی جدی مود.
واقعا هیچی نیست که از انجام دادنش لذت ببرم. دیگه از هیچ‌کاری خوشم نمیاد. حتی حوصله‌ی فعالیت‌های موردعلاقه‌م رو هم ندارم. من چرا زنده‌م؟
یعنی واقعا واکنش مغزم به همه چیز اینه: نه.
چه جالب
آخه ما هم تو مازندران اصطلاحی داریم تحت عنوان "دو کیسه" که یعنی کیسه دوغ؛ تا حدودی هم همین معانی رو میده یعنی آدم لش سنگین بی‌خاصیت شل آزار دهنده گوه. درست مثل همین مردک.
Forwarded from پرنده آبی فاکداپ (👁)
انرژی احترام گذاشتن به کسی رو ندارم
پیشی گیمر
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
Forwarded from ژاژخا
‏با همه چی کستون خیس میشه. کشور داره بگا میره، خانوم با رییس جمهور خیس شدن.

لات فیلسوف
@zhazhkha
بعضیا انقدر مادرجنده‌ن که خود ابلیس هم وایمیسه یک گوشه و چشم اهریمن‌های کوچیکش رو میگیره و میگه نه بچه‌ها این کارا دیگه واقعا بد آموزی داره شماها یاد نگیرید.