به عنوان کارشناس سیاسی و نظامی من میگم ایران قویه، کشور آسیا رو میزنه
Forwarded from توییتر فارسی
بلاگرای اینستاگرامی اینطوریان که:
جنگ جهانی سوم شروع شده و کلی آدم دارن میمیرن 🥺 ولی شما اصلاااا نگران نباشید چون حال من خوبه خوشگلا 😌✌🏻
》استووی《
@OfficialPersianTwitter
جنگ جهانی سوم شروع شده و کلی آدم دارن میمیرن 🥺 ولی شما اصلاااا نگران نباشید چون حال من خوبه خوشگلا 😌✌🏻
》استووی《
@OfficialPersianTwitter
وضعیت لباسای بهاره اینطوریه که حتی از پشت ویترین نگاه کردن بهشون هم وقت تلف کردن و نهایتا حالت تهوع گرفتنه
خارجیا اینطورین که: با جنگ تو اروپا نباید شوخی کرد ولی تو خاورمیانه مردم رو سلاخی کنن هم فدای سرمون.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اون دوتا قلدره: روسیه
بهاره رهنما: اوکراین
بیژن بنفشه خواه: سازمان ملل
بهاره رهنما: اوکراین
بیژن بنفشه خواه: سازمان ملل
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand)
یه جوری ریدن تو اینترنت که من تو امتحانام اینجوری نریدم
Forwarded from SUT Twitter
استاد عزیز کس ننت با این جزوهای که میگی باید تایپ بشه. انشالله کونت رو تایپ کنم به زودی.
باز ساعت از دوازده شب رد شد من به اندازه یکصد مرد جنگی انرژی پیدا کردم. خدایا نظرت درباره پایان این دخول طولانی به ساعت خواب بدن من چیه؟
Forwarded from پزشک زناشویی
معجزه شیاف ماریانا(کلارا جذبی)💚👇
🌱از بین بردن عفونت های واژن و رحم
🌱قطع خارش ،سوزش وبوی بد
🌱ایجادتعادل در ترشحات زنانه،
🌱تنگ کردن فوری واژن با اثر دایمی
🌱 بر طرف کننده فیبرم،کیست تخمدان،زخم
🌱لذت دو چندان از رابطه
❤️با ماریانا باکره به بستر بروید
💢 مشاوره رایگان و سفارش👇
https://t.me/joinchat/UhUkUffZAT0AryXH https://t.me/joinchat/UhUkUffZAT0AryXH
🌱از بین بردن عفونت های واژن و رحم
🌱قطع خارش ،سوزش وبوی بد
🌱ایجادتعادل در ترشحات زنانه،
🌱تنگ کردن فوری واژن با اثر دایمی
🌱 بر طرف کننده فیبرم،کیست تخمدان،زخم
🌱لذت دو چندان از رابطه
❤️با ماریانا باکره به بستر بروید
💢 مشاوره رایگان و سفارش👇
https://t.me/joinchat/UhUkUffZAT0AryXH https://t.me/joinchat/UhUkUffZAT0AryXH
ولی آهنگسازی خیلی عجیب و باحاله. مثلا نقاشی یا طراحی رو میتونم درک کنم که به ذهن آدم میاد و ساخته میشه ولی ساخت موسیقی؟ چطوری جدی؟ اون همه صداها و ریتمهای مختلف و ناهماهنگ چطوری هماهنگ و زیبا میشن؟ خیلی خیلی مغز میخواد به نظرم. شایدم من خنگم. ولی به هر حال خیلی خفنه به نظرم. از هیچ، همه میسازی. AAAAAAAAAAHHHHHHHH
مصدع اوقات
ولی آهنگسازی خیلی عجیب و باحاله. مثلا نقاشی یا طراحی رو میتونم درک کنم که به ذهن آدم میاد و ساخته میشه ولی ساخت موسیقی؟ چطوری جدی؟ اون همه صداها و ریتمهای مختلف و ناهماهنگ چطوری هماهنگ و زیبا میشن؟ خیلی خیلی مغز میخواد به نظرم. شایدم من خنگم. ولی به هر حال…
نمیدونم چرا نصف خوانندهها هم بهشون توجه نمیشه در صورتی که اکثر آهنگایی که آدم باهاشون حال میکنه رو بدون صدای خواننده هم گوش بدی باز باحالن.