ولی واقعا از بهترین حسهای دنیا برای من احساسیه که موقع باز کردن یک "بسته" دارم. حالا میخواد بسته پستی باشه، کادو باشه، هرچیزی که مال منه ولی یا نمیدونم چیه یا تاحالا از نزدیک ندیدمش. اون ارضا شدن فضولیای که در لحظه برات اتفاق میفته با ذوق اینکه یک چیزی داره به چیزهایی که مال توئه اضافه میشه واقعا شیرین و نرمه.
پرندههای عزیز خیلی گوه میخورید تا من نخوابیدم صداتون در میاد. کسکشای کبابی
وضعیت خواب و بیداریم از وضعیت اقتصادی ایران هم به مراتب اوضاع کیریتری داره
بهبه یه بگایی جدید. جنگ ندیده بودیم که اونم شروع شد. بعدی چیه؟ ظهور امام زمان؟
پوتین، دوستان شمالی عزیزی که چون چشمشون رنگیه معتقدن یه رگشون روسیئه رو هم به جبههی جنگ در اوکراین دعوت کرده. برادران تقبل الله
Forwarded from مملکته
جو بايدن رئیسجمهور آمریکا و پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان اعلام کردند برای شرایط اوکراین «دعا» میکنند
ManotoNews
@mamlekate
ManotoNews
@mamlekate
مملکته
جو بايدن رئیسجمهور آمریکا و پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان اعلام کردند برای شرایط اوکراین «دعا» میکنند ManotoNews @mamlekate
خب دیگه دوستان نگران نباشید الان همه چیز حل میشه
Forwarded from توییتی
چین به شهروندان خود در اوکراین توصیه کرد پرچم چین را بر ماشین های خود نصب کنند
🔹چین به شهروندان خود در اوکراین اعلام کرده که در منزل خود باقی بمانند و در مواقعی که نیاز به تردد دارند، پرچم چین را بر ماشین های خود را نصب کنند.
🔹این اعلام در پی وضعیت جنگی در اوکراین اعلام شده است. کشورهای دیگر از شهروندان خود خواسته اند خاک اوکراین را ترک کنند اما سفارت چین در همان روز آغاز درگیری نظامی، چنین بیانیه ای صادر کرده است.
@TweetyChannel | TCH
🔹چین به شهروندان خود در اوکراین اعلام کرده که در منزل خود باقی بمانند و در مواقعی که نیاز به تردد دارند، پرچم چین را بر ماشین های خود را نصب کنند.
🔹این اعلام در پی وضعیت جنگی در اوکراین اعلام شده است. کشورهای دیگر از شهروندان خود خواسته اند خاک اوکراین را ترک کنند اما سفارت چین در همان روز آغاز درگیری نظامی، چنین بیانیه ای صادر کرده است.
@TweetyChannel | TCH
یه جور میگید «پرام/برگام ریخت» انگار مایی که میگیم پشمام گوسفندیم. بع بععععع
ببینید اگه وسط بحث کردن یهو شروع میکنید به فحش دادن یعنی خودتون دارید اقرار میکنید «من ریدم بد هم ریدم، نمیفهمم چی میگی و دارم کیر میشم. آیکیوم در حد فحش دادنه و نه بیشتر، تو رو خدا ولم کن». حالا خودتون میدونید.
به عنوان کارشناس سیاسی و نظامی من میگم ایران قویه، کشور آسیا رو میزنه
Forwarded from توییتر فارسی
بلاگرای اینستاگرامی اینطوریان که:
جنگ جهانی سوم شروع شده و کلی آدم دارن میمیرن 🥺 ولی شما اصلاااا نگران نباشید چون حال من خوبه خوشگلا 😌✌🏻
》استووی《
@OfficialPersianTwitter
جنگ جهانی سوم شروع شده و کلی آدم دارن میمیرن 🥺 ولی شما اصلاااا نگران نباشید چون حال من خوبه خوشگلا 😌✌🏻
》استووی《
@OfficialPersianTwitter
وضعیت لباسای بهاره اینطوریه که حتی از پشت ویترین نگاه کردن بهشون هم وقت تلف کردن و نهایتا حالت تهوع گرفتنه
خارجیا اینطورین که: با جنگ تو اروپا نباید شوخی کرد ولی تو خاورمیانه مردم رو سلاخی کنن هم فدای سرمون.