Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
یه قشر بچه پولدار هم هست که وقتی میره خارج دچار کونپارگی فلسفی میشه. مثلا باید کار کنه، هر شب نمیتونه پارتی کنه، با پول نمیتونه همه کارها رو راه بندازه، به چیزهایی که اینجا پز میداده اونجا میرینند بهش و...
تا اینجا به خودش ربط داره ولی اینقدر کودنه میاد اینا رو توییت میکنه
-جزای احسان-
@uttweet
تا اینجا به خودش ربط داره ولی اینقدر کودنه میاد اینا رو توییت میکنه
-جزای احسان-
@uttweet
افرادی که «قربونت» رو مینویسن «قوربونت» برای جذب جنس مخالف با باد کردن گلوشون داد میزنن و گشنهشون هم که میشه میرن کنار برکه و با زبونشون مگس شکار میکنن.
یه نقاشی از ۵ سالگیم پیدا کردم، اون موقع احتمالا تازه نزدیک یه سال میشد که خوندن و نوشتن رو یاد گرفته بودم و با اون خط اجق وجق بچگونه رو نقاشی خودم نوشته بودم «این نقاشی که میبینید بدریختترین نقاشی است». خب کسکش اولا اگه زشته که بیخود کردی کشیدی؛
بعد دوما سوالم اینه که من چرا و به چه علت از خردسالی انقدر تمایل داشتم خودم رو هیچ گوهی حساب نکنم؟ جدی دلم به حال خودم سوخت.
بعد دوما سوالم اینه که من چرا و به چه علت از خردسالی انقدر تمایل داشتم خودم رو هیچ گوهی حساب نکنم؟ جدی دلم به حال خودم سوخت.
Forwarded from SUT Twitter
ولی من به عنوان یک شهرستانی بین کسی که از واژه "شهرستانی" به عنوان فحش استفاده میکنه و کسی که وقتی بهش میگن شهرستانی اول یک دور کامل از کوره در میره سر اینکه نه بچه ناف تهرانه و تا مرز در آوردن شناسنامه هم پیش میره بعد تازه یادش میاد بگه "اصلا تویی که از واژه شهرستانی به عنوان فحش استفاده میکنی قطعا مشکلی اخلاقی و روانی داری😔😏" با اختلاف شخص اول رو انتخاب میکنم. حداقل تکلیفش با خودش و عقایدش مشخصه و همچنین وقتی تو دعوا کم میاره به سیس روشعن فکری گرفتن پناه نمیبره.
اگه بخوام در دو کلمه بیکاریِ بعد از کنکور رو توصیف کنم باید بگم «سعادت نکبتبار».
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
پیشوند/پسوند، به معنی پسرِ فلانی:
فارسی: علی+«پور»
ترکی: علی+«اوغلو»
ایرلندی: «مک»+براید
اسپانیایی: فرناند+«ز»
پرتغالی: فرناند+«س»
اوکراینی: یوشچن+«کو»
لهستانی: کوال+«سکی»
ایتالیایی: «دی»+استفانو
عربی/عبری: «بن»+علی
روسی: ایوان+«ف»/«ویچ»
انگلیسی/آلمانی/اسکاندیناوی: پیتر«سن»
-Bluejack-
@uttweet
فارسی: علی+«پور»
ترکی: علی+«اوغلو»
ایرلندی: «مک»+براید
اسپانیایی: فرناند+«ز»
پرتغالی: فرناند+«س»
اوکراینی: یوشچن+«کو»
لهستانی: کوال+«سکی»
ایتالیایی: «دی»+استفانو
عربی/عبری: «بن»+علی
روسی: ایوان+«ف»/«ویچ»
انگلیسی/آلمانی/اسکاندیناوی: پیتر«سن»
-Bluejack-
@uttweet
Forwarded from SUT Twitter
این عکس رو چند سال پیش گرفتم، این گیاه از وسط یه سنگ در اومده ولی باز هیچ گهی نشده، سختی ها الزاماً تو رو بهتر نمیکنه، تو همون گه سابق میمونی.
«سرتونین»
@sut_tw
«سرتونین»
@sut_tw
مصدع اوقات
به عنوان کسی که تازه گات رو دید و همین الان تمومش کرد باید بگم کیر.
البته از کیر شدن کون اسنو بسیار لذت بردم و از این بابت از نویسندگان عزیز ممنونم🫂
Forwarded from ژاژخا