کیرخر که کیک و باید نگه داریم همه بیان تولد بگیریم بعد بخوریم. بابا کسکش من چیز کیکم و میخوام حالا تو فرض کن شمع روش هم فوت کردی بقیه هم دیدن. اه.
آره همتونم که خشن و وحشی و بکن هستید این همه کونی دگوری زود انزال کمبود وزن دار شل بیهوده کس ندیدهام همش ما خودمونیم در لباس مبدل.
Forwarded from ASYCOLL
این کلهسیاههای خاورمیانهای که با دیدن این عکس چشماشون پر از اشک شده معتقدن آخوند خوب هم داریم
https://t.me/sut_tw/43084
https://t.me/sut_tw/43084
Telegram
SUT Twitter
با این دیدن این تصویر چشمانم پر از اشک شد.
ای کاش کمی زودتر به کتاب و قلم می رسیدی. ای کاش سرنوشتت را با تفنگ رقم نمی زدند/رقم نمی زدی.
*Dr.Homeira Qaderi*
@sut_tw
ای کاش کمی زودتر به کتاب و قلم می رسیدی. ای کاش سرنوشتت را با تفنگ رقم نمی زدند/رقم نمی زدی.
*Dr.Homeira Qaderi*
@sut_tw
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
یه قشر بچه پولدار هم هست که وقتی میره خارج دچار کونپارگی فلسفی میشه. مثلا باید کار کنه، هر شب نمیتونه پارتی کنه، با پول نمیتونه همه کارها رو راه بندازه، به چیزهایی که اینجا پز میداده اونجا میرینند بهش و...
تا اینجا به خودش ربط داره ولی اینقدر کودنه میاد اینا رو توییت میکنه
-جزای احسان-
@uttweet
تا اینجا به خودش ربط داره ولی اینقدر کودنه میاد اینا رو توییت میکنه
-جزای احسان-
@uttweet
افرادی که «قربونت» رو مینویسن «قوربونت» برای جذب جنس مخالف با باد کردن گلوشون داد میزنن و گشنهشون هم که میشه میرن کنار برکه و با زبونشون مگس شکار میکنن.
یه نقاشی از ۵ سالگیم پیدا کردم، اون موقع احتمالا تازه نزدیک یه سال میشد که خوندن و نوشتن رو یاد گرفته بودم و با اون خط اجق وجق بچگونه رو نقاشی خودم نوشته بودم «این نقاشی که میبینید بدریختترین نقاشی است». خب کسکش اولا اگه زشته که بیخود کردی کشیدی؛
بعد دوما سوالم اینه که من چرا و به چه علت از خردسالی انقدر تمایل داشتم خودم رو هیچ گوهی حساب نکنم؟ جدی دلم به حال خودم سوخت.
بعد دوما سوالم اینه که من چرا و به چه علت از خردسالی انقدر تمایل داشتم خودم رو هیچ گوهی حساب نکنم؟ جدی دلم به حال خودم سوخت.
Forwarded from SUT Twitter
ولی من به عنوان یک شهرستانی بین کسی که از واژه "شهرستانی" به عنوان فحش استفاده میکنه و کسی که وقتی بهش میگن شهرستانی اول یک دور کامل از کوره در میره سر اینکه نه بچه ناف تهرانه و تا مرز در آوردن شناسنامه هم پیش میره بعد تازه یادش میاد بگه "اصلا تویی که از واژه شهرستانی به عنوان فحش استفاده میکنی قطعا مشکلی اخلاقی و روانی داری😔😏" با اختلاف شخص اول رو انتخاب میکنم. حداقل تکلیفش با خودش و عقایدش مشخصه و همچنین وقتی تو دعوا کم میاره به سیس روشعن فکری گرفتن پناه نمیبره.
اگه بخوام در دو کلمه بیکاریِ بعد از کنکور رو توصیف کنم باید بگم «سعادت نکبتبار».