مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
وقتی یه نفر موقع حرف زدن صدا و لحنش رو لوس میکنه دلم میخواد سرش رو با داس قطع کنم و بگم حالا حرف بزن مادرجنده.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
علی سورنا وقتی میفهمه یه کاری براش پیش اومده و یه روز نمیتونه بره کافه:
Gravity
Steven Price
موزیک‌های بی‌کلامی که اولشون آرومه و بعد کم کم حماسی میشن و به اوج می‌رسن>>>>>>>>>>>
Why Do We Fall
Hans Zimmer
ایشون هم همینطوریه🤤🤌
ببخشید؟
کیرخر که کیک و باید نگه داریم‌ همه بیان تولد بگیریم بعد بخوریم. بابا‌ کسکش من چیز کیکم و میخوام‌ حالا تو فرض کن شمع روش هم فوت کردی بقیه هم دیدن. اه.
آره همتونم که خشن و وحشی و بکن هستید این همه کونی دگوری زود انزال کمبود وزن دار شل بیهوده کس ندیده‌ام همش ما خودمونیم در لباس مبدل.
‏یه قشر بچه پولدار هم هست که وقتی میره خارج دچار کونپارگی فلسفی می‌شه. مثلا باید کار کنه، هر شب نمی‌تونه پارتی کنه، با پول نمی‌تونه همه کارها رو راه بندازه، به چیزهایی که اینجا پز می‌داده اونجا می‌رینند بهش و...
تا اینجا به خودش ربط داره ولی اینقدر کودنه میاد اینا رو توییت می‌کنه



-جزای احسان-

@uttweet
من: *یک لیوان آب برای مادرم می‌برم*
مادرم:
مادرم: *برای پدرم غذا گرم میکنه*
پدرم قبل از اینکه حتی ببینه چقدر گرم کرده:
عصرتون شکلاتی😉
دیالوگ مورد علاقه‌م.
افرادی که «قربونت» رو می‌نویسن «قوربونت» برای جذب جنس مخالف با باد کردن گلوشون داد میزنن و گشنه‌شون هم که میشه میرن کنار برکه و با زبونشون مگس شکار میکنن.
این قسمت جدید اتک تا آخرین لحظه‌اش ارزش تف کردن هم نداشت؛‌ اما همین‌ تصویر در لحظه‌ آخر نجاتش داد.
خوش برگشتید فرماندههههه🥲💘
یه نقاشی از ۵ سالگیم پیدا کردم، اون موقع احتمالا تازه نزدیک یه سال میشد که خوندن و نوشتن رو یاد گرفته بودم و با اون خط اجق وجق بچگونه رو نقاشی خودم نوشته بودم «این نقاشی که می‌بینید بدریخت‌ترین نقاشی است». خب کسکش اولا اگه زشته که بیخود کردی کشیدی؛
بعد دوما سوالم اینه که من چرا و به چه علت از خردسالی انقدر تمایل داشتم خودم رو هیچ‌ گوهی حساب نکنم؟ جدی دلم به حال خودم سوخت‌.
😮‍💨😮‍💨😮‍💨
Forwarded from SUT Twitter
گوش دادن به صدای بچه وقتی با خودش حرف میزنه»»»›»»

«ساقی سیم ساق»

@sut_tw
یکی این ۲۸ روز باقی مانده از اسفند رو بزنه جلو لطفا.