مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Bilite Yektarafe [ramamusic.ir]
Sogand[ramamusic.ir]
این آهنگش را دوست می‌دارم.
خیلی چیزای زندگی قشنگه، ولی دیگه هیجان انگیز نیست
شیر خشک فاسد وارد میکنیم، پول رو به جیب میزنیم و همه اموال را به اسم همسر میکنیم و همسر از کشور میپیچه و میگه طلاق گرفتم و بعدش که اوضاع آروم شد برمیگردیم و از پولی که در خون مردم زدیم تا آخر عمر در کنار هم زندگی میکنیم و گاهی هشتگ میزنیم و همگان برایمان ایستاده کف میزنند.


_Kaveh_



@uttweet
بی‌خوابی واقعا درد داره. یعنی درد نیستا ولی واقعا آدم دردش میاد‌. انگار تک تک سلول‌های آدم دارن از درد و کلافگی فریاد میزنن و میگن کس‌خوارت.
تبدیل دوست پسر به شوهر؟ من فقط تبدیل کراش به دوست معمولی بلدم.
‏این عکس رو سال ۹۰ گرفتم.
الان (۱۴۰۰) هیچ زمین کشاورزی تو این منطقه وجود نداره و تمامی زمین ها به ویلا تبدیل شده.

عباس آباد - مازندران


-Vaheed Abbasi-

@uttweet
وقتی مذکری "داداش" خطابم میکنه دلم میخواد با تمام توانم بزنم تو تخم‌هاش‌ و بگم "بله آبجی"؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This security is my favorite! 👏👏😂😂


_More awesome_


@uttweet
میشه نگید "به کتفم"؟ میشه از کتف مقدس برای چنین کسنمک بازی‌های چیپ و کریه‌ای استفاده نکنید؟ همون به کیفم و به دستم و این قبیل کسشرات رو بگید بعدشم برید درحال قلیون کشیدن با زید کرجی‌تون استند‌آپ‌های حسن ریوندی رو تماشا کنید.
برادر عزیزم درسته که کونت رو نشستم ولی بعد از ظهرهایی زیادی برای اینکه تنها نمونی خونه منم مثل کرفسی پلاسیده بیکار و بیهوده نشستم کنارت و کل روزم رو به بطالت و کثافت گذروندم. امیدوارم در آینده قدردان زحماتم باشی.
این پست:
یعنی من جقی‌ای هستم که تاحالا سگ جنس مخالف روم نریده و الان از بیچارگی گوه اضافه میخورم، تعبیرم از تلاش برای پیشرفت گذاشتن استوری‌های گنده گوزی و انگیزشی و دنبال کردن صفحات زردی که در همین راستا فعالیت میکنن در اینستاگرامه، هر چند وقت یک بار یک سری از این کتاب‌هایی که جنده میشن مثل عقاید یک دلقک و دختری که رهایش کردی و... رو میخرم و جملات صد من یه غاز هر صفحه‌اش رو الکی با ماژیک هایلایت و استوری میکنم، و در نهایت حتی انقدر سواد ندارم که بدونم "unpopular opinion" کلمه نیست‌.
اگه انقدر گشادی که هنوز نیم فصل دوم فصل چهارم اتک رو ندیدی حقته برات اسپویل بشه ولی حالا چون من انسان صالحی هستم باز نکن. اینم باز نکن ببینم میخوای به کجا برسی.
Forwarded from ژاژخا
‏مهناز افشار هرکاری هم که کرده، خیلی زشته که بهش می‌گین جنده. واقعاً دور از انصاف و اخلاقه.
گیریم اون بی‌چاره‌ها تن‌شون رو به‌خاطر پول یا هر کوفت دیگه‌ای فروختن، اما کجا دیدین یه روسپی پولش رو بزنه توی خون بچه‌های شیرخوار یه مملکت و کوفت کنه و لیچار هم بار مردم کنه.
منصف باشید.

بهرنگ سهرابی
@zhazhkha
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
بتمنِ کریستین بیل میقام.
مرده شور شکل شما رو ببرن آخه فردای سیزده بدر؟ AAAAAAHHHHHH.
Forwarded from ژاژخا
‏دخترایی که هی میخوان ثابت کنن چیزی از مسائل ارایشی و اینا نمیدونن تا پسرا بگن وای این خیلی دختر خاصیه اندازه گاوم نمیفهمه هم جالبن. اون کیرو از تو دهنت در بیار برو ۴تا چیز بخون به پوست کیریت برس تاپاله.

S
@zhazhkha
بابا کسکشا خود کارت ملی هم نمیدید حداقل عکسش و چاپ کنید به آدم بدید فضولیم گرفته ببینم عکسه چه شکلی شده بود اه