بنظر من یکی از وحشتناکترین آپدیتهای انسان وقتی کم کم از دوره نوجوانی وارد بزرگسالی میشه تواناییش در آسیب جدی زدن به بقیهست. حالا یا با شغلی که انتخاب میکنه، یا با وسیله نقلیهای که اجازه روندنش رو داره، یا با آزادیهای بیشتری که توی جامعه به دست میاره و یا با تصمیمات تعیین کنندهای که دیگه باید خودش به تنهایی در شرایط حساس بگیره و میدونه که تاثیر اون تصمیمات فقط قرار نیست روی خودش باشه. دقیقا بهم حس اون عکسه که میگه "I'm too Young for this shit" رو میده.
الان تازه سکانس عروسی خونین گات رو دیدم و واقعا نمیدونم چرا هیچ حسی ندارم. احساس میکنم از لذتِ تماشای یه اثر هنری زیبا محروم شدم. ولی آهنگش قشنگ بود✅
مصدع اوقات
Ramin Djawadi – Light of the Seven
واقعا حتی توانایی برونفکنی هم موقع گوش دادن به این قطعه دارم. چجوری میشه اصلا؟ چجوری اینجوریه؟ الله و اکبر. استغفرلله.
Forwarded from SUT Twitter
Forwarded from SUT Twitter
حالا ما به شلنگ و اینا گیر میدیم ولی اولین #شوک_فرنگی من این بود که اینا دمپایی هم استفاده نمیکنن تو دستشویی عموما چون آب و اینا خبری نیست و خب مقوله دمپایی خیس و اینا هم در غرب وجود نداره به همین شکل. اونوقت من از ایران برای دستشوییم دمپایی آوردم و در سه کشور با خودم آوردمش.
*تباهترین قیامتم*
@sut_tw
*تباهترین قیامتم*
@sut_tw
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاااالی===)$)#)#*@)
Bilite Yektarafe [ramamusic.ir]
Sogand[ramamusic.ir]
این آهنگش را دوست میدارم.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
شیر خشک فاسد وارد میکنیم، پول رو به جیب میزنیم و همه اموال را به اسم همسر میکنیم و همسر از کشور میپیچه و میگه طلاق گرفتم و بعدش که اوضاع آروم شد برمیگردیم و از پولی که در خون مردم زدیم تا آخر عمر در کنار هم زندگی میکنیم و گاهی هشتگ میزنیم و همگان برایمان ایستاده کف میزنند.
_Kaveh_
@uttweet
_Kaveh_
@uttweet
بیخوابی واقعا درد داره. یعنی درد نیستا ولی واقعا آدم دردش میاد. انگار تک تک سلولهای آدم دارن از درد و کلافگی فریاد میزنن و میگن کسخوارت.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
این عکس رو سال ۹۰ گرفتم.
الان (۱۴۰۰) هیچ زمین کشاورزی تو این منطقه وجود نداره و تمامی زمین ها به ویلا تبدیل شده.
عباس آباد - مازندران
-Vaheed Abbasi-
@uttweet
الان (۱۴۰۰) هیچ زمین کشاورزی تو این منطقه وجود نداره و تمامی زمین ها به ویلا تبدیل شده.
عباس آباد - مازندران
-Vaheed Abbasi-
@uttweet
توییتر دانشگاه تهرانی ها
این عکس رو سال ۹۰ گرفتم. الان (۱۴۰۰) هیچ زمین کشاورزی تو این منطقه وجود نداره و تمامی زمین ها به ویلا تبدیل شده. عباس آباد - مازندران -Vaheed Abbasi- @uttweet
طبیعت غرب مازندران خیلی وقته که دیگه با قبرستون تفاوتی نداره
وقتی مذکری "داداش" خطابم میکنه دلم میخواد با تمام توانم بزنم تو تخمهاش و بگم "بله آبجی"؟
میشه نگید "به کتفم"؟ میشه از کتف مقدس برای چنین کسنمک بازیهای چیپ و کریهای استفاده نکنید؟ همون به کیفم و به دستم و این قبیل کسشرات رو بگید بعدشم برید درحال قلیون کشیدن با زید کرجیتون استندآپهای حسن ریوندی رو تماشا کنید.
برادر عزیزم درسته که کونت رو نشستم ولی بعد از ظهرهایی زیادی برای اینکه تنها نمونی خونه منم مثل کرفسی پلاسیده بیکار و بیهوده نشستم کنارت و کل روزم رو به بطالت و کثافت گذروندم. امیدوارم در آینده قدردان زحماتم باشی.